Kjennern Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Du har nok garantert veldig bra lyd ja, siden jeg bor i leilighet så er sånt uaktuelt Om jeg skal fortsette å bo her. Har lyst til å bytte til B&W M-1 5.1 settet dems. Tror det burde være ok. Er kjempe fornøyd med B&W ASW-610 sub'en dems.
Mexos Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Nei, dårlig vær... Får vel ta en tur til syden... Tja, reiser i natt!!! [ Bilde ] 3mnd i slikt vær ^^ Drar om 23 dager [ Bilde ] Stikker til KOS i natt jeg Schnakkes!
316 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Stikker til KOS i natt jeg Schnakkes! Skal til Jeg! På familietur, vel og merke!
awt Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Vi skal til Danmark om vel to uker, og det frister MYE mer enn syden.
winchester Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Om man skulle bestemme seg for å bygge om en preface E46 stasjonsvogn til facelift, samt legge til det man kan av ekstrautstyr selv, hvordan vil dette være med tanke på det elektriske anlegget? Ligger de fleste ledninger klar i bilen så det meste blir plug and play, eller er dette kun på facelift - eller ingen i det hele tatt? Er det noe kjent man burde være på utkikk etter når man ser på slike biler med tanke på rust, slitasje etc - annet enn det som står nevnt på blant AutoPower.se's Begagnatguide? Hvor høyt kan man strekke seg i kilometerstand på disse?Takk for svar. Ingen som har erfaringer vedrørende tema?
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Vi skal til Danmark om vel to uker, og det frister MYE mer enn syden. Skal ha en helg i Oslo jeg om to uker jeg, egentelig i jobbsammenheng men det er snakk om noen timer så ta tar vi hele helga likegodt Det er min ferie i år
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Tar en uke i Rhåååådås i slutten av mnd. Har ikke vært på ferie siden 2010.. Så det skal nytes til det maksimale!! Solgte R6`n i dag også, så må lete etter ny sykkel.. Så kan det hende E61`n ryker snart (om potensiell kjøper får solgt sin bil), så da må jeg se etter ny bil også
Thundercoil Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Hva skal du kjøpe av sykkel og bil etter det?
ZhilleN Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Tar en uke i Rhåååådås i slutten av mnd. Har ikke vært på ferie siden 2010.. Så det skal nytes til det maksimale!! Solgte R6`n i dag også, så må lete etter ny sykkel.. Så kan det hende E61`n ryker snart (om potensiell kjøper får solgt sin bil), så da må jeg se etter ny bil også Reiser dit på Søndag St.James med egen leilighet og havutsikt, 20 meter til stranda og vannsport
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Hva skal du kjøpe av sykkel og bil etter det? Ser etter R1 / GSXR1000 / 929rr bl.a. Ang bil så går det i LDI E91 M-sport eller X3 faktisk.. Reiser dit på Søndag St.James med egen leilighet og havutsikt, 20 meter til stranda og vannsport Heter vel Ixia eller noe slikt der vi skal være Vet ikke hvor det er men Bare det er sol, badetemp over 13grader som vi er vant til her, samt masse drinker og god mat, så er det samme hva det heter
Thewiz Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg så at sykkelen din ble solgt Jørgen ! Litt trist, da jeg hadde veldig lyst på den. Men blir ny sykkel til neste år. Prøvde en Yamaha R1 2008 modell tidligere, ble nesten helt solgt bare ved å se på den. Syns den virket lettere enn min 600 sportstouring. Veldig lyst på R1 ja, men vet ikke helt. R6 først kanskje? hmm. Veldig lyst på ny bil også. Noen som har noen erfaring med E46 sin dieselsekser med 150hk? M47 tror jeg motorkoden er.
RS-Heggem Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Eneste dieselsekser i E46 er 330. 150hk er firer. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Jeg så at sykkelen din ble solgt Jørgen ! Litt trist, da jeg hadde veldig lyst på den. Men blir ny sykkel til neste år. Prøvde en Yamaha R1 2008 modell tidligere, ble nesten helt solgt bare ved å se på den. Syns den virket lettere enn min 600 sportstouring. Veldig lyst på R1 ja, men vet ikke helt. R6 først kanskje? hmm. Veldig lyst på ny bil også. Noen som har noen erfaring med E46 sin dieselsekser med 150hk? M47 tror jeg motorkoden er. Ja, beklager at den ikke ble din, men når den ble ferdig hvit så hadde jeg ikke lyst alikevel.. Er nok et helt annet tyngdepunkt på en nyere R1 kontra din, så den vil nok virke lettere ja.! Tja, var godt fornøyd med min R6 jeg i alle fall
ZhilleN Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Reiser dit på Søndag St.James med egen leilighet og havutsikt, 20 meter til stranda og vannsport Heter vel Ixia eller noe slikt der vi skal være Vet ikke hvor det er men Bare det er sol, badetemp over 13grader som vi er vant til her, samt masse drinker og god mat, så er det samme hva det heter Er 27 grader i vannet
Jørgen Lie Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Bah, det høres ut som om det blir jevnt med kaldt i glasset
Anbefalte innlegg