hylle Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Da må jeg spørre.. Er en kasse Tubor og litt "håndpenger" billigere enn ei parkeringsbot? Hvis parkeringsbot er konsekvensen? njaa, men han hadde gitt ut 100 bøter denne dagen, og hvis alle de 100 klager på bot så vil jeg få kravet av q-park mest sannsynlig, 100x760 = bad.
Larsinnj Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 En bekjent av meg at nettopp vært å hentet hjem denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43148901 Er dette som er skikkelig Pickup Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt..
Kvasi Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 En bekjent av meg at nettopp vært å hentet hjem denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43148901 Er dette som er skikkelig Pickup Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt..
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Sperra youtube her, så får ikke sett den før jeg kommer hjem Kan nevne at jeg var borti med begge speila på en plass, så Silveradoen hadde nokk stått igjen.. I tillegg så er Silveradoen lite pen, pluss at den har V8. Hater den lyden! Det er vertfall min mening
Thundercoil Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Jeg skal på mitt første kostymeparty i morgen. Kan bli interessant. Temaet er "Superheroes and Villains". Tipper det blir mye Batman-relatert. Vet om en som skal være Poison Ivy, og en som skal være Catwoman. Selv slet jeg litt med å finne noe. Alle superheltene jeg kommer på er jo tynn og veltrent. Haha. Så det var like før jeg kledde meg ut som Nacho Libre. Endte opp med "The Coon" fra South Park Spilt av Cartman. Er spent på hvor mange som skjønner den. Og alt dette måtte jeg lage selv, med superlim, tekstiler i metervare og en lånt symaskin. Fy flate jeg slet. Hehehe. Var mye lettere i tankene på forhånd. Og så er jeg litt redd for at alt skal falle fra hverandre så snart jeg går ut av døren. Men jeg trenger mest sannsynlig ikke å være redd for at noen har samme kostymet.
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Hadde vært kult med slik "maske" Johnny Knoxville bruker i Jackass når han kler seg ut som gammel mann! Vært supermann på sine olden days!
Thundercoil Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Haha. Joda. Er spent på Catwoman! Hun er høygravid, skjønner du! Kunne ikke bruke lakk og lær, så det ble en matt versjon, sa hun.
Larsinnj Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Heheheh, sleng ut bilde Gøy med slikt synes jeg! Søstera mi og en venninnegjeng av hun arragerte karneval her for en stund siden. Ble kjempesuksess det, men selvfølgelig var det en jævla idiot som klarte å finne, å ta med seg skrinet de hadde inngangspengene i, som skulle dekke leie av lokale osv. Så da ble det liksom slutt på motivasjonen til å gjøre noe for sambygdingene..
Thundercoil Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Har en mistanke om at det kommer en drøss med bilder på facebook, så får heller tørke støvet av FB-kontoen og låne noen bilder. Haha. Ja, kjedelig når noen få skal ødelegge for alle!
ZhilleN Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Noen som vet åssen det er med seteplasser i fly på restplass? Får jeg og fruen de plassene fra de som har avbestilt?
Fredrik Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Er det noe vi har nok av her i Danmark er det øl... plenty av Carlsberg & Tuborg på boks, flaske og fat... Jepp. Å ingen av dem er drikkendes.. øl nytes nå ofte på samme måte som vin. Da faller carlsberg og spesielt tuborg heeelt bakerst i køen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Alt til sin tid. Jeg har drukket belgisk trappist øl (munkebrygg) som f.eks Chimay i mange år, men det er for kraftig sammen med f.eks et rekesmørbrød. Personlig liker jeg best lette øltyper som f.eks Kölsch fra Kölnområdet i Tyskland. Jeg drikker også gjerne en god engelsk bitter fra fat...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt.. Nå er det bare det at bruksmønsteret en pickup er litt mer enn å kjøre inn i den tetteste norske urskogen. Med Silverado eller RAM så trekker du 5 tonn langs veien, sitter komfortabelt og slipper å kjøre med hørselsværn bare du har litt grove dekk på, EL skinnstoler, Bose lydpakke, crusiecontroll, klima og for å ikke glemme overflod av krefter når bakkene kommer. Du liker altså ikke lyden av en 6 liters besnin V8er? selv Druamax diesel på 6,6 liter har ett rått svev. Mener du da at en 2,4 liters Hilux firerdiesel høres bedre ut Har vært med på litt offroading med Tahoe, og selv med vanlige veidekk så er disse bilene høyst kapable i terrenget så lenge man ikke skal igjennom en myr. Samme i snø, er ingen ting som stopper disse bilene. Joda, bilens størrelse er jo litt upraktisk men mitt inntrykk er at de træra som står i veien kjører man bare ned Fordi disse bilene tåler det Men for all del, når har jo jeg blitt litt miljøskadet oppigjennom. Har vokst opp midt i bibelbeltet på Sørlandet hvor amerikansk kultur har sterke innslag grunnet den store utvandringen på 1800 tallet. Og når hele familien og kameratgjengen enten kjører BMW eller Amerikansk (eller begge deler i mange tilfeller) så får man jo impulser. Hilux er sikkert kjempe greie biler det, men jeg ser ikke vitsen med en Pickup som ikke kan gjøre de oppgavene en skikkelig pickup skal
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Skrevet August 10, 2013 En bekjent av meg at nettopp vært å hentet hjem denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43148901 Er dette som er skikkelig Pickup Skulle likt å sett det monsteret der snike seg opp skogen jeg kjørte med Hiluxen, når jeg hadde den! Den hadde stått parkert på veien gitt.. E34 hadde vel kommet seg opp..
Anbefalte innlegg