Stenbakken Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Takk for svar alle sammen Kommer til og komme litt oppdateringer på hvordan dette går
Mattae Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det.
Fredrik Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det. Jeg er litt usikker, men normalt er bilen f.eks forsikringsselskapets eiendom hvis bilen blir kondemnert etter f.eks en ulykke og man har en kaskoforsikring. Jeg hadde en venn som gjerne ville ha motoren i sin totalhavarerte boble. Motoren ville han ta ut av bilen mens den sto på forsikringsselskapets inntauingstomt, men da fikk han beskjed om at han evt. først måtte kjøpe motoren av forsikringsselskapet. De hadde åpenbart selv planer om å selge brukbare deler fra bilen. Min venn ville få oppgjør for bilen i kontanter.
fish Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Korttriks... http://www.youtube.com/watch?v=q_M7GjIhaFM
Kristiansan'årn Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Noen som har en link til feksen som driver med chip på forumet? Skal sende en pm, men mobilen kuker seg til når jeg søker etter han.. sent from my microwave using tapatalk
Nytern Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Noen som har en link til feksen som driver med chip på forumet? Skal sende en pm, men mobilen kuker seg til når jeg søker etter han.. sent from my microwave using tapatalk http://bimmers.no/forum/memberlist.php? ... le&u=12783 Gotta help a fellow sloth!
Thundercoil Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det. 328en min ble kondemnert. Fikk 12k på forsikring (registrert som 316), mener jeg fikk 4-5k mindre enn jeg egentlig skulle få, fordi jeg ville beholde "vraket". Men politiet var ikke innblandet i ulykken og tok bilder av div. Så jeg plukket av enkelte ting før den ble overlevert til takst.
kvammis Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det. Bruker ikke å være noe problem.
asv Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Jeg er nå skitings og er på 50 cent konsert. .. Selv om det ikke er helt min smak så er det hvertfall liv:p Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Marius2002 Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Idag havnet brettmerket vårt, som jeg skrev om i vår, i lokalavisen Romsdals Budstikke! Det er kult!
haybimmsen Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Jeg er nå skitings og er på 50 cent konsert. .. Selv om det ikke er helt min smak så er det hvertfall liv:pSent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Siden du alikavell e i siget.. Såg du ka e skreiv til deg for noen sider tilbake ?
spruddel Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Korttriks... http://www.youtube.com/watch?v=q_M7GjIhaFM Tar den i blant i festlige lag selv, ingen som skjønner den Noen gode tips til enkel drikke til vors for å bli i god form i morgen? Vodka red bull har liksom blitt prøvd litt mye Hadde vært gøy å prøve noe litt nytt, annerledes enn GT, tyrker, tequilla osv
Eystein Ose Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 njaa.. Er i Oslo for helgen, så hvor er det de selger byens beste kebab?
Kennethe34 Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Korttriks... http://www.youtube.com/watch?v=q_M7GjIhaFM Tar den i blant i festlige lag selv, ingen som skjønner den Noen gode tips til enkel drikke til vors for å bli i god form i morgen? Vodka red bull har liksom blitt prøvd litt mye Hadde vært gøy å prøve noe litt nytt, annerledes enn GT, tyrker, tequilla osv Jäger battery er god knall
Anbefalte innlegg