Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? :P

Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det.

Skrevet
Om en bil blir kondemnert, kan man da plukke av felger og sette på noen kjedelige? :P

Skal høre med dem på mandag uansett, men hadde vært greit å vite om noen her har vært borti det.

Jeg er litt usikker, men normalt er bilen f.eks forsikringsselskapets eiendom hvis bilen blir kondemnert etter f.eks en ulykke og man har en kaskoforsikring. Jeg hadde en venn som gjerne ville ha motoren i sin totalhavarerte boble. Motoren ville han ta ut av bilen mens den sto på forsikringsselskapets inntauingstomt, men da fikk han beskjed om at han evt. først måtte kjøpe motoren av forsikringsselskapet. De hadde åpenbart selv planer om å selge brukbare deler fra bilen. Min venn ville få oppgjør for bilen i kontanter.

Skrevet

328en min ble kondemnert. Fikk 12k på forsikring (registrert som 316), mener jeg fikk 4-5k mindre enn jeg egentlig skulle få, fordi jeg ville beholde "vraket".

Men politiet var ikke innblandet i ulykken og tok bilder av div. Så jeg plukket av enkelte ting før den ble overlevert til takst.

Skrevet

Bruker ikke å være noe problem.

Skrevet

Jeg er nå skitings og er på 50 cent konsert. .. Selv om det ikke er helt min smak så er det hvertfall liv:p

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Skrevet
Jeg er nå skitings og er på 50 cent konsert. .. Selv om det ikke er helt min smak så er det hvertfall liv:p

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Siden du alikavell e i siget.. :D

Såg du ka e skreiv til deg for noen sider tilbake ?:-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...