316 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Sykla 1,6 mil på en times tid nå. Tro meg, jeg er i dårlig form, så bena mine er kjørt! Pusten sliter jeg derimot ikke med.
FredrikE24 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Mja.. Hvorfor spare noen hundrelapper egentlig? Jeg betalte 1800kr for Sonnak's toppserie batteri, Powerline? Har prøvd diverse, men når det gjelder kaldstart uten motorvarmer i -30 er det mye tilgjengelig startstrøm som gjelder Hadde Sønnak batteri i min Mercedes. Byttet til nytt fra biltema da jeg syntes det var dårlig med futt i dette 100Ah batteriet som satt der.. Nytt Biltema 100Ah batteri, startern begynner for fullt hver gang i motsetning til før, hvor starteren var litt seig i starten. I E39n her hjemme befinner det seg originalbatteri fra 97, min mor har en E36 med et veldig gammelt biltema batteri som alltid har fungert. At biltema ikke holder mål stemmer ikke etter mine erfaringer.. Bare å kjøpe biltema. Hadde Biltema også i BMWn etter at Tudor batteriet som satt i fikk en svulst på ene siden..
Nytern Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 For all del, jeg disser ikke biltema-batterier Jeg har både positive og negative erfaringer med biltemas batterier, som med de fleste andre batterier jeg har tenkt over at jeg har hatt. Har egentlig funnet ut at det beste batteriet er det du rettogslett ikke tenker over Aner ikke hvaforno batteri jeg hadde i Ladaen, men det dro ALLTID bilen igang. Til tross for en haug strømforbrukere og fæl kulde kombinert med 0 motorvarmer Når jeg kjøper batterier (som med alt annet) sjekker jeg om det finnes tester/reviews på nett. Jeg kjøpte Sonnak Powerline fordi det vant på høyest kaldstartstrøm i forhold til oppgitte tall. Edit: Her er batteriet jeg rocker i dieselkrigeren: http://www.batterispesialisten.no/Batte ... SA770.html Iløpet av batterijakten min lærte jeg å spørre forhandler om når batteriet kom inn til dem og hvordan det vedlikeholdes. Man kan kjapt få ett batteri med vesentlig redusert levetid om det har stått innerst på ett lager i 6mnd uten strøm.
Thewiz Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hva mener folk om dette kjøpet? BMW 320D med automat.2003 mod sedan. Rullet 175 000km. Fullt skinninteriør m/ midtarmlene. 2 soners klima, cruise, PDC bak, regnsensor og multifunksjonsratt. Turboen ble byttet for ikke så lenge siden. Bilen er i bra stand. Utvendig farge er Black Sapphire. Eneste minuset er at den ikke har M-sport innvendig, utvendig eller under. Verdt 80 000 ?
Marius2002 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 For all del, jeg disser ikke biltema-batterier Jeg har både positive og negative erfaringer med biltemas batterier, som med de fleste andre batterier jeg har tenkt over at jeg har hatt. Har egentlig funnet ut at det beste batteriet er det du rettogslett ikke tenker over Aner ikke hvaforno batteri jeg hadde i Ladaen, men det dro ALLTID bilen igang. Til tross for en haug strømforbrukere og fæl kulde kombinert med 0 motorvarmer Når jeg kjøper batterier (som med alt annet) sjekker jeg om det finnes tester/reviews på nett. Jeg kjøpte Sonnak Powerline fordi det vant på høyest kaldstartstrøm i forhold til oppgitte tall. Edit: Her er batteriet jeg rocker i dieselkrigeren: http://www.batterispesialisten.no/Batte ... SA770.html Iløpet av batterijakten min lærte jeg å spørre forhandler om når batteriet kom inn til dem og hvordan det vedlikeholdes. Man kan kjapt få ett batteri med vesentlig redusert levetid om det har stått innerst på ett lager i 6mnd uten strøm. Jeg hadde marine(båt)-batteri i min Mercedes. Husker ikke om det var Sønnak eller Varta, men det funket ihvertfall meget bra! Forrige eier som hadde byttet til dette. Edit: Exide Nautilus heter det.
Thewiz Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Nei, ca. 70 imo. Den laveste 320D (2003 mod) på finn ligger til 88 000,- Og den har rullet 250 000km og mangler endel utstyr. Tror 80 ikke er så værst jeg men.
hermanoo90 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 høres greit ut priset den altså! =) endel under dagens marked som du skriver, så er nok et bra kjøp, men, skader aldri å prute mer
Tzunami Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Sitter og venter på fly til Jan Mayen av alle ting, kjedelig å sitte og vente uten noe beskjed eller tidsplan for ikke å snakke om usikkerheten om vi får landet i det heletatt! Hva i all verden skal du der? En kamerat er stasjonert der ute/oppe, så fikk muligheten til å besøke han i dag:) ble 4 timer på bakken før vi vendte snuten hjem igjen, og til tross for 3 timer hver vei i herkules så var det verdt det! For en flott natur og spennende ting å se på og høre om! håper jeg får tatt turen tilbake senere en gang, og vært der en ukes tid, ligger blant annet 2 flyvrak der fra 2. verdenskrig, hvorav det ene (med 4 vingepropeller) kun har en motor liggende igjen, såklart bmw-motor Det andre flyvraket er ganske helt sies det, også er det masse kjøretøyer som er gravd ned etter tyskerne, på øya.
Thewiz Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 høres greit ut priset den altså! =) endel under dagens marked som du skriver, så er nok et bra kjøp, men, skader aldri å prute mer Ja, føler man får mye bil for pengene.
Kjennern Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Sykla 1,6 mil på en times tid nå. Tro meg, jeg er i dårlig form, så bena mine er kjørt! Pusten sliter jeg derimot ikke med. Formen kommer seg hvertfall ganske fort (til et visst nivå) på sykkel. Har selv starta å sykle en del i august husker godt første turen
hermanoo90 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Sykla 1,6 mil på en times tid nå. Tro meg, jeg er i dårlig form, så bena mine er kjørt! Pusten sliter jeg derimot ikke med. Formen kommer seg hvertfall ganske fort (til et visst nivå) på sykkel. Har selv starta å sykle en del i august husker godt første turen Skulle begynne å sykkle igjen her om dagen(2mnd siden) , starta litt for hardt dessverre(med 3 kompiser, 22km) har enda ikke sykkla igjen...
Kjennern Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Sykla første turen på 4 mil, klarte den på 2 timer ca så er passe fornøyd. Har økt snitt tiden litt siden da. Men var ganske ødelagt i skrukken etterpå...Tok noen dager før jeg prøvde meg på ny tur.
Kny Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Noen som vet om interiør fra E46 touring passer i E46 sedan? (dørtrekk, bakseter?) vil tro framseter passer rett på?
Anbefalte innlegg