Fredrik Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Når det gjelder politikken leste jeg noe ganske interesant idag! Stray Spetalen uttaler seg om hva han mener bør endres/ryddes opp i og hva som er grunn til misnøye. Stray Spetalen virker svært oppegående.http://www.na24.no/article3671695.ece Jeg er ikke direkte uenig, men husk at Spetalen og hans likesinnede er folk som selv har en svært stor egeninteresse i å ha et samfunn som er mest mulig liberalt. Hans politiske og økonomiske prioriteringer er ikke nødvendigvis til min og din fordel (ref: mitt tidligere innlegg vedr. USA)...
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Er det noen her som jobber i Elkjøp/Expert etc, som har peiling på hvitevarer? Skal totalrenovere huset nå, og er ute etter å få litt hjelp til å velge både leverandør og produkter som er gode. Både kjøkken og vaskerom med tilhørende varer er av interesse! Tips og meninger er ønskelig, om noen har litt styring på dette
FredrikE24 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Er det noen her som jobber i Elkjøp/Expert etc, som har peiling på hvitevarer? Skal totalrenovere huset nå, og er ute etter å få litt hjelp til å velge både leverandør og produkter som er gode. Både kjøkken og vaskerom med tilhørende varer er av interesse! Tips og meninger er ønskelig, om noen har litt styring på dette Miele, ferdig snakka! Jeg har vokst opp med èn vaskemaskin og èn tørketrommel i mitt liv. Sørget for at en familie på 5 har hatt rene klær siste 20 år til enhver tid. Dette har surret og gått i over 20 år nå, aldri vært noe galt. Hører stadigvekk folk på jobben som er på utkikk etter ny vaskemaskin da den gamle gikk fyken. Legg hvertfall litt penger i det for å få en Miele, på lang sikt sparer man nok på det. Miele er kvalitet, har en støvsuger som også begynner å dra på årene fra Mile.. Denne ble degradert til garasjestøvsuger, da to nyere Miele støvsugere tok over. Kun for syns skyld egentlig, den gode gamle er rimelig ripete og stygg, samtidig så har den ene forholdsvis nye luftdreven teppebanker som fungerer helt etter boka(uten ledninger og surr).
SofaKingFresh Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Gratulerer med dagen, sloth-mann! O'store 30 er ikke gærnt Misunner deg den "cruisa rundt og spiste skolebrød". Savner det stort! Kanskje jeg skal kjøpe meg et skolebrød i morgen tidlig? Hmm.
gallay Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Haha, tusentakk! Gratulerer med dagen, Koll! The big 3-0, kan ikke si at jeg merker noe forskjell. Hadde planer om å vaske bil og å rydde litt i dag men jeg valgte å kjøre meg en tur og spise skolebrød istedet happy bd!
Marius2002 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Er det noen her som jobber i Elkjøp/Expert etc, som har peiling på hvitevarer? Skal totalrenovere huset nå, og er ute etter å få litt hjelp til å velge både leverandør og produkter som er gode. Både kjøkken og vaskerom med tilhørende varer er av interesse! Tips og meninger er ønskelig, om noen har litt styring på dette Jobber med interiør og kjøkken. Kan anbefale produkter fra Bosch, Siemens og Miele. Har selv Siemens oppvaskmaskin, Bosch komfyr og induksjonstopp og Miele vaskemaskin. Erfaringer fra kunder har vært de samme som jeg har og jeg har vært i kontakt med mine konkurrenter(har noen venner som jobber med det samme) og vi alle er enige om hva som holder! Som E24Bimmer628Csi sier, har jeg også vært oppvokst med Miele, den holdt i nesten 20 år. Ble byttet ut til ny Miele, pga. behov. Den gamle hadde nok gått enda noen år.
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Når det gjelder politikken leste jeg noe ganske interesant idag! Stray Spetalen uttaler seg om hva han mener bør endres/ryddes opp i og hva som er grunn til misnøye. Stray Spetalen virker svært oppegående.http://www.na24.no/article3671695.ece Dette innlegget fra Spetalen gjorde meg mer sikker i min sak på hvem som skal få min stemme på om seks dager. Bort med rødgrønt og inn med blåblått Veldig +1 Denne mannen vet å tale for seg, for min del hadde han vært velkommen til å bli både samferdselsminister og statsminister
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Miele, ferdig snakka! Jeg har vokst opp med èn vaskemaskin og èn tørketrommel i mitt liv. Sørget for at en familie på 5 har hatt rene klær siste 20 år til enhver tid. Dette har surret og gått i over 20 år nå, aldri vært noe galt. Hører stadigvekk folk på jobben som er på utkikk etter ny vaskemaskin da den gamle gikk fyken. Legg hvertfall litt penger i det for å få en Miele, på lang sikt sparer man nok på det. Miele er kvalitet, har en støvsuger som også begynner å dra på årene fra Mile.. Denne ble degradert til garasjestøvsuger, da to nyere Miele støvsugere tok over. Kun for syns skyld egentlig, den gode gamle er rimelig ripete og stygg, samtidig så har den ene forholdsvis nye luftdreven teppebanker som fungerer helt etter boka(uten ledninger og surr). Jeg skjønner godt hva du mener.. Men når det er sagt da, så er vel Miele, så vidt jeg kan se etter noen raske søk, det som er dyrest. Jeg skal ha 80cm platetopp, den alene koster 17.000kr på expert, mens komfyr koster 15.000. Blir raskt mye, når man får andre kjente merker til rundt halvparten. Men ja, har forståelse for at det kanskje er et bra kvalitetsskille! (Har også Miele støcsuger ) Jobber med interiør og kjøkken. Kan anbefale produkter fra Bosch, Siemens og Miele. Har selv Siemens oppvaskmaskin, Bosch komfyr og induksjonstopp og Miele vaskemaskin. Erfaringer fra kunder har vært de samme som jeg har og jeg har vært i kontakt med mine konkurrenter(har noen venner som jobber med det samme) og vi alle er enige om hva som holder! Som E24Bimmer628Csi sier, har jeg også vært oppvokst med Miele, den holdt i nesten 20 år. Ble byttet ut til ny Miele, pga. behov. Den gamle hadde nok gått enda noen år. Jepp, de jeg også ser på egentlig, samt Electrolux. Får vel ta en runde og sende forespørsel til flere på en noenlunde lik pakke og se hva som skiller i pris!
Jordfræsar Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Det er vel en investering det der. Så spm er å kjøpe én vare på 15-20 år eller 2-3 under samme tid og ende opp med langt høyere totalsum Du hadde ikke kjøpt noe anna en bmw vel?
Jørgen Lie Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 ....hehe, spot on, fræsarn. Jeg tenkte AKKURAT det da jeg svarte på e24Bimmer635csi sitt innlegg, at jeg velger jo ikke noe annet enn BMW.. Ser også at Miele stort sett reklamerer med 20års varighet.. Samtidig funnet bl.a den platetoppen en annen plass til rundt 13k, som ikke er så stort avvik fra de andre typene
Haukefer Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Virker som Miele har ganske solide vaskemaskiner hadde en hvit t skjorte jeg ikke fikk rein, prøvde vanish å alt det der men uten resultat. Svigermor sin miele maskin tok skiten Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
FredrikE24 Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Om du en dag selger hus/leilighet er Miele hvitevarer et stort pluss! Ikke bare fordi Miele er det beste, men fordi at eventuelle kjøpere merker seg at man har med en kvalitetsbevisst huseier å gjøre!
Thundercoil Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Haha. Den var fin! Skulle likt å sett han i 127 hours komme seg ut av klemma med en slik!
Anbefalte innlegg