Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. :)

Det syns jeg også... Spesielt pga at det er ren kosebil. Hadde hatt annerledes attitude om det var en nødvendig bil (arbeid/familie) som trengte å bli finansiert. Kosebil er cash only!

Ikke hør på meg dog, jeg er kongen av ufornuftige bilkjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. :)

jeg skjønner.. tankene svirrer enormt! det er lissom en bil som jeg sinnsykt godt kunne tenke meg. Amcar med stor V8 er jo drømmen.

jeg søkte, for å se om jeg kan få lån. men tanken på å utsette, og heller spare er nok mere realistisk..

Men tenk tilbake da dere var guttunger å elsket å gå i leketøysbutikken å kikket på biler.. alt av biler.

så, plutselig ser du den kuleste lekebilen, og begynner å fantasere om hvor kult det hadde vært å leke med den bilen.

husker dere hvor stor skuffelsen var da, foreldrene deres sa " nei, ikke nå" ! ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw...er det normalt å punktere mer enn....7ganger på ett år....Eller 3 ganger på samme dag?

Jeg har punktert 1 gang i løpet av 4 år :lol: Eller, når jeg tenker meg om så hadde lufta bare forsvunnet, fant ikke noe sittende i dekket, så jeg bare fyllte opp og kjørte videre 8)

Ene drosja på jobben fikk sprengt dekkside på samme hjul 2 ganger på en uke eller to tidligere i år da.. Uten noen god forklaring. Så man vet aldri, tilfeldighetene råder :P Men tror du er eksra uheldig gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...