noekult Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. Det syns jeg også... Spesielt pga at det er ren kosebil. Hadde hatt annerledes attitude om det var en nødvendig bil (arbeid/familie) som trengte å bli finansiert. Kosebil er cash only! Ikke hør på meg dog, jeg er kongen av ufornuftige bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ikke for å være frekk eller vanskelig, men om du trenger forbrukslån for å kjøpe en bil til 50k, er det nok greiest å bare la vær. jeg skjønner.. tankene svirrer enormt! det er lissom en bil som jeg sinnsykt godt kunne tenke meg. Amcar med stor V8 er jo drømmen. jeg søkte, for å se om jeg kan få lån. men tanken på å utsette, og heller spare er nok mere realistisk.. Men tenk tilbake da dere var guttunger å elsket å gå i leketøysbutikken å kikket på biler.. alt av biler. så, plutselig ser du den kuleste lekebilen, og begynner å fantasere om hvor kult det hadde vært å leke med den bilen. husker dere hvor stor skuffelsen var da, foreldrene deres sa " nei, ikke nå" ! ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Har du lyst på bilen, så kjøp!! Man lever bare en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Jepp, skuffelsen var stor, men det var realiteten, og det tok ikke lange tiden før det hele gikk over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Jepp, skuffelsen var stor, men det var realiteten, og det tok ikke lange tiden før det hele gikk over. hehe, sant nok! uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 får ned å kjøpe meg ett skrapelodd på meny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Måtte handle meg et leketøy til vinteren, henter på søndag om selger holder det han lover http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=43276665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Du har for mye penger Dirty.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 btw...er det normalt å punktere mer enn....7ganger på ett år....Eller 3 ganger på samme dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Du har for mye penger Dirty.... samme jeg å tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 btw...er det normalt å punktere mer enn....7ganger på ett år....Eller 3 ganger på samme dag? Jeg har punktert 1 gang i løpet av 4 år Eller, når jeg tenker meg om så hadde lufta bare forsvunnet, fant ikke noe sittende i dekket, så jeg bare fyllte opp og kjørte videre Ene drosja på jobben fikk sprengt dekkside på samme hjul 2 ganger på en uke eller to tidligere i år da.. Uten noen god forklaring. Så man vet aldri, tilfeldighetene råder Men tror du er eksra uheldig gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 jeg punkterer hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Du er for godt likt her i området, så folk vil møte og se deg oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Jeg har punktert to ganger i løpet av snart 25 år med bil. Den ene gangen var imidlertid på Autobahn i over 220 Km/t. Det var skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Noen som kjenner til en bruktbil butikk som heter Auto Spar? Den ligger ved Stabekk . Fint med tilbakemeldinger fra de som vet noe både positivt og negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg