scoot Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Det er jo det som er meste skuffende Njæ, jeg syns det er greit jeg. Hjelper til å holde kunnskapsnivået oppe blant ingeniører. Greit å kunne litt av det dataen regner ut for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Vaskerommet nærmer seg ferdig. Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Vaskerommet nærmer seg ferdig. Før: [ Bilde ] Etter: [ Bilde ] [ Bilde ] Du har finere og større vaskerom enn jeg har kjøkken Sent from iPaddo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Vaskerommet er nok finere enn mitt kjøkken også, om det er noen trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Åker til Eskilstuna på 80-talls biltreff i morgen... Nesten Stockholm asså.. Jaja, artig å kjøre bil. Eller, Lada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Se hva jeg har i bilen... 136 die cast BMW Metal modellbiler. 100 muffins og donuts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Se hva jeg har i bilen... 136 die cast BMW Metal modellbiler. [ Bilde ] 100 muffins og donuts. [ Bilde ] Diecast.no? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ser etter noen rundt min alder Jeg svarer ikke på standar brev som: "Du er søt, måtte bare si det" og "sleng kyss, muha" Gidder ikke å bruke tid på slike brev. *lei* - mulig det er jeg som har dårlig smak men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 haha fra hvilken nettside ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Se hva jeg har i bilen... 136 die cast BMW Metal modellbiler. [ Bilde ] 100 muffins og donuts. [ Bilde ] Diecast.no? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Fra www.modellbiler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ikveld har jeg og mine søsken brukt 3timer på å spille super mario bros 1 på nintendo 8bits....fyfaen så mye latter og morro en liten boks kan skape!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Enig! Satt på timesvis med søsknene mine i jula i fjor å spilte 8bit, dog vil spilte super mario bros 3 Mere gøy det, enn å sitte å spille call of duty alene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Enig! Satt på timesvis med søsknene mine i jula i fjor å spilte 8bit, dog vil spilte super mario bros 3 Mere gøy det, enn å sitte å spille call of duty alene! Var det kjekt på Rihanna konserten? Jeg la ut bilder av 330en på Facebook for første gang. Første kommentaren: "kompressor nå, så har du den!" Haha. Folk er kravstore altså. Og sikkerhetseler-bildet til awt ble godt mottatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Ikveld har jeg og mine søsken brukt 3timer på å spille super mario bros 1 på nintendo 8bits....fyfaen så mye latter og morro en liten boks kan skape!!! hvorfor var jeg ikke invitert?? hørtes morro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 SuperMario3 funka ikke Hermano... jeg snappet deg...det får holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg