Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hmm, hvor nære kan man komme? Jeg er nostalgisk av person, og jeg tror at å få se mine drømmebiler i nystand hadde vært en god opplevelse! Jeg er i utgangspunktet ikke særlig interessert i BMWer(eller biler generelt) nyere enn E32/E34, der stopper entusiasten i meg på en måte. Da vil du like deg der, nyeste bilene jeg kan huske var E46 og E63 hvis vi ser bort i fra diverse konseptbiler og racerbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Du kan nesten sette deg inn i dem. Det var sånn i M rommet, kan gå rundt å ta på bilene. Det gjelder alle når jeg tenker etter Det gjorde ikke jeg, trodde ikke det var lov å gå oppå podiet der så det angrer jeg litt på at jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Vi trodde det ikke var lov, men ingen ba oss gå ned. Morsomt å se bilene så nært, likte også det motorrommet de hadde. Hvor M motorene ble utstilt med et lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Å ta på bilene er ikke populært om en av "gnikkerene" ser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Ment som et eksempel hvor nært du kommer bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som vil dra til skjelavikvegen 9b, haugesund? Brukeren "Jan Tore" skylder meg 4100,- som jeg enda ikke har fått, etter 3 mnd snart, ikke tar han telefonen, svarer på sms eller pm på forumet. Den som skaffer meg de får 1000-lapp! Er faktisk bare et par minutt fra meg det men har ikke så mye "torpedonettverk" her oppe som hjemme(stavanger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Å ta på bilene er ikke populært om en av "gnikkerene" ser deg. De gnikkerne gjør i såfall en svært dårlig jobb, flesteparten av bilen var langt i fra pene i lakken(misforstå meg rett, til å være museumsbiler). Masse vaskeriper og hologrammer Kanskje de bruker all tiden til å kjefte på fornærgående publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Er nok ikke usannsynlig det. Er nettopp det som ødela litt av opplevelsen for meg, og derfor jeg trekker frem Volvo sitt museum som var mye mer folkelig. Da likte jeg igrunn heller BMW Welt, men det er jo ikke et museum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hva er folkets meninger rundt brun skinnfarge på bilinteriør? Jeg har snust på det en stund, har i dag helsvart interiør i e36n men synest det har blitt litt traust og kjedelig. Jeg har derfor lyst å prøve noe ikke så mange har, nemlig å farge interiøret til en helt ny farge. Det blir i så fall cinnemon "orange", her er en e46 med interiøret : http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44120187 e36: Jeg har derimot bare sportstoler, så mister jo såklart litt av flasheffekten vader har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg har brunt selv, og i begynnelsen hadde jeg ikke så veldig sansen for det. Etter en stund gikk det seg til, og i dag kunne jeg aldri tenkt meg å bytte til sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 kan bli tøft om man treffer på fargen syns jeg men kan bli noe tungsolgt tror jeg, da mange ikke kan fordra slikt. Vanskelig å bytte farge på skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Foretrekker nok heller brunt enn beige.. Beige er ikke beige lenge, beige blir svart eller blått(dongeri/Levis).. Hvordan skrive beige flest mulig ganger i en setning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 kan bli tøft om man treffer på fargen syns jeg men kan bli noe tungsolgt tror jeg, da mange ikke kan fordra slikt. Vanskelig å bytte farge på skinn? Det er det jeg også funderer på, har jo kjørt e36 i 2 år så bilbytte er jo ikke helt fremmendord. Er ikke værre enn å avfette det gamle, legge 5 strøk og topcoat, så noe hokkuspokkus er det jo ikke (i mitt tilfelle blir det 5, dersom man har lysere farger blir det jo mindre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Det er pent når det er strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Det er pent når det er strøkent Helt enig, brunt er kjempe fint så lenge det er rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg