Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var da ikke så ille det der. Du har jo ikke en gang fått med deg hovedkranglefanten "Attack eagle".

Du skulle sett når det ble påstått at folk rakket ned på skjeldne biler (Les: sette spørsmålstegn ved originalitet) pga sjalusi. Da var det brann i leiren gitt. :stupid:

Ble overrasket over sinna kommentarer nå jeg ikke hadde direkte rakka ned på noen, og så fort komentarene kom! Man kan jo sette seg ned med popkorn og lese xD

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig de har!

Lykter, styling og alminnelige slitedeler, pleier de å ha på lager. Litt mer sære deler som en skrue inni vanosen, må gjerne bestilles :)

Ble carbon look nyrer. Hadde ikke vanlig sort :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner klimaen din fredrik! Hvordan fungerer den?

sent from my microwave using tapatalk

Jeg synes den fungerer veldig bra jeg, har fått en liten lekkasje så aircondition funker ikke bra akkurat nå men det skal fikses :) Kjekt med automatisk klima i en 20 år gammel bil, selv om det drar merkbart litt for mye effekt ut av den fra før slappe M50B20 motoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43428166

OMBYGGINGA MÅ GODKJENNES, da da di fattige folka på biltilsynet tydeligvis finkjemmer Finn.no etter ombygde biler! Bilen er nylig eugodkjent, men skilta er levert inn! Jeg selger den som IKKE godkjent men Tuv papirer medfølger. Bilen er 1gangs reg 2001 i Norge,så di svina får ikke noen avgifter på evt godkjenning av ombygging

Er det sånn å forstå at personen faktisk har blitt tatt av statens vegvesen på finn.no?!?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...