Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det er riktig så sommerslig på Sørlandet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Var da ikke så ille det der. Du har jo ikke en gang fått med deg hovedkranglefanten "Attack eagle". Du skulle sett når det ble påstått at folk rakket ned på skjeldne biler (Les: sette spørsmålstegn ved originalitet) pga sjalusi. Da var det brann i leiren gitt. Ble overrasket over sinna kommentarer nå jeg ikke hadde direkte rakka ned på noen, og så fort komentarene kom! Man kan jo sette seg ned med popkorn og lese xD sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det er riktig så sommerslig på Sørlandet i dag {style_image_url}/attachicon.gif image.jpg Misunner klimaen din fredrik! Hvordan fungerer den? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Kan ikke noen kjøpe BMW'en min snart? Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Snart kommer vel noen og sier de heller ville hatt "oooo original mpack1 e30" enn rollsen... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ooooo, mpack 1 e30 anyday!!! -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nja... jeg ville ha tatt Rollsen, solgt den og kjøpt en annen litt nyere 3-serie (f.eks en original og godt vedlikeholdt E46 M3 med manuelt gear)... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Snart kommer vel noen og sier de heller ville hatt "oooo original mpack1 e30" enn rollsen... Haaahaha, jeg hadde lyst til å skrive akkurat det samme selv i det innlegget Fordi det var faktisk kommentaren med flest likes på PistonHeads' FB-side... SofaKingFresh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hmm, er dette eneste måten å få bytta grillen på? http://www.bmwblog.com/2010/08/25/how-to-install-a-bmw-performance-black-grille/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Det er godt mulig de har! Lykter, styling og alminnelige slitedeler, pleier de å ha på lager. Litt mer sære deler som en skrue inni vanosen, må gjerne bestilles Ble carbon look nyrer. Hadde ikke vanlig sort Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Misunner klimaen din fredrik! Hvordan fungerer den? sent from my microwave using tapatalk Jeg synes den fungerer veldig bra jeg, har fått en liten lekkasje så aircondition funker ikke bra akkurat nå men det skal fikses Kjekt med automatisk klima i en 20 år gammel bil, selv om det drar merkbart litt for mye effekt ut av den fra før slappe M50B20 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hmm, er dette eneste måten å få bytta grillen på? http://www.bmwblog.com/2010/08/25/how-to-install-a-bmw-performance-black-grille/ Har ikke gjort det på F10. Men har gjort det sånn på F20. Var ikke det grei måte å gjøre det på da ? Tar sånn ca 5 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jepp, mye enklere en jeg trodde så nå er den bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43428166 OMBYGGINGA MÅ GODKJENNES, da da di fattige folka på biltilsynet tydeligvis finkjemmer Finn.no etter ombygde biler! Bilen er nylig eugodkjent, men skilta er levert inn! Jeg selger den som IKKE godkjent men Tuv papirer medfølger. Bilen er 1gangs reg 2001 i Norge,så di svina får ikke noen avgifter på evt godkjenning av ombygging Er det sånn å forstå at personen faktisk har blitt tatt av statens vegvesen på finn.no?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg