Haukefer Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Høytrykkspyler, hva ser man etter der? Liter i timen eller bar? Hvor mye er evt bra? Tenker på en jeg kun kommer til å bruke til å vaske bilen og sånnt med, så litt futt iden kan jo ver greit Sent from my iPad using Tapatalk HD Bumper denneSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Dette må være interessant for Noekult... Datsun 240Z... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Bumper denne Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Først og fremst kommer det litt ann på hvor godt du er berga med strøm der hvor du skal bruke den. Selv har jeg 16A kurser i garasjen, og da er det bare å handle størst mulig opp mot 16A, det kan hende en sjelden gang at spylern tar sikringen da også(skjedd kanskje 2 ganger på 2 år.) Er vel en slik gul KÄRCHER jeg har i garasjen, største mulige for en 16A kurs. Mener det er denne: http://www.karcher.no/no/Produkter/Hjem_og_Hage/Hoytrykksvaskere/11686040.htm?&cralt=16732200,16731210,16733000,16018120,16018130,11801500,11801530,11803100,11803110,11806330,11806350,11806360,11813130,11685020,11685030,11686040 Veldig fornøyd med den hvertfall! Har Varmtvann i garasjen og kobler jeg på denne med varmtvann så blir alt mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Nå er jo den K7 veldig dyr! jeg har K4 og den er helt kurrant til bilvask, husvask osv. Den koster heller ikke altfor mye, rimelig sikker på at man kan sikker seg billige høytrykkspylere med tanke på at sesongen for dette er snart over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Tror man må se lit på bruken om man ikke er over snittet intr i høytrykkspylere eller har ubegrenset tilgang til penger. Jeg kjøpte, på supertilbud ho Bilextra siden de skulle slutte og føre merket, en Nilfisk 120 eller noe slikt. Helt vanlig liten høytrykksvasker som jeg betalte 800kr for, men som holder til den bruken jeg har, nemmelig og vaske bil, spyle trappa og lette rengjøringer av huslige ting osv. Den har forholdsvis stiv slange, og er nok en lavbudsjettstype, men igjen, det holder til mitt bruk Fikk med skumlegger, 90 graders dyse for spyling under bil samt rotordyse Men skal man legge i litt, ha slangetrommel på vaskeren med skikkelig slange etc, så blir det for noen kroner. Vet et par kompiser har kjøpt en litt skikkelig Kärscher (av de små typene), til 3-4-5000kr, med litt mere trykk og litt mere liter i timen, uten at jeg tror de kan gjøre så mye mere enn det jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg kjøpte nettopp Kärcher K5 på obs, og er ganske fornøyd med den. Barre litt dyrere enn K4, men langt rimeligere enn K7. Hvorvidt det finnes en K6 vet jeg ikke, men den hadde de uansett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Tror man må se lit på bruken om man ikke er over snittet intr i høytrykkspylere eller har ubegrenset tilgang til penger. Jeg kjøpte, på supertilbud ho Bilextra siden de skulle slutte og føre merket, en Nilfisk 120 eller noe slikt. Helt vanlig liten høytrykksvasker som jeg betalte 800kr for, men som holder til den bruken jeg har, nemmelig og vaske bil, spyle trappa og lette rengjøringer av huslige ting osv. Den har forholdsvis stiv slange, og er nok en lavbudsjettstype, men igjen, det holder til mitt bruk Fikk med skumlegger, 90 graders dyse for spyling under bil samt rotordyse Men skal man legge i litt, ha slangetrommel på vaskeren med skikkelig slange etc, så blir det for noen kroner. Vet et par kompiser har kjøpt en litt skikkelig Kärscher (av de små typene), til 3-4-5000kr, med litt mere trykk og litt mere liter i timen, uten at jeg tror de kan gjøre så mye mere enn det jeg kan. Jeg regner med at du vasker bilen din i ordentlig DCN style Hadde Nilfisk før, knall bra høytrykkspylere. Eneste er at jeg synes det er vanskligere på finne deler og tilbehør til disse maskinene, derfor Kärcher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg ser etter ny motor til bilen, jeg har M52B25 med enkel vanos. Har sett på en M52B25 motor med dobbel vanos. Vil ledningsnett passe overns i denne motor? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Takk for svar. Gidder ikke legge evig med penger i det, trenger bare en til bilvask osv. Får se litt hva jeg finner Men er det bar eller liter man ser på? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Jeg så på bar og en overkommelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det er ikke min erfaring, prøv å kjøpe noen deler til en Mercedes. Følelsen av å bli ranet er absolutt tilstede. Til tross for at du får servert kaffe mens delelagermannen og du plukker ut delene fra EPC(Mercedes delekatalog). Fant vel ut her istad at deler trenger ikke å være dyrt om man finner et passende sted å bestille deler i utlandet. Alle slanger og koblinger inn og ut av dieselpumpa ink. fittings+++ kostet meg 350kr, vi snakker 6 gjennomslanger(spesialbøyd), ink. 12 fittings(2 av dem banjokoblinger ink skive), grovsil, dieselfilter, kit for bytte av filter på automaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Galskap http://www.liveleak.com/view?i=b9c_1381241720 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 fyfaen den merca var rask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Oi. var det en brabus? Har sett tilsvarende mot rs6. bare ventet på krasjen. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Lættis bilforsikring reklame Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg