Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Det må jo være Google translate. Never let me down-aldri la meg ned osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 dødsannonse? Eller kontaktannonse??? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44412471 Må vær google translate eller noe sånt edit: wops, thundercoil var først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Godt vi er enige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hva var det denne gangen mister ZhilleN? Blei stoppa seff... for store hjul, sota park og blink... fint med uflaks, har de langt oppi endetarmen spyr de snart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Kanskje du skal sette på normale hjul og ha originale lys? Ingen vits å bli sur på vegvesenet når du ikke har fulgt loven... Nå virker jeg veldig teit..Men kanskje du bare skal få alt godkjent og deretter kjøre rundt uten å bli plaget? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jævla irriterende skjønner du, er ikke første gang... Dem overdriver litt også, pirker på småting som er unødvendig og pirke, kan jo f.eks få en advarsel i steden, må inn og vise bilen det er så tåpelig, sier litt om de tragiske reglene vi har her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jævla irriterende skjønner du, er ikke første gang... Dem overdriver litt også, pirker på småting som er unødvendig og pirke, kan jo f.eks få en advarsel i steden, må inn og vise bilen det er så tåpelig, sier litt om de tragiske reglene vi har her i Norge... Hadde du endret feilene hvis du kun hadde fått advarsel? Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 dødsannonse? Eller kontaktannonse??? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44412471 Haha Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Kanskje du skal sette på normale hjul og ha originale lys? Ingen vits å bli sur på vegvesenet når du ikke har fulgt loven... Nå virker jeg veldig teit..Men kanskje du bare skal få alt godkjent og deretter kjøre rundt uten å bli plaget? Der er jeg 100 % enig med deg. De gjør jo kun jobben sin selv om det suger big time å bli tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Haha. Liker når folk blir sure, når de gjør jobben sin Litt som å bli forbanna på de i kassa på Rema, fordi de tar betalt for varene du handler? Ha ting i orden, så slipper du å bli "jakta" på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Haha. Liker når folk blir sure, når de gjør jobben sin Litt som å bli forbanna på de i kassa på Rema, fordi de tar betalt for varene du handler? Ha ting i orden, så slipper du å bli "jakta" på.. Ord. SofaKingFresh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Jævla irriterende skjønner du, er ikke første gang... Dem overdriver litt også, pirker på småting som er unødvendig og pirke, kan jo f.eks få en advarsel i steden, må inn og vise bilen det er så tåpelig, sier litt om de tragiske reglene vi har her i Norge... Ganske selvmotsigende. Det er kanskje ikke så rart at dem pirker på den minste ting når du har blitt stoppet regelmessig uten å ha gjort noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell Holy shit, that's badass. Bad...ass.... Jeg elsker også å være badass. Så noen ganger kaster jeg flasker i søpla. Hvorfor? For jeg bare DRITER i pant! Men det skjer ytterst sjeldent. Noen ganger blir jeg tatt av Norsk Gjennvinning, og får en advarsel (Kildesortering). Så gir jeg meg litt, før jeg slenger en og annen glasscola i søpla igjen. Thug lyfe. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell Har du bart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg