Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jævla irriterende skjønner du, er ikke første gang...

Dem overdriver litt også, pirker på småting som er unødvendig og pirke, kan jo f.eks få en advarsel i steden, må inn og vise bilen det er så tåpelig, sier litt om de tragiske reglene vi har her i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem overdriver litt også, pirker på småting som er unødvendig og pirke, kan jo f.eks få en advarsel i steden, må inn og vise bilen det er så tåpelig, sier litt om de tragiske reglene vi har her i Norge...

Hadde du endret feilene hvis du kun hadde fått advarsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal sette på normale hjul og ha originale lys? Ingen vits å bli sur på vegvesenet når du ikke har fulgt loven...

Nå virker jeg veldig teit..Men kanskje du bare skal få alt godkjent og deretter kjøre rundt uten å bli plaget?

Der er jeg 100 % enig med deg. De gjør jo kun jobben sin selv om det suger big time å bli tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt ;) om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske selvmotsigende. Det er kanskje ikke så rart at dem pirker på den minste ting når du har blitt stoppet regelmessig uten å ha gjort noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt ;) om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell :)

Holy shit, that's badass. Bad...ass....  Jeg elsker også å være badass. Så noen ganger kaster jeg flasker i søpla. Hvorfor? For jeg bare DRITER i pant!

Men det skjer ytterst sjeldent. Noen ganger blir jeg tatt av Norsk Gjennvinning, og får en advarsel (Kildesortering). Så gir jeg meg litt, før jeg slenger en og annen glasscola i søpla igjen. Thug lyfe. :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...