Nytern Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Vanskelig å moderere seg når det kommer til dette forumets fremtid. Jeg har ikke trua på dette forumet lenger, vi har mista noe. Sånn er det bare..Det krever ikke mye topplokkaktivitet for å skjønne at de nye eierne ikke kunne brydd seg mindre om Bmw og miljøet generelt. Her er det kroner og øre som teller. Og ja.. Jeg ser at dere prøver, men det blir litt for stivt. Det lyser alternative motiver lang vei av dette opplegget Men!Over til den fine greia med dette! Fritid! Fruen er nok kjempefornøyd med forumets forfall, får gjort mer hjemme wicky124 og eeikenes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Fikk pakke fra ebay idag; 7mm i dia, og dimmbart lys.. Nå trenger jeg bare et mørkt hull og utforske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Nå trenger jeg bare et mørkt hull og utforske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Det krever ikke mye topplokkaktivitet for å skjønne at de nye eierne ikke kunne brydd seg mindre om Bmw og miljøet generelt. Her er det kroner og øre som teller. Beklagelig om du har mistet troa på Bimmers.no som BMW-forum. Jeg får virkelig håpe det er midlertidig. Tar jeg for øvrig en kjapp opptelling i hodet så har de nye eierne i alle fall hatt 10 ulike BMW opp igjennom. Selv har jeg hatt 3, og er på utkikk etter min 4. nå. Når det kommer til økonomi så er vi vel noen hundretusen i minus så langt, så når det kommer til pengeinvestering kunne man nok ha funnet på noe annet Jeg unner fruen masse av din tid, men håper da virkelig du fortsetter å henge litt rundt her fortsatt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 http://vinescope.com/what-does-the-fox-say-925.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Kan dere ikke legge ut muligheten for å bruke det gamle boardet men med litt modifikasjoner slik at mesteparten av det nye greiene passer inn? Eller er det andre for gammelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Jeg er positiv til alt så langt, men 49 kroner for annonsering? Jeg synes at det blir feil å kreve dette i utgangspunktet, men kan akseptere det. Men 49 kroner er en tanke mye mtp at man kan bruke autodb for halve prisen og nå et MYE større publikum. Så da hadde det vært interessant å vite hva som kommer til å gjøre det verdt å bruke de 49 kronene her. Vil det være for et begrenset tidsrom eller til bilen er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Kjapt spørsmål! Om jeg bytter motor til en 528i motor, kan jeg bruke samme hjerne fra min 523 motor? Begge er enkel vanos og kommer fra bil med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Fikk pakke fra ebay idag; img=http://bimmers.no/public/style_images/master/attachicon.gif 7mm i dia, og dimmbart lys.. Nå trenger jeg bare et mørkt hull og utforske. Tøft. Hva koster noe slikt, og hva kan den kobles til med tanke på monitor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Såvidt jeg vet, så varer en anonse 60dager adivass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Tøft. Hva koster noe slikt, og hva kan den kobles til med tanke på monitor? Kostet vel et par hundre mener jeg og huske.. Kobler til PC med usb, følger med program, eller om du har XP får du det rett opp i min datamaskin som et kamera. Eneste negative er at dimmeren dimmer lyset veldig brått fra sterkt til litt svakt.. Og når det står på fult og lyser opp skikkelig, får man litt refleksjoner i glasset. Men til den prisen, så var det ganske kult.. Skal sjekke katalysatoren til en kompis som fikk turbohavari en av dagene for og sjekke tilstanden. Og inni sylinderene om vi får det til.. Edit: Her er en link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Takk skal du ha, da var det bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Hehe! Gleder meg til og teste Tenkte å stappe den i eksospotta også.. hehe! Edit;*det! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 49 kr for å opprette en salgs annonse? nei vettu hva!!tror jeg må opprette et nytt BMW forum eeikenes og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg