Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Denne kunne jeg tenkt meg...

[...]

Lekker F01, men M-pakke er virkelig ikke lekkert (uten at chromen er lakkert sort). Det er rart hvor lite heldig BMW var med M-pakken for denne modellen, mens på de andre modellene er det nærmest et "must". I tillegg mangler den de obligatoriske tåkelysene.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forvente  at  serviceheftet er fulgt på en bil som er 13 år rullet jorda rundt 20 ganger  og  i 50 000 klassen :-s

Viss du siktet til min kommentar mente jeg ikke nødvendigvis serviceheftet.

Følgte ikke med det på min 328i heller men i stedet en bunke kvitteringer på over 65.000. Er ikke alltid et serviceheftet er det samme som at bilen er godt holdt.

Igjen det står på de forrige eirne mener nå jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du siktet til min kommentar mente jeg ikke nødvendigvis serviceheftet.

Følgte ikke med det på min 328i heller men i stedet en bunke kvitteringer på over 65.000. Er ikke alltid et serviceheftet er det samme som at bilen er godt holdt.

Igjen det står på de forrige eirne mener nå jeg:)

Tenkte på Fredrik90 sitt innlegg, servicehefte  trenger ikke  alltid være så positivt,  om servicehefte er fulgt til 350tkm på en bil som er 13år.

da er den nok brukt av folk som ikke har greie på bil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på Fredrik90 sitt innlegg, servicehefte  trenger ikke  alltid være så positivt,  om servicehefte er fulgt til 350tkm på en bil som er 13år.

Akkurat der er vi helt enige iallefall!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt feil å tenke sånn også føler jeg, jeg kommer til å ha komplett serviceheftet på min gamle E34 så lenge jeg har den. Den er nå 20 år og har ennå komplett servicehefte selv etter nå 250 000 km, ser det også som en trygghet på at bilen ikke er tilbakejustert på kilometer selv om de jukser med stempler også nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F01 skal man ha UTEN m-pakke, men med Mratt... er også enig i at den mangler tåkelysene... Den billigste jeg har sett hittil ble solgt for 399...men den hadde da en kmstand på 278tusen...

Drømmesjuern er mørk blå med beige skinn, mørkt treverk, krom, doblepotter bak med krom over (m-fanger / 760 fanger) bittelitt senk, og 21toms originale felger... L-version og full underholdningspakke bak...og soltak... og ellers masse utstyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt feil å tenke sånn også føler jeg, jeg kommer til å ha komplett serviceheftet på min gamle E34 så lenge jeg har den. Den er nå 20 år og har ennå komplett servicehefte selv etter nå 250 000 km, ser det også som en trygghet på at bilen ikke er tilbakejustert på kilometer selv om de jukser med stempler også nå...

Økonomisk så er det jo galskap å følge service på en 20 år gammel bil, jeg blir helt paff  her :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt for oljeskift en gang, men det var fordi da fikk jeg det billigere enn det var å kjøpe olja og skifte selv. Så høy som E34'n har vært har jeg ikke trengt å jekke den opp engang for å få skiftet olja :P

Vanlig service er ikke akkurat vanskelig på eldre biler da. Ufattelig dyrt i forhold til jobben også. Sikkert kosejobb for mekanikeren som får det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man fikk verken 7-serie, X-modeller eller Z-modeller med M-pakke, nå får man det på alt.

Før var M-pakke hakket mer spesielt, og de ble også lansert en god stund etter at bilen hadde kommet på markedet. Nå blir de jo nesten lansert før bilen de skal på.

På mange måter kan man si at BMW Performance-stylingen er det M-pakken var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...