Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja jeg er redd frakt vil bli for dyrt, hadde tatt sikte på å kjøpe i Norge og helst slik at jeg kan hente selv ;) Takk for innspill forøvrig :)

[...]

Jeg ville forhørt meg med Bildesign AS (Skien). De importerer interiør på bestilling til meget gode priser, samtidig som de er behjelpelig med ettermontering og oppkobling av slikt utstyr. Jeg bestilte en gang noen dørtrekk i skinn og disse så tilnærmet nye ut. Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver det. Håper det funker. Kommer uling i takt med turtall. Rattet er tungt helt fram til ca. 2-2.5k. Går fint å blande ny atf med gammal ?

Går helt fint å blande men du mister mye av egenskapene olja skal/bør ha. Er dog på tide å finne feilen/lekkasjen og fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som tilfeldigvis har noen gode råd på hvor man kan få kjøpt Sportstoler til E90? :)

Det hender det dukker opp på Finn en sjelden gang. Jeg har lagret noen autosøk slik at jeg får mail om noen legger ut. Ligger komplett sort sportskinn seter med dørtrekk ute nå, men det er til e91. Uten at jeg vet det så vil jeg tro at baksetene er litt forskjellig e90 vs e91. Kunne egentlig veldig tenkt meg disse, har stoff/alcantara sport i min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville forhørt meg med Bildesign AS (Skien). De importerer interiør på bestilling til meget gode priser, samtidig som de er behjelpelig med ettermontering og oppkobling av slikt utstyr. Jeg bestilte en gang noen dørtrekk i skinn og disse så tilnærmet nye ut. Anbefales! :)

Takk for godt tips, Skien er jo heller ikke mer enn en time unna for meg :)

Det hender det dukker opp på Finn en sjelden gang. Jeg har lagret noen autosøk slik at jeg får mail om noen legger ut. Ligger komplett sort sportskinn seter med dørtrekk ute nå, men det er til e91. Uten at jeg vet det så vil jeg tro at baksetene er litt forskjellig e90 vs e91. Kunne egentlig veldig tenkt meg disse, har stoff/alcantara sport i min.

Ja jeg holder øye finn, men det er som ofteste kun stoff seter som dukker opp der. Jeg vil ikke ha hele settet heller, bare framstolene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sort dakotaskinn? :) Er egentelig ikke dette samme stolene da som står i E9x?

Hva de nye er vet jeg ikke, men de gamle er noe delskinn-greier. e8x og e9x bruker i hovedsak samme stoler ja.

Mener forøvrig på at frakten kom på rundt €180, men dette var fra en selger uten kontakter eller erfaring med sending utenlands. Har fått pris på €120 på et helt interiør fra en annen.

Her er forøvrig et par sett, men jeg syntes de var noe høyt priset.

BMW E90 E91 3er 3 Sportsitze, Ledersitze, Leder Sitze, aus M Sport Paket; NEU !

3 3' 3er BMW E90 E91 LCI M SPORTSITZE LEDERSITZE LEDER SITZE PAKET SPORT SEATS

3 3er BMW E90 E91 LEDER SPORTSITZE SPORT SEATS SITZE SIEGÈS SPORTSTOEL M PAKET

Ellers kan det hende Koed har noe liggende også.

Det kan forøvrig være en ide å kjøpe med bakseter også. Selv om du ikke trenger de selv, vil det nok være enklere å selge de nåværende dine om du har bakseter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...