wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Du sa trollstigen er morro? Her er Pakistans svar... Kristiansan'årn, NBCustom og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Mye fete veger rundt om i verden ja! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har faktisk aldri hørt om lolo eller snake spillet før... Lolo 3 går for 1000-2000 kroner avhengig av tilstand. Dette er jo meget bra, med original eske og greier. Tror jeg selger det, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hvem er raskest av Koed og GS på levering? Må ha en del til bilen min ASAP. Tviler på at BMW har delen på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 GS er like rask som BMW forhandler, men ofte dyrere.. Koed går det fort en uke på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ser Sørlie har vært å leka seg i kjente trakter! Bunnebakkene er ganske så nydelig med rwd thbrekke og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 GS er like rask som BMW forhandler, men ofte dyrere.. Koed går det fort en uke på. Det kommer egentlig litt an på hva slags del det er snakk om. Dersom delen er lagerført tar det kort tid, men dersom delen er restnotert hos f.eks BMW Sverige eller Tyskland tar det omtrent like lang tid hos alle ettersom delene kommer fra samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle mener koed er så trege. Lengste jeg har vemtet på deler derfra er fra mandag til neste mandag. Har et eksempel her: Spoileren ble bestillt søndag kveld (natten til mandag 08.07.13. Kl 01:21)Koed måtte først bestille fra alpina. Så sende den til meg. Postkontoret mitt hadde den i dag (12.07.13 kl 14:19)Ikke værst leveringstid det. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har samme erfaring. Bestilte kupevifte fra Koed som de ikke hadde på lager og måtte bestille fra BMW. Bestilte på onsdag og hentet på posten tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 noen som har dekkomleggigns maskin og vil hjelpe meg i mårra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Koed er meget kjappe på levering, sist jeg bestilte deler ventet jeg bare 3 dager før de var på postkontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg har venta 7 uker på det lengste. Og da var det egentlig ikke noen sære deler heller... Ikke sa de ifra om at jeg måtte vente så lenge engang.. hørte ikke et ord før pakka kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Fikk rota meg inn i en kolonne med rånebiler som kjørte med nødblinken på, jeg merket meg at kolonna skulle sammen veien som meg og endte til slutt opp i ett svært Street meet. Jeg skulle bare bort i en minibank jeg som lå ved kjøpesenteret der rånetreffet ble avholdt, måtte selvsagt kjøre igjennom hele sirkuset både inn og ut At folk gidder ...? Er vel en måte å være sosial på i mangel av bedre tilbud for bilungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Kjørte du ikke ifra dem med E34 din? bare lurer...ikke anmeld meg til moderatorene Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg