Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det der er det verste jeg har sett hittil ifbm parkeringsselskaper. Organisert kriminalitet den bransjen.

Jeg klaget på en bot i september og fikk utrolig nok medhold. De utspekulerte svina hadde en automat som så fungerende ut, men den reagerte ikke når man la på penger. Den tok nok inn bra med penger den dagen. Jeg la lapp i ruta og skrev at automat var defekt, og gikk. 2 min etter hadde jeg fått bot - parkeringsjævelen sto mest sannsynlig og så på meg mens jeg sto og kjeftet automaten huden full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste 7 serie kommer vel som 2016 modell vil jeg tro, hvis vi går ut ifra 7 års syklusen :) Blir nok en høydare tenker jeg, tror konkurransen er bra stram i dette segmentet her så det er viktig å presentere ett bra produkt. Tror nok Mercedes har truffet bra med nye S klasse, selv om designet er alt for volumiøst og vulgært. A8 har stadig det fineste designet i luksusklassen totalt sett, fronten ødelegger mye for F01 synes jeg selv om resten av bilen henger bra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig imponerende teknologi de har der ja. Spent på hvordan den leser en dårlig nordisk grusvei. 

Når er neste 7-serie tenkt å avdekkes?

Fungerer antagelig dårlig.

På ene drosja på jobb så er det noe som heter LCA, lane change assistant. Nøyaktig hva den gjør husker jeg ikke i farten da navnet er litt diffust. Jeg leste hvertfall om det i manualen, og den fungerer ikke dersom ett av følgende scenario er et faktum: veldig våt vei (kraftig regn), snø/is på veien, veimerking med slitasje, smal vei, svingete vei (kødder ikke), autovern nær bilen (så, midtdeler) også noe mer jeg ikke husker. Den fungerer mao ikke i Norge....

Synes dog det begynner å bli unødvendig mye teknologi man gjør seg avhengig av. Samt, ekstremt mye som er dyrt å fikse når det etterhvert slutter å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...