Werther Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Deletilgangen på disse er svært gode, og som Fredrik 90 sier må jeg nesten motsi han om at originaldelene er dyre, for det er de ikke. Karosseridelene er dyre, men typiske slitedeler for å holde bilen gående er både billig og lett tilgjengelig. Jeg har "alltid" hørt at deler til E12 og E24 pre-1983 er vanskelig å oppdrive til vettuge priser. Men hvis det ikke stemmer er jo det positivt... Når man idag tenker på at W126 bare er litt større enn E39 og 100 Kg lettere virker ikke konseptet helt bak mål. Nå er det dessverre ikke så enkelt å finne fornuftige eksemplarer av W126. De fleste er kjørt til veis ende... Det som er skummelt er jo at W140 nesten er borte fra veiene, bare 15 år etter produksjonsstopp. Mens W126 tralter og går som tiden har stått stille... Til og med W220 har begynt å få forfall som matcher dårlige W126, med mye kjeks og slitasje. Skal man ha brukt S-klasse er det uten tvil W126 som gjelder faktisk, og det uten nostalgi-brillene på. Tenk deg en W126 300SD med lite rust - det er en bil som har mange år igjen med potensiale som bruksbil pga det lavere forbruket. DET er ganske suverent mtp alder. Jeg ser jo stadig vekk på gamle Miami Vice-episoder der W126 er kingpin-bil nr 1. Så får den aldri ut av hodet. Forresten synes jeg det er stas at vår nye moderator Sjøbuse, er en av få her inne som i likhet med meg har DVD-samleboksen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 joda - E30 er mitt hjerte nærmest. Var min første bil. Var 20 år og kjøpte en strøken E30 86' 325i (avataren er bilde av bilen) Har lite bilder av den. Var før digitalkameraet gjorde sitt inntok, så det er papirbilder som måtte scannes. De bilene dere hadde på standen er jo smykker alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Favorittbildet mitt kan du jo også få se, av hele gjengen samlet... {style_image_url}/attachicon.gif 1420514_10153429396760370_2107179141_n.jpg Den bilen din gjorde seg utrolig godt på de bildene der. Men favorittbildet er bildet når bilen din er hjemme igjen. Det ligger vel kanskje bare på facebook. Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Den bilen din gjorde seg utrolig godt på de bildene der. Men favorittbildet er bildet når bilen din er hjemme igjen. Det ligger vel kanskje bare på facebook. Sant nok. Jeg var ganske ærlig når jeg skrev det jeg skrev, nettopp at "hvor mange av bilene på Oslo Motorshow kjørte 1200km på egne hjul, og ser slik ut etter at messa var slutt"... Bilen er skrudd sammen for å brukes, og jeg koste meg i 1200km den helga!! roarholt, Fredrik, thbrekke og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Etter en tur på Netthandelen for å så hjem å fikse litt i huset smakte det godt med en Warsteiner og Jaeger: roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Jeg ser jo stadig vekk på gamle Miami Vice-episoder der W126 er kingpin-bil nr 1. Så får den aldri ut av hodet. Forresten synes jeg det er stas at vår nye moderator Sjøbuse, er en av få her inne som i likhet med meg har DVD-samleboksen hehe. Ikke glem meg da, jeg har også den boksen Miami Vice er en av de kuleste seriene som er laget, skal snart rigge meg til å se alle sesongene på nytt nå som jeg har fått eget kinorom i huset Jeg var ganske ærlig når jeg skrev det jeg skrev, nettopp at "hvor mange av bilene på Oslo Motorshow kjørte 1200km på egne hjul, og ser slik ut etter at messa var slutt"... Bilen er skrudd sammen for å brukes, og jeg koste meg i 1200km den helga!! 1382013_10151708850065840_61884490_n.jpg Herlig å se at du ikke er redd for å bruke bilen, er jo det den er til for Etter en tur på Netthandelen for å så hjem å fikse litt i huset smakte det godt med en Warsteiner og Jaeger: 20131101_220348.jpg Også kan du feirer ditt innlegg nummer 600, ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Jeg var nå på treff i mai som var arrangert i regi av BMW CCN og E30Meet. På det treffet var tonen bedre enn noe treff jeg noengang har vært på. Pluss at når jeg var på E30Meet på Rudskogen, så var det da mange fremtredende medlemmer der fra CCN, og kan jo ikke akkurat si at tonen var verken trykket eller dårlig mellom Hylle og øvrige CCN medlemmer. Jeg vei ikke hva dett dreide seg om. Men er jo ikke sikkert medlemmene merker hva styret merker angående diskusjoner klubber mellom. Men skal ikke bråke noe om dette da jeg ikke har alle fakte eller hørt alle vinklinger og meninger. Jeg har ikke noe i mot noen forum eller klubber. Men bimmers.no er favoritten og den mest brukte Forresten synes jeg det er stas at vår nye moderator Sjøbuse, er en av få her inne som i likhet med meg har DVD-samleboksen hehe. Utrolig hva folk husker. Det er veldig lenge siden jeg skrev jeg hadde hele Miami Vice DVD-samlingen. Dro faktisk frem sesong 1 for noen uker siden og begynnte og se litt igjen. Har i grunn noen 80 tall serier på DVD. Mimi vice, Knight rider, Delvis Airwolf. (ikke funne alt) Smokey and the bandit, Cannonball run, De 2 siste er film serier og ikke tv serier da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Ikke glem meg da, jeg har også den boksen Miami Vice er en av de kuleste seriene som er laget, skal snart rigge meg til å se alle sesongene på nytt nå som jeg har fått eget kinorom i huset Hadde du vært et kvinnfolk hadde jeg giftet meg med deg Utrolig hva folk husker. Det er veldig lenge siden jeg skrev jeg hadde hele Miami Vice DVD-samlingen. Dro faktisk frem sesong 1 for noen uker siden og begynnte og se litt igjen. Har i grunn noen 80 tall serier på DVD. Mimi vice, Knight rider, Delvis Airwolf. (ikke funne alt) Smokey and the bandit, Cannonball run, De 2 siste er film serier og ikke tv serier da. Har også Smokey og Cannonball Run 1 og 3/Speed Zone. Cannonball Run 2 har jeg aldri funnet på euro-DVD, men har den på en dårlig opptakskassett fra TVNorge i 1991... Knight Rider har jeg kun sett i endeløse repriser på nattestid på TV3 - hvem kan motstå David Hasselhoff Har vurdert å kjøpe samleboksen av "Magnum P.I", som er en ganske fin serie. A-Team er jo en klassiker man kanskje burde hatt?.... Jeg har også sesong 1 av "Kojak" - tror jeg må få kjøpt resten av sesongene. Telly Savalas er jo tidenes badass. Ellers består DVD-samlingen min av mafia-filmer og italienske 70-talls Zombie-filmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Magnum P.I har jeg sett utallige episoder av hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Hvilke bmw'r er det som har større bolthull på topp av støtdemper? En kompis har noen k-sport fullt justerbare topplager liggende, men hullet på toppen er for stort får både e36'n hans og e39'n min. m3 elns som har kraftigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Magnum P.I har jeg sett utallige episoder av hehe Jeg har alltid elsket den introen, spesielt når han drar 308en sidelengs bortover plenen Må innrømme at det var den scenen som inspirerte meg til å delvis ramponere en fotballøkke med en Granada 2.3.... Han som spiller Higgins hadde faktisk en rolle i en episode av Kojak fra 1973 - han var for øvrig ganske identisk med rollen i "Magnum P.I", utenom at han var badguy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Hadde du vært et kvinnfolk hadde jeg giftet meg med deg Hehe, så hyggelig da Film hylla mi gjenspeiler også en del 80 talls og ikke minst bilinteressen. Har som sakt Miami Vice boksen, Smoky and the Banditt 1,2 og 3, samtlige sesonger av Macgyver, Beverly Hills Cop boks, Cannonball run 1, The Italian jobb original og den nye versjonen, Ronin, James Bond boks, Dødlig Våpen boks, Derrick sesong 1985, 1986 og 1987 (eneste utgitt med norsk tekst), Fast and Furorius boks, Gone in 60 seconds (leiter ennå etter euro versjonen av originalen fra 1974), Bullit og Le Mans Ja også har jeg jo noen norske klassikere også da som Olsenbanden og Mot i Brøstet.. Pluss haugevis av ræl som er madammen sitt, ho er ikke så glad i hverken 80 tallet eller bilfilmer generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har også Smokey og Cannonball Run 1 og 3/Speed Zone. Cannonball Run 2 har jeg aldri funnet på euro-DVD, men har den på en dårlig opptakskassett fra TVNorge i 1991... Knight Rider har jeg kun sett i endeløse repriser på nattestid på TV3 - hvem kan motstå David Hasselhoff Har vurdert å kjøpe samleboksen av "Magnum P.I", som er en ganske fin serie. A-Team er jo en klassiker man kanskje burde hatt?.... Jeg har også sesong 1 av "Kojak" - tror jeg må få kjøpt resten av sesongene. Telly Savalas er jo tidenes badass. Ellers består DVD-samlingen min av mafia-filmer og italienske 70-talls Zombie-filmer http://www.prisjakt.no/product.php?p=2126701 Jeg har også hele 21 jumpstreet serien. glemte den i sta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Haha, liker forsidebildet på "Norges flotteste Volvo" @facebook. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Sitter her og spør meg selv hvordan noen kan tro på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg