Tzunami Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Har ingenting med standen på bilen å gjøre, eneste som taler i mot denne er forholdsvis for lav km stand da den minker bruksfradraget Vet om flere som har hentet inn biler på alternativ uten at standen skal ha noe å si for utslaget av avgiften Tja, er ikke helt enig med deg der, om bilen har mye feil og skader, så vil du få en lavere kostnad på alternativ beregning, fordi det vil koste å få bilen i godkjent stand. Bare å sette på slitte bremser, sliten clutch, rustne dører osv, så får du plutselig prisen ned wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Nytter ikke, android-løkene har hue så langt opp i rævva at de kan se ut munnen sin.hmm, ganske like som Apple folka altså? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Nytter ikke, android-løkene har hue så langt opp i rævva at de kan se ut munnen sin. Du må virkelig starte å jobbe som proktolog, mulig du redder liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Noen som har en rygg til salgs? Skulle skifte til vinterskoa i dag, strakk ryggen på di 4 første boltene på 1. dekket, på den 5. knakk den tror jeg.. Står fortsatt med sommerhjul... Artig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Det kan så være, men så enkle som de er, så burde de ha kostet halvparten? Sofa anyone? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45066431 Kjøpte selv min 2 måneder gamle Iphone 5 for halvparten av nypris, markedet idag tilsier at Iphone 5 er gammeldags, og at 5c og 5s ikke er det.. Veldig bra for meg da Har noen jenter i klassen som vil bytte ut sine iPhone 5 telefoner til 5c(samme innmat, 5c er i plastikk…..) Hadde jeg ikke fått telefonen til halv pris i nystand, så hadde jeg ikke kjøpt det rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Eneste som er kult med C er at den kommer i mange freshe farger. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 kjøpte meg 4s svart 32GB igjen her på Malta bare for og ha mobil igjen etter at den forrige ble stjålet 2mnd gammel, fikk med deksel, orginal eske, ubrukt orepropper, ja alt som fulgte med da den var ny. Kostet meg hele 2300kr, og er uten oppratørlås, så funker like fint i Norge som på Malta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Iphone er oppskryt, finito esprado! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Iphone er oppskryt, finito esprado! Jepp! Meget fornøyd med Samsung S3, til tross for sprekker i skjerm (kjøpe kit fra ebay til å bytte skjerm, får håpe jeg klarer det også). Men savner god, gammel klapptelefon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Hoho Satt på med e30 m3 smiler enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg savner en ukes batteritid og telefoner med plastskjerm som man la fra seg ubekymret over alt. Det var dødsfett med nedlastede ringetoner, fysisk tastatur man klarte å håndtere med lukkede øyne, teite telefondeksler, sex-logoer som man fniste av og sendte videre til gutta og bekymringsløs eierskap fordi telefonene varte i flere år pga byggekvalitet OG fordi det gikk megatregt på mobilteknologifronten. Ingen brydde seg om skjermen. Ikke spurte selgeren om batteritid. Alle dreit i hardwaren fordi det var mer enn tilstrekkelig. Intern telefonminne var fremmedord. Ingen drømte om å oppdatere firmware på egenhånd og ingen var bekymret for apps-komplikasjoner med nye oppdatering. Alle telefoner hadde god samtalekvalitet, alle hadde rask respons og alle telefoner var awesome. Jeg sitter nå her og er nesten på gråten fordi jeg savner ungdomstiden min fra midten til slutten av 90-tallet. Det var en jævlig følelsladd og kjip tid på den tiden, men i ettertid er jeg glad for all faenskap, klining, slåssing og henging med folk mora mi hatet at jeg hang med. En rebellsk ungdom er faentastisk kult å mimre om! Skulle gjort så mye mer, haha, fuck - 90-tallet var de beste åra ever! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Tja, er ikke helt enig med deg der, om bilen har mye feil og skader, så vil du få en lavere kostnad på alternativ beregning, fordi det vil koste å få bilen i godkjent stand. Bare å sette på slitte bremser, sliten clutch, rustne dører osv, så får du plutselig prisen ned Var jo det jeg prøvde å forklare fredrik90.. men han har jo alltids rett... Du må virkelig starte å jobbe som proktolog, mulig du redder liv! AHAHHAHAHAHHAH DAGENS!!! Noen som har en rygg til salgs? Skulle skifte til vinterskoa i dag, strakk ryggen på di 4 første boltene på 1. dekket, på den 5. knakk den tror jeg.. Står fortsatt med sommerhjul... Artig... For 200kr kunne du spart ryggen, og nå stått med vinterhjul på bilen.. Digger å sette bort sånt arbeid Jepp! Meget fornøyd med Samsung S3, til tross for sprekker i skjerm (kjøpe kit fra ebay til å bytte skjerm, får håpe jeg klarer det også). Men savner god, gammel klapptelefon! Skjermen på min S3 har vært knust siden februar...detter glassbiter ut av den..er hull i den..Men den funker som faen enda På tide å sende den inn for rep på forsikring... Jeg savner en ukes batteritid og telefoner med plastskjerm som man la fra seg ubekymret over alt. Det var dødsfett med nedlastede ringetoner, fysisk tastatur man klarte å håndtere med lukkede øyne, teite telefondeksler, sex-logoer som man fniste av og sendte videre til gutta og bekymringsløs eierskap fordi telefonene varte i flere år pga byggekvalitet OG fordi det gikk megatregt på mobilteknologifronten. Ingen brydde seg om skjermen. Ikke spurte selgeren om batteritid. Alle dreit i hardwaren fordi det var mer enn tilstrekkelig. Intern telefonminne var fremmedord. Ingen drømte om å oppdatere firmware på egenhånd og ingen var bekymret for apps-komplikasjoner med nye oppdatering. Alle telefoner hadde god samtalekvalitet, alle hadde rask respons og alle telefoner var awesome. Jeg sitter nå her og er nesten på gråten fordi jeg savner ungdomstiden min fra midten til slutten av 90-tallet. Det var en jævlig følelsladd og kjip tid på den tiden, men i ettertid er jeg glad for all faenskap, klining, slåssing og henging med folk mora mi hatet at jeg hang med. En rebellsk ungdom er faentastisk kult å mimre om! Skulle gjort så mye mer, haha, fuck - 90-tallet var de beste åra ever! Faen så enig! Bildene og de egenkomponerte ringetonene..Samt gratis sms fordi man byttet servernr inne på tlf...bytta fra 004791200000 (tror jeg det var) til 0088555457879 eller no også kunne man sende masse masse gratis sms! dette da en sms kostet 1,50kr! Men ja...savner de gode gamle dagene....Men dette betyr kun en ting... at jeg har blitt gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Ikke sant... Jeg føler nå at jeg må tilbake til Norge og oppleve mest mulig med mine venner både i vinter og hele neste sommer. Jeg er 29 år nå og det er sikkert bare 5-7 år til at jeg orker å gjøre dumme ting på impuls. Verdsetter venna mine så mye mer etter å ha vært borte fra dem over 100 dager av gangen. Neste onsdag er jeg tilbake til Norge. Da blirre paaaarty party. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 hmm...jeg er 31...gift...unge...er ikke tid eller plass til "spontane" ting som før... Før tok man en kjøretur til svinesund helt ut av det blå fordi man kunne...nå er "alt" planlagt...inkludert når man skal til butikken å handle... Feste? nææh..lite tid til det gitt På tide å gifte seg mister noekult... du er snart for gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg vet, jeg forlovet meg sist søndag Thundercoil, wicky124, S.Hafsmo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg