Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Angående små barn, ja det endrer livet radikalt på godt og vondt med tanke på prioriteringer. Og det er tøft når det står på som verst! Men så kommer øyeblikket når de små viser kjærlighet og glede... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å ikke gå helt fra vettet syne jeg det er viktig at både mor og far får litt alene tid til å dyrke interesser og hobby:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Enig... og der var min bedre halvdel og undertegnede litt heldige siden hytta ble rammen om både familielivet og fritidsinteresser. Jeg tror at det er ganske mange som har det slik i Norge. Fra eldstemann var 0-5 år gammel tror jeg vi var på hytta nesten hver eneste helg. Det var knapt 300 Km til hytta og da passet det godt å kjøpe en dieselbil. 4,80 kroner var pumpeprisen, men jeg hadde yrkessjåførkort fra Fina (skaffet via bekjentskaper) og fikk nesten en krone rabatt på denne prisen. Det er kanskje ikke så merkelig at den dieselbilen ble kjørt nærmere 60000 Km årlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være sviende lesning for Mercedes fansen ;) De tar godt av i kommentarfeltet under artikkelen også ser jeg....

http://www.tv2.no/underholdning/broom/mercedes-eklasse-w124-nei-dette-er-ikke-verdens-beste-bil-4151568.html

Noen dårlig bil derimot tror jeg nok ikke det er, men langt ifra verdens beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være sviende lesning for Mercedes fansen ;) De tar godt av i kommentarfeltet under artikkelen også ser jeg....

http://www.tv2.no/underholdning/broom/mercedes-eklasse-w124-nei-dette-er-ikke-verdens-beste-bil-4151568.html

Noen dårlig bil derimot tror jeg nok ikke det er, men langt ifra verdens beste :)

Sier ikke annet enn at Benny har gang på gang vist at han ikke har peiling på hva han snakker om. Å trekke frem  barnesykdommer og si at modellen automatisk er dårlig gjennom hele livsløpet er feil. Benny vet like godt som både meg og deg at dette blir tatt hånd om etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broom-Benny sitter fast i 80-tallet, på flere måter. 124 fikk en oppgradering i 1989, og motorene fikk dobbeltkjede høsten 1988 - etter 3 års produksjon.

Så det å skrive skit om bilen fordi kvaliteten var varierende på 1986/87 og 88-modellene blir faktisk litt teit.

124 er og blir en sjefsbil. Istedenfor å diskutere bilens kvalitet vs E34 o.l på nett, så holder det med å se på trafikkbildet. 124 ser man 18 år etter produksjonsstopp fortsatt daglig i trafikken, og i Oslo går det til og med et par-tre taxier av dem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten daglig en E300Turbodiesel samt en E300Diesel i Oslo hver eneste dag, og det er herlig og se! Også med tanke på hva slags stand disse to er i! Alltid blanke og fine :)

Det er en diskusjon gående på MBEntusiastklubb angående dette også. Noe vi alle kan si er at vi ikke kan definere hva som er verdens beste bil ned til èn produsert bilmodell.

Jeg liker 124 bedre enn E34, andre omvendt, jeg har tilbakelagt mange mange mange mil i begge modeller.

Man får bare smile og like best ned man liker :)

Broom-Benny synes jeg er ganske negativ til Mercedes, men leser man tester på Broom kan det nesten virke som han liker best å teste Mercedes modeller også :P Leste hans test av CLA, var vel bare han som ikke likte bilen :P

Fyrer i samme momanget opp noen filmer i riktig så fin Mercedes stil!

At de har solgt bra er det vel ingen tvil om, så da er vel kvalitet jevnt over svært bra :)

Bilde av Huldra 8en som står her :)

post-50093-0-19782300-1381855843.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...