noekult Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Da stikker man hjemmefra om 2 timer for å gå og forhåpentligvis hente bil! BMW 320i E30 cab bør være gøyal bil det da! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Da har du nok en morsom bil for neste års sesong Grattis! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Drar også for å se på bil nå, bare noe litt annet og mer praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 MB Vito? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 12,5 varmegrader nå, har trillet en lang tur med lille Anna Mathea. Koselig! Ettersom det har vært så mye navnediskusjoner her, hva synes dere om det vi har valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Jeg syns de 2 navna ble tungvindt etterhverandre. Anne Mathea ruller bedre på tungen synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Kommer nok til å gå mest i Anna! Forøvrig er begge gamle tradisjonsrike navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 12,5 varmegrader nå, har trillet en lang tur med lille Anna Mathea. Koselig! Ettersom det har vært så mye navnediskusjoner her, hva synes dere om det vi har valgt? Kanskje vi har rullet forbi hverandre i dag, har rullet med min tre uker gamle Rikke en runde i Elverumsentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Første lørdagen jeg ikke vært utenfor døren...babygurl var oppe 0445 idag...og da var det tydeligvis min tur til å stå opp...selv om jeg la meg 03... så jah....JEG ER TRØTT...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Fikk lastet opp en liten snutt av kjøring nedover dalen, i regnværet i går Er ikke så dypt her, men det er jo ganske bratt nedover. Vannsamlingene på flate områder osv. var en smuuule dypere, ja! Hehehe. Litt før vi begynte å filme, kom det en elv (vei) fra siden også. Denne randt rett ut i en rundkjøring det var saktegående kø i. Så når man sto i rundkjøringen og elven traff siden av bilen (dekk og felg) ble vannet slått opp etter bilen og over taket. Skikkelig tøft syn. Det var få fotgjengere som turte å krysse veien der. Så én som prøvde. Han slet med å holde beina på veien og strømmen var så kraftig at vannet klatret fra anklene hans og opp til magen, for hvert steg. Du kjente også på hele bilen, at vannet ville dra deg fortere nedover. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Er barnevakt hele denne helgen. Filmtips anyone ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Er barnevakt hele denne helgen. Filmtips anyone ? for barn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Om det ikke er for barn så kan jeg tipse deg om filmen 2 guns, den skal jeg se i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Om det ikke er for barn så kan jeg tipse deg om filmen 2 guns, den skal jeg se i kveld +1 Meget bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 nei ikke for barn, film til meg og har sett 2 guns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg