Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Datarelatert spørsmål:

Ungen har slått og tasta og lekt med laptopen til kona...og nå er det masse taster som ikke funker... how to fix!?

Barneoppdragelse - grensesetting?

Ellers ender det vel som dette...

http://vivas.fi/lapsi-on-terve-kun-se-leikkii-huikea-kuvasarja-innovatiivisista-aikaansaannoksista/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at han ikke finnes interessert i bil da folkens, hva skal han med en gammel rasert E46 da? Outlander er ok biler, med bra kvalitet også. Ingen av de andre du nevner tiltaler meg mer enn en Volvo. 

Julianv her inne jobber hos Mitsubishi merkeverksted, og han har lite positivt å si om 1. gen Outlander. Var visst er skikkelig trist kapittel. 

Mazda 323 er en god bil, og har hatt en slik selv. Eneste problemet er rust som pleier å komme i bakre hjulbuer og kanaler. Du får også Mazda 3 innenfor ditt budsjett, og da ville jeg ikke vurdert 323 en gang. Mazda 3 er milevis bedre på alt, utenom rust som den også har slitt litt med.

Mye forskjellig i den prisklassen. Gammel 7-serie til nesten ny Peugeot 107 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Eg satt faktisk og snoka på TV i dag. Rekner med den er gudd som faen, og egentlig knallvalue når man får den for 13k. Men har hatt en billig 40" i 4-5 år nå uten at det har brydd meg noe særlig (men den er alt for liten), så tror det blir litt perler for svin å bruke 13k på 55" for meg.. Kan jo få de ned i 8-9k med greie nok funksjoner (wifi, smart, 3d, DLNA), eventuelt 60" til ca 12-13...

HMMMM

edit: eeh ja denne skulle hatt med sitat av hermanoo90 sitt innlegg kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gradvis over 2 siste åra mistet komplett lysta for tv, eneste gangene det blir brukt er når jeg ordner meg noe mat alene og trenger noe underholdning kjapt og galt type discovery. Synest det har blitt for tungtvindt rett og slett, både med tanke på at den bestemmer hva man skal se, når man skal se det og hvor mye reklame som skal spyes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over det da...var bare en spøk :)

Ps...man blir sulten av å se på "mann vs mat" på max....

ehm JAA!!

Tror jeg hadde trillta for lenge siden om det var sånne sjapper her :P

Spiste kongekrabbe og for et par uker siden, fy faen det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...