Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer subway til Elverum nå straks, 2 minutters gange fra meg... Lurer på om det medfører noen frokoster der.

Pizzabakeren holder til i samme bygningsmasse som jeg bor i. Tar meg ca 20 sek fra dør til dør. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm JAA!!

Tror jeg hadde trillta for lenge siden om det var sånne sjapper her :P

Spiste kongekrabbe og for et par uker siden, fy faen det er godt!

De sjappene han Adam i serien besøker er helt syke... og de ville vel aldri slått ann i Norge..Eneste som har noe lignende er BigHorn.. Man får middagen min man spiser opp 1kgs biff hos dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gradvis over 2 siste åra mistet komplett lysta for tv, eneste gangene det blir brukt er når jeg ordner meg noe mat alene og trenger noe underholdning kjapt og galt type discovery. Synest det har blitt for tungtvindt rett og slett, både med tanke på at den bestemmer hva man skal se, når man skal se det og hvor mye reklame som skal spyes ut.

Jeg kuttet ut TV-abonnementet for 12 mnd siden. Jeg har fortsatt en eldre TV (ikke flatskjerm) som jeg bruker når jeg ser på div DVDer.

Hovedgrunnen til at jeg kuttet det ut var all reklamen. De siste årene har reklametiden økt i omfang, og når serier som har sendetid på 21-22min får 40minutters-lommer for å fylle opp 19 minutter med reklame - da orket jeg ikke mer (verst på Viasat4/TV3/TVNorge/Discovery). I tillegg begynte BBC Knowledge og Entertainment med reklamepauser, og det var de siste to fyrtårnene som sto vindfast i reklamehavet :lol:

Etter 12 mnd uten TV savner jeg litt gamle repriser av Top Gear, Live at Apollo og Family Guy. Det positive er at man får frigjort mere tid til andre ting, det negative er at andre ting ofte blir internett istedenfor :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brian i Family Guy er død :(

Vi har alltid på tv i bakgrunnen selv om vi kanskje ikke følger med på noe spesielt..serier av betydning som vi vil følge med på lastes ned eller streames på nett... Har faktisk ikke tid til å sette av "hver mandag" for å se en spesiell serie.. Har litt for mange planer og litt for lite fritid til å gjøre det dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv ser jeg ikke på TV lenger, tiden går med til studier, hører jeg på Radio går det i NRK P2, når de skrur over på klassisk setter jeg søkern på NRK P1. Mange interessante debatteringsprogrammer og merksnodige dokumentarer! Hver morgen 07:40 absorberer hjernen min et kvarter med politikk fra NRK P2, det anses som dagens dose av politikk av man kan tåle iløpet av en dag! NRK P2s "Politisk Kvarter". Huff, nå hørtes jeg gammal ut :) Er bare det at det er kvalitetsradio uten reklame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg TV for 8år siden, og har ikke hatt signal på den ennå. Koblet den til PC'n og ser på hva jeg vil når jeg vil. Alt fra nett-tv, til YouTube, til skjerm når jeg spiller.

Veldig kjekt å ha det samlet, slippe å ha ulike enheter for de forskjellige tingene i hverdagen. Det kommer nok til å utvikle seg i samme retning som telefonen har gjort de siste femten årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker P3 i bilen, og noen ganger P4 for trafikkmeldinger eller geografi-quiz.

NRK prøver jeg egentlig å styre unna, da de politisk er litt langt ute på venstresiden. Nyhetsdekningen deres er ikke helt objektiv, og er gjennomsyret av politisk korrekthet og sympati med Arbeiderpartiet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer subway til Elverum nå straks, 2 minutters gange fra meg... Lurer på om det medfører noen frokoster der.

Hvor skal den bygges? :o

Bor jo selv på Malta nå i 11 dager til, og subway en 5min unna jobb, hatt lunsj der en del ganger i løpet av 14 uker for og si det mildt ja.

Og vet du åpningstider?

Ser for meg baguette der når jeg er på vei hjem etter lokket/styx og nach, haha

Kjøpte meg TV for 8år siden, og har ikke hatt signal på den ennå. Koblet den til PC'n og ser på hva jeg vil når jeg vil. Alt fra nett-tv, til YouTube, til skjerm når jeg spiller.

Veldig kjekt å ha det samlet, slippe å ha ulike enheter for de forskjellige tingene i hverdagen. Det kommer nok til å utvikle seg i samme retning som telefonen har gjort de siste femten årene.

Kommer nok til og gjøre det samme selv tror jeg, bare koble den opp en PC der med trådløst tastatur og mus, og rett og slett droppe tv`en. Kan leste ned eller finne på youtube det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen form for TV-signaler, det ble lite brukt, og jeg synes det er idiotisk dyrt å betale flere hundrelapper i måneden for å se reklame. Det eneste vi har er TV2 Sumo, da fruen liker å se litt TV2-ting iblandt. For min del klarer jeg meg lenge med internett og "alternative" kilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så har 3 serien enormt billige deler. Langt billigere enn det meste annet, på grunn av at tilbudet av mellomleverandører er så stort i Norge at prisene er presset. Dette tilbudet er det bare bmw som har, siden andre merker må til Bilxtra/forhandler. Koed foreksempel er en veldig stor faktor for mitt fremtidige bmw hold ivertfall.

E46 er jo helt kurante biler, bare se på danskefredrik sin 316. Lite som kan gå galt, og når det går galt så er det ikke mye å reparere. Det skal derimot godt gjøres å få mere bil for penga enn den volvoen som det ble linket til tidligere.

Det er sant, skal titte litt mer på E46. Den Volvoen falt ikke i smak :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, skal titte litt mer på E46. Den Volvoen falt ikke i smak :(

Preface 320d har masse kjente problemer, dieselpumpa (den til 10k) og turboen går nesten garantert på ca 200k km, men man får de fra rundt 30 for tiden. Er dette byttet + evt forstillingsdeler og clutch/svinghjul, som går på noen, er det myye bil for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...