316 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Wicky: Har ikke noe med det å gjøre, jeg har opparbeidet meg full bonus og har derfor en skade uten tap. Noen som vet om Hardangervidda er farbar i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ja der er jeg faktisk veldig enig med deg, N45B20 er nitrist. Særlig i E92 og E6x var dette fæle saker, motoringeniørene til BMW må ha hatt en grå dag på jobb når de konstruerte denne motoren. Noe BMW må ha vært klar over da den ble tatt ut av produksjon etter bare 3 år. Selv hadde jeg aldri valgt E92 med mindre enn seks sylindre, men jeg hadde helt klart valgt 320d over 320I i en E90. Dette pga forbruk og mulighet for Tuning, firer er firer for min del så da gjør det ikke noe om det er en diesel M57TU2D30 som vi har/hadde er en fantastisk motor som virkelig leverer varene både i effekt og økonomi. Jeg er meget fornøyd med min, det er herlig å ha så mye effekt tilgjengelig og likevel så billig å kjøre med. Lyden er tøff syns jeg, litt sånn bøs voksen lyd ved godt pådrag og det er slettes ikke dårlig for en dieselmotor synes jeg. Skulle selvsagt hatt samme motoren som deg men jeg føler ikke at lyden alene svarer for det økte drivstoff forbruket, da hadde en 335I satt ett tydeligere standpunkt synes jeg M57 motorserien har nå vært i produksjon i 15 år og er en av de motoren BMW har produsert lengs, så det er absolutt gode saker M57 er en virkelig bra motor! Den er i mine øyne en veldig komplett motor. Kanskje ikke den med best respons, men det skal vel litt til før en moderne dieselmotor blir virkelig responsiv. Det er jo ikke bare lyden som er det eneste positive med bensinmotoren, det er jo også måten en NA bensinmotor oppfører seg på. Synd disse motorene er utrydningstruet.. Skulle helst hatt en 335i ja, det er jo et sinnsykt potensiale i de motorene ved enkle inngrep. Man får jo 400 hk ut av de nesten bare ved å knipse. Spørsmålet er vel bare hvordan de føles iforhold til N52B30 motoren. Jeg har aldri prøvd en 335i, men har hørt at de ikke er like underholdende som 330i pga twinturboteknologien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Utrolig lei av å pugge sjøveisregler...skal bli spennende å se hvordan det går med muntlig høring i regel 1 -19 neste fredag..... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Skadene på Passaten ble visst taksert til over 18000... Skal ikke mye til før det drar på gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Skjedd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det var dårlig vær, jeg så ingenting og traff garasjen. Bulk i bakdør og litt av bakskjerm. Rett og slett min egen feil! Men men, får nylakkert dør og bakskjerm nå, så da blir det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 og en grom fargeforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Får håpe de klarer å unngå det, hvis ikke lakkerer de tilstøtende flater og det blir jo da nødvendigvis framdør, så kanskje hele ene siden blir lakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Kjipt, men fort gjort. Blir da ikke fargeforskjell om dem kan lakkere og er det forskjell så må dem lakkere på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ja, jeg tar ikke med meg bilen om den ser jævlig ut! Ikke aktuelt, det må da være lov at kunde skal være fornøyd også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Jeg liker reklamen for Broom, på TV2 zebra! De viser klipp av Tesla Model S, der den har flat pedal på bane. Så har de lagt til motorlyd fra noe heftig noe. Haha. Det er bare pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 blir sikkert greit 316 MEN vil alltid bli en vis forskjell, ikke alle som ser det nødvendigvis men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 ... også øker faren for rust dannelse hvis det ikke gjøres ordentlig. Glad skaden som ble opplakkert på min bil var på plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Ja, jeg tar ikke med meg bilen om den ser jævlig ut! Ikke aktuelt, det må da være lov at kunde skal være fornøyd også? Var ikke passaten rød jo? Rødt falmer jo fort as føkk så hvis de lakker den etter nyansen på bilen kan du risikere at det ser bra ut nå, og ille til sommeren når du hiver deg i poleringa.. Men then again, lakker de kun ut fra lakk-kode og det ser feil ut blir det sikkert bra etter en runde med shining. Som jeg ville krevd at de gjorde såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hvilke nixon er det du har? syns fortsatt den 51-30 er hakket for svær..? Det er 51-30, se på Amazon.com. Sikkert flere hundre forskjellige utgaver av den der. Ganske OK priser også. Bruker å handle der og sende til JetCarrier.com. Er nesten halv pris i forhold til Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg