316 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Stekt fjellfisk er godt, både ørret og røye. Mange liker ikke fisk fordi de blir servert en i hjel kokt slapp laks som faller i fra hverandre og ser uapetittelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul'a thbrekke og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Stekt fjellfisk er godt, både ørret og røye. Mange liker ikke fisk fordi de blir servert en i hjel kokt slapp laks som faller i fra hverandre og ser uapetittelig ut. Man putter ikke ting med slik lukt inn i munnen uansett hvordan den blir fremstillt på en talerken Skal fisken være spisende så må den være behandlet på en måte. Og være i en tilstand langt unna slik den lever i havet. Her er noen eksempler på fisk som er spisende. Disse typene fisk svømmer ikke i havet i den tilstanden de blir servert. De hverken smaker eller lukter fisk, så de kan spises. Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding, Makrell i tomat, wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Aner ikke hvordan folk kan spise Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding, Kaldtrøkt stør er tingen, men er ikke sikker om det er så lett å få tak i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 GOD JUL Ønsker alle Bimmers.no folk en god jul noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Her i Oslo regner det bare. Akkurat som en hvilken som helst høstdag. Måtte kjøpe brød og tenkte det ville være helt kaos i butikkene kl. 13:30, siden de skulle stenge 14:00, men det var liksom bare meg og to-tre andre utlendinger i hele butikken, hehe. Lurer på hva jeg skal finne på i dag, kjeder meg så inn i heeelvete. Haha, fisk er dritt, det er jeg forsåvidt enig i, men sånn eksotisk mat som blekksprut, er god Jeg skal ha godt betalt før jeg putter blekksprut i munnen min og svelger det. Hater sjømat, fra fiskepinner til... alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Det eneste jeg spiser fra sjøen er salt! Og litt alger, mtp at det blir brukt som bindemiddel i masse matretter og bl.a. Softis. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Man putter ikke ting med slik lukt inn i munnen uansett hvordan den blir fremstillt på en talerken Skal fisken være spisende så må den være behandlet på en måte. Og være i en tilstand langt unna slik den lever i havet. Her er noen eksempler på fisk som er spisende. Disse typene fisk svømmer ikke i havet i den tilstanden de blir servert. De hverken smaker eller lukter fisk, så de kan spises. Fiskepinner, Fiskegratteng, Fiskekaker, Fiskepudding, Makrell i tomat, Laks og ørret er godt om man lager det riktig. Har faktisk hatt to venninner av meg som ikke liker fisk i det hele tatt på middag å servert laks. Hu ene har tom begynt å lage laks selv minst en gang i uka nå. Alt koker ned i hvordan man tilbereder ting men torsk er jeg ikke no stor fan av Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Stekt og riktig krydret ørret lukter hvert fall ikke vondt. Man kan marinere den i hva som helst før den blir stekt / grillet også. Kokt laks lukter drit, stekt ørret lukter ikke dritt. Da er det noe alvorlig feil med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Edd China fra wheeler dealers er på juleshopping i sandvika storsenter Haha what. Han er helten min ass. Veit ikke hvorfor, men jeg liker han skikkelig godt. Hadde Edd hatt wheeler dealers alene hadde det lett vært mitt favorittprogram ( etter Top Gear, ofcourse ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Haha what. Han er helten min ass. Veit ikke hvorfor, men jeg liker han skikkelig godt. Hadde Edd hatt wheeler dealers alene hadde det lett vært mitt favorittprogram ( etter Top Gear, ofcourse ) Jeg har også sansen for han, Top gear og alt det andre overscripta tullet har jeg mistet helt sansen for personelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Dette er mitt favorittshow når det kommer til bil om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=0JXDcJQqZrA&list=PL12C0C916CECEA3BC&index=1 Forøvrig en veldig bra episode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Dette er mitt favorittshow når det kommer til bil om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=0JXDcJQqZrA&list=PL12C0C916CECEA3BC&index=1 Forøvrig en veldig bra episode Jeg så faktisk gjennom alle episodene av Roadkill i går, fantastisk morsomme folk! Spesielt episoden der de bytter motor på parkeringsplassen til Summit. Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Haha, den så jeg for tredje gang i natt faktisk Top Gear har igrunn blitt skikkelig tamt de siste åra, det er trist. Hvor ble det av julespesialen forresten? Mener å huske at de pleier å slippe en roadtrip-episode i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=xP2suY4sBNQ har blitt hekta på den sangen her!! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg