Dal-z Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Har kun 2 år erfaring fra brønnbåt, nå har jeg vertfall fiksa god referanse fra mpsv Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Det hjelper nok godt på at du har fått litt erfaring fra offshore når du skal søke i denne omgang. De fleste arbeidsgivere er ute etter en arbeidstaker som er 20 år gammel med modenheten og erfaringen til en 40-åring Har selv erfaring fra PSV og AHTS og har stikk motsatt inntrykk når det kommer til å finne seg en jobb. Kan også ha med bosted å gjøre, skal jeg søke jobb hos et offshorerederi, så stikker jeg like så greit ut på kontorene, 95% av alle rederiene er jo innen en times radius fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Jepp har nok mye å si Satser på det fikse seg når jeg kommer hjem. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Skjønner ikke at du orker å gå så i dybden på det. Kjedelig på jobb eller? Dette er den mer nyanserte versjonen av det jeg skrota ned! Hehehe... dette tok jeg over en kopp kaffe. Jeg har i lengere tid (faktisk i flere år nå) irritert meg over hvordan vulgærliberalistene trenger seg frem samtidig som de ødelegger stort sett alt de kommer i nærheten av. De står for en slags misforstått liberal politikk som har mest til felles med anarki og lovløshet enn et moderne rettssamfunn. De vil rasere velfredsstaten og innføre et samfunnsmessig ta selv bord der de sterkeste alltid vinner. Dette er tidenes ansvarsfraskrivelse iom. at det er samfunnets ledere/elite pålagt (jmf. deres egen retorikk) å legge forholdene til rette så alle kan ha muligheten til å delta i verdiskapningen og deretter velfortjent nyte godt av godene (i den rekkefølgen). Slik er det dessverre ikke idag når kun 1% av befolkningen tjener 93% av de totale inntektene i USA... og dette tallet er sterkt stigende. Forholdet er ikke like ille i Norge, men i Danmark, Sveits, England og Tyskland er situasjonen mer eller mindre som i USA. Det sier seg selv at dette ikke kan fortsette uten alvorlige sosiale motsetninger, men reagerer vulgærliberalistene? Nei... de synes at alt er som det skal være selv om de selv neppe er en del av de 1% rikeste av oss. Ergo handler dette egentlig om hodeløs politisk ideologi. En subkultur som har mye til felles med kommunisme bare at den befinner seg på den motsatte enden av den politiske skalaen. I USA er den forøvrig kjent som Tea-Party bevegelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Fant akkurat ut at google chrome har et ikon på fanen som lager lyd, dagens opptur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hvor får jeg aktivert dette? Jeg har ingen ikoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 er innebygd, ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Prøvekjørte denne idag Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 De er knallgode! Har den B&O anlegget? Det spiller siiiiiinnsyyyyykt i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Synes den er litt for anonym og lik E70, men for all del så er det jo en helgrom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Noen som har vært på smelteverket? Er det verdt en liten gåtur dit? Var oppe i mathallen og oppdaget det som befant seg i kjelleren i går men hadde ikke tid til å gå innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Noen som har vært på smelteverket? Er det verdt en liten gåtur dit? Var oppe i mathallen og oppdaget det som befant seg i kjelleren i går men hadde ikke tid til å gå innom. Hvilket smelteverk, og hva var i kjelleren der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Fikk melding fra megler i går angående en interessent han hadde fått forespørsel av, om jeg hadde tenkt å selge leiligheten min, da interessenten ønsket å flytte inn i dette bygget. Det passet jo liksom passelig "dårlig" da jeg skal på visning 20. januar. Dessverre er visningen for moro skyld for min del, da min samboer tjener litt for dårlig foreløbig til å kunne få tatt opp lån med meg. Smelteverket i Oslo... Det er visst en flott pub! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Vegar: hva var dommen? "the boss is back". Haha. Klarer ikke ta den helt seriøst mtp at boss=søppel i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Noen som vet om man kan stramme opp forhjulslager på en bmw e39? Er det evt. mye jobb og skifte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Fikk melding fra megler i går angående en interessent han hadde fått forespørsel av, om jeg hadde tenkt å selge leiligheten min, da interessenten ønsket å flytte inn i dette bygget. Det passet jo liksom passelig "dårlig" da jeg skal på visning 20. januar. Dessverre er visningen for moro skyld for min del, da min samboer tjener litt for dårlig foreløbig til å kunne få tatt opp lån med meg. Smelteverket i Oslo... Det er visst en flott pub! Åja, tenkte det kanskje var et forlatt smelteverk som ingen hadde vært i på lenge, eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg