Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den har blitt veldig bra, hadde en 2014 modell i ett par dager og jeg ble mektig imponert over hvor bra amerikanerne har blitt på kvalitet :) Herlig 8 trinns automat med rattgiring, gikk overraskende greit selv med 190 hester. Tyna den godt på noen svingete veier, ikke like skarp som X5 men søren meg ikke langt ifra. Synes forøvrig bilen hadde noen skumle dødsoner og en dårlig DAB radio.

Designmessig er den griserå, iallfall nå etter facelifte :) Helt klart mye bil for pengene.

Heilt enig har kjørt en 190hk i 1 mnd sjøl, fantastisk bil med nydeligt design!

Får mye bil for pengene i forhold til en X5 syns hvertfall eg.. Har faktisk litt truen på Jeep fremmover dei kommer med et par spennende modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens klage:

Det heter "Hvilke hjul passer på bilen min". Ikke "Hvem hjul passer på bilen min"

Hvis man skriver "Hvem hjul plasser på bilen" BØR man seriøst sette seg på skole benken i 1 klasse og bli der de neste 4 årene iallfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en bass, evt flere basser. Ikke en basser, eller flere bassere. Kjenner jeg blir bittelitt irritert hver gang jeg ser folk skrive det.

en subb og flere subber, bass er jo betegnelsen på selve instrumentet og lyden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, en sub tar seg av frekvensene som er så dype at tradisjonelle basser ikke gjengir de godt.

men med utgangspunkt i "bassere" er jo det i 99% snakk om subelementer, er jo ikke hvermannsen som har 4 veis med dedikerte elementer til mellombass heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men med utgangspunkt i "bassere" er jo det i 99% snakk om subelementer, er jo ikke hvermannsen som har 4 veis med dedikerte elementer til mellombass heller.

Det er et "begrep" jeg leser/hører felre plasser enn når det er snakk om bilsubber. Like vanlig på hififorum om basselementer i fulltonehøyttalere, og like annoying begge plasser  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn er der også veldig mange som skriver "bake" istedenfor "bak" (altså bak på bilen f.eks.), hva er grunnen til det? Det høres jo bare helt totalt idiotisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...