Gjest Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 et råd når man spiller live poker, når man har mer enn nok penger ikke bli grådig, cash ut ASAP kunne ha casha ut 10 tusen to ganger men jeg ble for grådig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Med E46`en dessverre. men punkterte bare og ødela en felg, alt av bærebruer og slike ting er i orden nå Heldig, gjorde det samme med E60en og bøyde hele jævla bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Heldig, gjorde det samme med E60en og bøyde hele jævla bakstillinga Var det så lurt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det blir ny lakkering (for tredje gang) i morgen... Det må gå an å sjekke at ting er ordentlig gjort før en ringer og melder bilen ferdig... Denne gangen var i tillegg framdøren lakkert, sikkert for å slippe fargeforskjell. Skulle selvfølgelig ha sjekket farge mot framskjermen men den var fettete og møkkete så det var umulig å få se... Femdør var også full av fingermerker... Måtte bare påpeke at det var veldig uheldig å ikke fjerne slik før en kunde kommer for å hente bilen sin... Men er fremdeles ikke sint, begynner bare å bli riiimelig mett... Enough said... Min skulle være ferdig onsdag/torsdag forrige uke. Så ringte de og lakken hadde kokt, skulle få bilen i går. I går så merket de at fargen hadde blitt feil, så da var det på den igjen. De lovte å ha klar til tre i dag, men når jeg ringte halv tre var det minst en times montering igjen, så da ga jeg de beskjed om å gjøre det ordentlig så,henter jeg i morgen. Krysser fingre for at alt er bra nå, orker ikke noe mer tull nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Dette er tredje gang for meg, hvor mange ganger har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Dette er tredje gang for meg, hvor mange ganger har du prøvd? Forsåvidt første gang jeg leverer den inn da, men verkstedet har prøvd to ganger så vidt jeg vet. Samme styret når jeg kjøpte bilen også, da stod den nesten to uker for lakkering av bakfanger og fiksing av en sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 At det skal være så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hvor er det sinkslipp nå ?Hva er det som skal lakkes nå og hvorfor ? Skjønte ikke helt. Var det fargeforskjell mot forskjerm etter fordør har vært lakket tilstøtenede ? 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Var det så lurt da? Er fort gjort.. Var så nære på for meg igår at jeg rivde ned en brøytestikke med hjørnet på bakfangern som sto en halvmeter forran autovernet [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Kvammis: Slipp på bakdøren, som ble lakkert for andre gang i dag. Skaden var opprinnelig på bakdøra og noe på skjerm, men på andre forsøk tok de også fremdør for å unngå fargeforskjell. Så nå må bakdøren tas om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 et råd når man spiller live poker, når man har mer enn nok penger ikke bli grådig, cash ut ASAP kunne ha casha ut 10 tusen to ganger men jeg ble for grådig Like sannsynlig som bilhistorien din Haukefer og thbrekke reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Er billigere med båt, ja... Haukefer, Fredrik, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 316: Utvendig på dørplaten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Er billigere med båt, ja... chlas olson baufil til 19 kroner elns så er jo man i mål sånnsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Har ikke så god greie på det. Men det så ut som noen hadde tegnet i lakken, lignet på en snøkrystall. Den var innsunket i lakken liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg