Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

et råd når man spiller live poker, når man har mer enn nok penger ikke bli grådig, cash ut ASAP kunne ha casha ut 10 tusen to ganger men jeg ble for grådig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ny lakkering (for tredje gang) i morgen... Det må gå an å sjekke at ting er ordentlig gjort før en ringer og melder bilen ferdig... Denne gangen var i tillegg framdøren lakkert, sikkert for å slippe fargeforskjell. Skulle selvfølgelig ha sjekket farge mot framskjermen men den var fettete og møkkete så det var umulig å få se... Femdør var også full av fingermerker... Måtte bare påpeke at det var veldig uheldig å ikke fjerne slik før en kunde kommer for å hente bilen sin... Men er fremdeles ikke sint, begynner bare å bli riiimelig mett... Enough said...

Min skulle være ferdig onsdag/torsdag forrige uke. Så ringte de og lakken hadde kokt, skulle få bilen i går. I går så merket de at fargen hadde blitt feil, så da var det på den igjen. De lovte å ha klar til tre i dag, men når jeg ringte halv tre var det minst en times montering igjen, så da ga jeg de beskjed om å gjøre det ordentlig så,henter jeg i morgen. Krysser fingre for at alt er bra nå, orker ikke noe mer tull nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje gang for meg, hvor mange ganger har du prøvd? :P

Forsåvidt første gang jeg leverer den inn da, men verkstedet har prøvd to ganger så vidt jeg vet.

Samme styret når jeg kjøpte bilen også, da stod den nesten to uker for lakkering av bakfanger og fiksing av en sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvammis: Slipp på bakdøren, som ble lakkert for andre gang i dag. Skaden var opprinnelig på bakdøra og noe på skjerm, men på andre forsøk tok de også fremdør for å unngå fargeforskjell. Så nå må bakdøren tas om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...