Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kaller pc kyndige personer..

 

Fikk ny laptop av dama til bursdag.
Jeg er i utgangspunktet skeptisk til HP fra mine gamle dager som pc interessert. Og skulle jeg kjøpt noe hadde det vel blitt asus, samsung eller multicom tror jeg.

Men må si er jeg ble imponert over kvalitetsfølelsen i denne maskinen og specs er vel egentlig gode nok for meg. Har stasjonær også.

 

Noen som mener det er mye å hente på en annen pc i  ca. samme prisklasse ?
http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HP15N051SO/hp-pavilion-15-15-6-barbar-pc-solv

 

Er også win 8 på denne. Og gidder ikke begynne å styre med å bytte til win 7 akkurat nå.
MEN det irriterer vettet av meg at når jeg gjør en eller annen bevegelse på touchpad på popper menyen på siden fram. Har prøvd å deaktivere alt som har med startskjerm og sidemenyen å gjøre men finner ikke ut hvorfor det skjer.. 

Har også installert classic shell for å få startmeny..

 

edit: Fant tilslutt ut at jeg kunne deaktivere "metro" i classic shell.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort verditap kan jeg forvente hvis jeg kjøper en 525 e60 kontra f10? har tenkt å selge bilen ved slutten av året hvis jeg kjøper bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny laptop for noen mnd siden og djevelens verk fulgte med på kjøpet, altså win 8.

Bruker denne og irritasjonen la seg såpass at jeg har ikke formatert enda.

http://www.pokki.com/windows-8-start-menu

Jeg installerte denne softwaren og fikk så og si helt Win 7 look: http://www.dinside.no/923469/classic-shell-4-0-forvandler-windows-8-1-til-windows-7

 

Fungerer meget bra. Hater Win 8 så intenst. Blir Win 9 noe lignende så biter jeg i det sure eplet og kjøper Mac neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort verditap kan jeg forvente hvis jeg kjøper en 525 e60 kontra f10? har tenkt å selge bilen ved slutten av året hvis jeg kjøper bil.

Kommer litt an på, er det LCI 525? Diesel eller Bensin og hva slags F10 er det i såfall snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på, er det LCI 525? Diesel eller Bensin og hva slags F10 er det i såfall snakk om?

LCI ja, f10 525, begge diesel, og litt utstyr, vurderer import også :P tenker å bruke maks 550 lakener, kanskje 530 f10 hvis det er mulig. Skal kjøpe bil til "firma" bruk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig dyr bil til en på 19? :P

 

Men alt er nå mulig om man jobber på sjøen elns

det blir ikke jeg som betaler, har greid å overtale foreldrene mine til å kjøpe enda en bil på firmaet sitt navn. Uansett, blir ferdig med skolen og har tenkt å etablerer eget firma, men da trenger jeg litt penger. Tenker å kjøpe bil, kjøre den til jeg er ferdig med skolen for så deretter selge den og kanskje etablerer en restaurant eller noe sånt :P må nok ha hjelp fra foreldre hvertfall xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir ikke jeg som betaler, har greid å overtale foreldrene mine til å kjøpe enda en bil på firmaet sitt navn. Uansett, blir ferdig med skolen og har tenkt å etablerer eget firma, men da trenger jeg litt penger. Tenker å kjøpe bil, kjøre den til jeg er ferdig med skolen for så deretter selge den og kanskje etablerer en restaurant eller noe sånt :P må nok ha hjelp fra foreldre hvertfall xD 

 

Jeg vedder reservehjulet mitt på at dette er en tulleprofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg installerte denne softwaren og fikk så og si helt Win 7 look: http://www.dinside.no/923469/classic-shell-4-0-forvandler-windows-8-1-til-windows-7

 

Fungerer meget bra. Hater Win 8 så intenst. Blir Win 9 noe lignende så biter jeg i det sure eplet og kjøper Mac neste gang!!

 

Er jo ikke værre enn å formatere og innstallere win 7. Vært med siden windows 3.1 og 8mb ram men win8 kan brenn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...