Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rart å bare ha en BMW igjen..var litt moro å ha 2 stk BMW stasjonsvogner med runde lykter.. 

Skulle ønske BMW hadde laget kassebiler :P

 

Her i DK får man registrert 1-serien som varebil... altså varevogn... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en slik selv, men

 

haha, deilig å være norsk i danmark :P

 

Jeg har ikke en slik selv, men de er ganske populære blandt folk som kjører på baner. Det er fint å betale mye mindre for en banebil med skilter som allikevel bare skal ha et eller to seter. E87 130i ble solgt som varmt hvetebrød på den måten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en slik selv, men

Jeg har ikke en slik selv, men de er ganske populære blandt folk som kjører på baner. Det er fint å betale mye mindre for en banebil med skilter som allikevel bare skal ha et eller to seter. E87 130i ble solgt som varmt hvetebrød på den måten... :)

Skjønner jeg godt! Selv om det blir for liten plass til at det duger som varebil da.

Har ei uke igjen med permisjon, så bør få henta meg en bil innen den tid!:)

Som

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De evinnelige glødepluggene! Bytta på E36'en og i går bestilte jeg til E46'en :lol:

 

Sånn ca hvor mye skal du ha a? Og har du ett bilde fra dens værste vinkel? Jeg liker de værbitte vet du :)

 

post-58747-0-82528600-1390045708_thumb.j

 

Et bevis på at den er værbitt, den perfekte bil for deg Nytern :lol:

 

Men fra spøk til revolver ;) 5000 så er den din. Bilen fungerer men den har et par skjønnetsfeil og den er litt uggen å kjøre også :P Er du interessert skal jeg koste den rein og ta flere bilder, hvis ikke skal den få lov å stå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å bare ha en BMW igjen..var litt moro å ha 2 stk BMW stasjonsvogner med runde lykter.. 

Skulle ønske BMW hadde laget kassebiler :P

  

Er artig å ha en fra hver tidsepoke også synes jeg hadde jeg hatt plass og penger kunne jeg hatt mange flere BMWer :D

haha, deilig å være norsk i danmark :P

Det tror jeg egentlig ikke, da måtte vi betalt over 7000 kr bare i årsavgift på E34ene våre...I tillegg til høyt skattenivå og svine dyre morro biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifDSCF5461.JPG

 

Et bevis på at den er værbitt, den perfekte bil for deg Nytern :lol:

 

Men fra spøk til revolver ;) 5000 så er den din. Bilen fungerer men den har et par skjønnetsfeil og den er litt uggen å kjøre også :P Er du interessert skal jeg koste den rein og ta flere bilder, hvis ikke skal den få lov å stå :P

 

Haha, wow!

Skjønnhetsfeil er greit sålenge den ikke er heeeelt opprusta.. Uggen å kjøre sier du, how? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra en 85 mils kjøretur fra Trondheim.

Kan vel si at en fikk se allslags vær.Alt fra kaldt i Trondheim til snø og is fra Hedmark og nedover.

En kamerat hentet en Saab 9-5 2007 mod.Dennebilen var montert med Nokian Hakka piggfrie.

Dette var dekker som imponerte stort.

Disse mestret alt av vinterføre på strekningen Trondheim -Grimstad.:).

 

Da jeg kom hjem,kom jeg til dette:

 

post-58602-0-84112700-1390050682_thumb.j

 

Koslig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å slippe å tørke bilen med mikrofiber etter håndvask, kan det gå an å bruke en løvblåser eller lignende for å blåse vekk resterende vann? Hadde de laget et sånn apparat som var for å tørke bilen hadde jeg lett handlet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...