Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette med road rage er interessante greier...Kjører selv med en hjulvinne lett tilgjengelig.

Folk elsker å "herse" med Miataen pga størrelsen. Veldig populært å tute eller blinke på meg bare fordi bilen er halvparten så stor som deres. Var en kølle som begynte slik på E6 forrige uke...Da bremset jeg ned foran han og la meg i 50 km/t, ventet til vi ble hentet inn av en klynge som kom i 110km/t før jeg akselererte alt jeg hadde opp til 140 og forsvant. Så i speilet at folk blinket på han kølla og kjørte forbi han i høyrefeltet....Koste meg litt da.

 

 

Senest i dag var det en i Honda Accord som skulle leke kjekkas... Lå i 70 i venstre fila i 90sone, jeg blinka engang, han flytta seg,...passerte han..så kom han bak meg i høy fart og blinka som faen...Men nå var det masse biler i alle felt så jeg kunne ikke akkurat flytte meg... Mye rare folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatører. Det er motorsag i bagasjen man skal ha. Med mindre den andre har gevær så vil de ikke nærme seg hvertfall.

Jeg har selvsagt ikke det selv, men vi satt en kompisgjeng en kveld og diskuterte løst på hva som er kjekt av selvforsvar og bil. :P

 

 

Oslo politiet har en "merkelig" liste over hva som beregner som våpen og ikke... Jekken i e36 er todelt mener jeg... Den er kategorisert som våpen om den ligger løst i bilen... Cricket kølle er våpen i bilen om det ikke er hansker der... Baseballkølle er ikke våpen så fremt den ligger emballert... golfkøller er våpen om de ligger en og en... maglight er våpen om den ikke virker... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare beklage min manglende minnepenn i hode...glemmer alltid multisitat :P Spesielt så tidlig om morgenen :(

PS:

Burde jeg bytte jaguaren likt i denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=40254914 ??

Gjør det;) så tar vi en burger når du kjører forbi Arendal;)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er regelrett fantastisk at bmw hadde mere moderne dashboard i 1991 enn hva ford bokstavelig talt trykte ut i 2001. Skjønner virkelig ikke hvordan man kan ha en bil med så elendig førermiljø. :-&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...