Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja...men da kan man aaaalltids legge på litt til og se på e46...Men i E36 så er det kun cab som gjelder... Ikke så veldig glad i coupeen der... Skal jeg ha coupe så blir det alfa gtv... tror jeg... så fremt han som skal ha jaguaren kommer som avtalt i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, tenkte ikke på det ;) Hva med E36 325I Coupe, bør vel kunne få ett helt og pent eksemplar til den prisen :)

 

man sliter nok fort med coupe, det man finner i den prisklassen er somregel rimelig opprusta eller herja. Sedaner er jo det ymse av, men e36 sedan er jo trasigheten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere valgt? E36 cab eller mx5?

Hvis du har spesifikke tider med helt alenetid så ville jeg uten tvil gått for MX-5, HVIS du klarer å finne et tidlig eksemplar uten rust i sideskjørtene. Tidlige MX-5 ruster nemlig fra innsiden og ut, og man må rett og slett sveise (pga. designfeil så vil det dryppe regn ned kalesjen og ned til sideskjørtene og regnet vil ligge der dritlenge, og danne rust innenfra og ut).

 

Jeg tør å påstå at en MX-5 er all sportsbil man trenger. Har sett folk drifte på høyt nivå med de bilene, og alle vet jo at de er svært kapable på bane. Funker supert til bare helgekos også... Den bilen er en plattform du kan vokse med og trikse og fikse etter din smak/behov over tid. Men standard MX-5 er dritkjedelig, du vil tenke med en gang at det mangler krefter. Her er cluet å nyte bilen og ta modifisering etterhvert som man kan ta seg råd.

 

 

Uansett, en E36 cab vil på ingen måte lindre din kløe for sportsbil. God bil for helgeturer, men ingen sportsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har spesifikke tider med helt alenetid så ville jeg uten tvil gått for MX-5, HVIS du klarer å finne et tidlig eksemplar uten rust i sideskjørtene. Tidlige MX-5 ruster nemlig fra innsiden og ut, og man må rett og slett sveise (pga. designfeil så vil det dryppe regn ned kalesjen og ned til sideskjørtene og regnet vil ligge der dritlenge, og danne rust innenfra og ut).

 

Jeg tør å påstå at en MX-5 er all sportsbil man trenger. Har sett folk drifte på høyt nivå med de bilene, og alle vet jo at de er svært kapable på bane. Funker supert til bare helgekos også... Den bilen er en plattform du kan vokse med og trikse og fikse etter din smak/behov over tid. Men standard MX-5 er dritkjedelig, du vil tenke med en gang at det mangler krefter. Her er cluet å nyte bilen og ta modifisering etterhvert som man kan ta seg råd.

 

 

Uansett, en E36 cab vil på ingen måte lindre din kløe for sportsbil. God bil for helgeturer, men ingen sportsbil.

 

Hadde du valgt E30 eller Mx5? Siden du nå har e30 lissom...? Jeg er klar over at Mx5 er en kul sporty bil som gir mest bang for kebabpenga... Men igjen..den er pittebittemicro liten... Får ikke slappet av i den føler jeg... Men er vel heller ikke meninga at man skal slappe av i den? Jeg føler at den MÅ fikses på før den kan se ålreit ut... standard er de gørrkjipe gay-biler...Men senk og felg etc er lissom ett must...Dette betyr pengeforbruk...Kona er ikke fornøyd med det... jeg sløser allerede nok penger som det er...  E36 cab trenger jo bare senk og felger (slik jeg hadde på min forrige e36) men den fikk jeg aldri brukt no særlig før den ble smadra... hadde den på veien i 5 dager eller no bare... Sikker på at den ikke vil gi no kjøreglede?

 

 

E36 Cab er ingen sportsbil, men det er definitivt MX-5... :)

 

 

Alle sier mx5 er treig før man putter i en turbo.. er den da en sportsbil? Hvordan kan disse to bilene kategoriseres forskjellig? bare lurer siden jeg har hatt en E36, men ikke kjørt en mx5...bare sett dem på nært hold og sitt i dem (knøtt små!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...