Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Venter på en pakke som blei sendt fra Nederland igår kl 15.46

Den kom til Oslo idag tidlig, og blei videresendt derfra kl 9.06, så var sikker på at DHL skulle rekke å få levert den idag, men neida...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en pakke som blei sendt fra Nederland igår kl 15.46

Den kom til Oslo idag tidlig, og blei videresendt derfra kl 9.06, så var sikker på at DHL skulle rekke å få levert den idag, men neida...!!

Haha... Det går for treigt... Bare sånn til informasjon så ventet jeg på pakke fra koed ifra mandag til idag!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel litt som å banne i kirken, og jeg er ikke noe fan av Audi sånn egentlig, men omstendighetene gjorde så arrangementet ble amputert i dag, så det var KUN VAG biler på Isbanen.. men må si det at Audi eller ikke, 4x4 med V8 og 450HK er aldri feil uansett! :moroklem::wub::mrgreen:

post-74071-0-22856000-1391808335_thumb.j

 

Satser på nytt arrangement neste år med BMW og Range Rover på startstreken i tillegg.. Gleder meg allerede til å teste de ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vel litt som å banne i kirken, og jeg er ikke noe fan av Audi sånn egentlig, men omstendighetene gjorde så arrangementet ble amputert i dag, så det var KUN VAG biler på Isbanen.. men må si det at Audi eller ikke, 4x4 med V8 og 450HK er aldri feil uansett! :moroklem::wub::mrgreen:

{style_image_url}/attachicon.gif 14637074903d11e3a2ca12a881e99ebc_8.jpg

Satser på nytt arrangement neste år med BMW og Range Rover på startstreken i tillegg.. Gleder meg allerede til å teste de ut :)

var det på Sandven sitt arrangement?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det på Sandven sitt arrangement?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ja..

 

Noen spesiell grunn til at det kun var Audi?

Ja, på grunn av en tragisk og dødsulykke likeved her så kanselerte Sandven sitt arrangement, så det var kun S-Line Auto sine biler igjen..  Med tanke på omstendighetene så var det mere enn forståelig :(

Var noen Golf R, Jaguar, Passat Alltrack, Tuareg og litt sånn og da..  Og selvsagt Audi Rs4, S6, Allroad 3.0d m.m Pluss en BMW E36 325 og Mercedes AMG med Ispigg vi fikk kjøre og.. Utrolig arti :) Men var ganske dempet stemning pga ulykken dessverre :/  Ikke noe å gjøre med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...