Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var du 100% serriøs med det inlegget? Jeg håper egentlig at du bare kødder med folk her inne......Beklager vist du ikke gjør det men...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

har ikke råd til å ha m5 eller 850 i det hele tatt :P men drømmebilen er og vil alltid være en 850CSI med manuell gir. Var ikke seriøs ser bare bare på favorittbilen min :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe "Hva betaler du i forsikring" tråd :D ? Eller tråd om forsikring.. hadde vært kjekt og lest.. finner ikke :-/ 

jeg kan godt lage en jeg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ganske mange slike tråder, så du kan nok spare deg for det.

 

850CSi kom forøvrig kun med manuell kasse, og den du limte inn var en vanlig 850Ci, ikke CSi.

aaw to late :P moderator må nok slette eller stenge tråden min. vet at det vra vanlig Ci, men den ser skikkelig gromt ut :D

 

det lå faktisk en 850csi ute på finn ifjor, prisen var på noe med 500 tusen tror jeg, ble aldri solgt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos 850 CSI, hadde lånebil fra et verksted en gang for ørten år siden og dro på konsert i Stockholm. Fikk 170 på den og så fort kjørte jeg mesteparten av turen for å nå frem i tide. Laang motorvei inn til Stockholm med masse filer og jeg var alene på veien, hadde nettop sjekka speilet siden jeg kjørte fort og det var null biler der og så en DIGER poster der det sto; Velkommen til Sverige, her kjører vi BMW. Når jeg så så i speilet etpar sekunder etterpå lå det en gul 850 CSI klistra i rævva mi, og DEN må ha kjørt fort den .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kjipt med e34 m5 :P kjøper heller 850CSI manuell gir ;)

Venter på bilder av den 500.000kr bilen din.. Ikkje alle som får alt dei peiker på! Eg kjøpte leilighet og M5 som 20 åring å har selv jobbet for alle pengene! 

Syns faktisk det er heilt greit med E34 M5 eg uten noen form av lån. Men du har faen meg snakkt så mye om den 500.000kr bilen din at det er på tide det skjer noe hos deg, er ikkje noe å vente på. Lurer også på koffer du hadde et skrap av ein audi viss foreldrene dine uten problem låner deg 500.000kr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...