Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

helt utrolig at det blir lagt så lite vekt på eit sånn spill.. Bare det at mann ikke ser blårøyk i speilene er og ganske rart..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jepp, får heller aldri noen skikkelig fartsfølelse i bilene.. Alt utenom F1, Redbull X2014 osv. er dørgende kjedelig. Til og med M3 føles dølt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes igrunn at 5400rpm er mer enn nok :mrgreen:

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Hehe, merker vertfall godt på en kompis sin som er org bortsett fra justert pumpe, at den er mye mer turtallsvillig :)

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151887661826906&set=o.322263341642&type=2&theater

En annen kompis sin som begynner å komme seg isammen :) Vet ikke om du får sett videoen men.

Hylinga er kompressoren hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mas på jobb, mas hjemme, lurer på å flytte hjem igjen og si opp leiligheten, eller skal si opp i dag, mye sutring fra dama, tapper mye energi av meg + at jeg er på kaloriunderskudd for å få bort litt mage før sommeren, og bil skruing på kvelden. nok å surre med, sliten ass............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter meg en E39 i dag, håper den går helt hjem! Folk maser om at jeg må selge en av de andre bilene, men det er så utrolig uaktuelt. Er det virkelig ikke sosialt akseptert å ha 3 biler?

Jeg er riktignok ingen rik mann, men er man prisbevisst er det helt ok å være bilentusiast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er totalt uakseptabelt, og selv om du kun benytter deg av en om gangen tror jeg rett og slett at jeg vil kalle deg miljøsynder! Jeg vet ikke helt hvorfor ettersom du betaler flere årsavgifter og sånn sett bidrar enda mer til samfunnet, men det er ikke så farlig.

Vi trenger forøvrig ikke to biler, da vi verken trenger bil i det daglige eller jobbsammenheng noen av oss, men jeg liker å ha to biler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter meg en E39 i dag, håper den går helt hjem! Folk maser om at jeg må selge en av de andre bilene, men det er så utrolig uaktuelt. Er det virkelig ikke sosialt akseptert å ha 3 biler?

Jeg er riktignok ingen rik mann, men er man prisbevisst er det helt ok å være bilentusiast.

Blir ofte spurt om jeg ikke tenker på miljøet når jeg bruker 740en min.. Blant annet min mor og en del andre i familien :-P

Heldigvis noen som kommer bort når jeg har parkert el fyller bensin som er mer interessert i selve bilen enn hvor miljøvennlig den er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...