FredrikE24 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Fredrik: hvor ligger bilen i RPM i 130? Tds'en ligger på rundt 3000 i den farta (5.gir) (maks er ca 4500) Det er ca. 3400rpm, maks turtall er 5200-5400rpm, alt etter dagsformen Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 helt utrolig at det blir lagt så lite vekt på eit sånn spill.. Bare det at mann ikke ser blårøyk i speilene er og ganske rart.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Jepp, får heller aldri noen skikkelig fartsfølelse i bilene.. Alt utenom F1, Redbull X2014 osv. er dørgende kjedelig. Til og med M3 føles dølt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Eneste bilen som har rå lyd på GT5 er AC Cobra. Den er den eneste, resten høres ut som jalla greier. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Det er ca. 3400rpm, maks turtall er 5200-5400rpm, alt etter dagsformen Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Juster pumpa så blir den mer turtallsvillig e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Juster pumpa så blir den mer turtallsvillig synes igrunn at 5400rpm er mer enn nok Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Det er ca. 3400rpm, maks turtall er 5200-5400rpm, alt etter dagsformen Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk tenkte på han med E34, haha Hva er høyeste du har hatt med merca da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 synes igrunn at 5400rpm er mer enn nok Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Hehe, merker vertfall godt på en kompis sin som er org bortsett fra justert pumpe, at den er mye mer turtallsvillig https://www.facebook.com/photo.php?v=10151887661826906&set=o.322263341642&type=2&theater En annen kompis sin som begynner å komme seg isammen Vet ikke om du får sett videoen men. Hylinga er kompressoren hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Mas på jobb, mas hjemme, lurer på å flytte hjem igjen og si opp leiligheten, eller skal si opp i dag, mye sutring fra dama, tapper mye energi av meg + at jeg er på kaloriunderskudd for å få bort litt mage før sommeren, og bil skruing på kvelden. nok å surre med, sliten ass............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Ikke løst seg med frøkna enda? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Tenkte å lakkere noen felger, noen som har prøvd dette: http://spray-wrap.no/spraywrap Holder det på felger ? 404 Page not found Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Jeg henter meg en E39 i dag, håper den går helt hjem! Folk maser om at jeg må selge en av de andre bilene, men det er så utrolig uaktuelt. Er det virkelig ikke sosialt akseptert å ha 3 biler? Jeg er riktignok ingen rik mann, men er man prisbevisst er det helt ok å være bilentusiast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Nei, det er totalt uakseptabelt, og selv om du kun benytter deg av en om gangen tror jeg rett og slett at jeg vil kalle deg miljøsynder! Jeg vet ikke helt hvorfor ettersom du betaler flere årsavgifter og sånn sett bidrar enda mer til samfunnet, men det er ikke så farlig. Vi trenger forøvrig ikke to biler, da vi verken trenger bil i det daglige eller jobbsammenheng noen av oss, men jeg liker å ha to biler. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 404 Page not found Her: http://spray-wrap.no/produkt/spraywrap_blaa_neon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Har aldri brukt den typen, men vet at plasti dip funker fett. Skader ikke å prøve da den ikke koster så alt for mye . Er også veldig viktig at du ikke legger på prickbort på plastidip. Da vil alt flasse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Jeg henter meg en E39 i dag, håper den går helt hjem! Folk maser om at jeg må selge en av de andre bilene, men det er så utrolig uaktuelt. Er det virkelig ikke sosialt akseptert å ha 3 biler? Jeg er riktignok ingen rik mann, men er man prisbevisst er det helt ok å være bilentusiast. Blir ofte spurt om jeg ikke tenker på miljøet når jeg bruker 740en min.. Blant annet min mor og en del andre i familien Heldigvis noen som kommer bort når jeg har parkert el fyller bensin som er mer interessert i selve bilen enn hvor miljøvennlig den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg