Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Me?... gjerne... i en annen og bedre verden. Miura er uten tvil en av de helt store superbilene (i realiteten den første), men den var dessverre ikke helt uten feil; som Jay Leno tegner & forklarer i disse sjarmerende filmene. En fantastisk bilmodell og uten tvil en av de aller vakreste... 8)

Jay Leno er virkelig en herlig bilentusiast... :)

http://www.jaylenosgarage.com/at-the-ga ... iura-p400/

http://www.jaylenosgarage.com/at-the-ga ... i-miura-s/

Skrevet
850 er flotte biler :) meeen, jeg vurderer faktisk å legge min ut for slag :-k

:lol:

Noe av det mest elendige jeg har sett! Nok en gang viser India sin dårlige smak i stil. Også så jeg en ting til på slutten... Finn 1 feil ;)

feil.png

Skrevet

Noe av det mest elendige jeg har sett! Nok en gang viser India sin dårlige smak i stil. Også så jeg en ting til på slutten... Finn 1 feil ;)

feil.png

Jeg så mer enn 1 feil.. Turbomerket, Scionlogoen, Scion er jo ett bilmerke? Men ellers så lå ikke den der så jævli på grensa som mye annet man finner blant japsefantastene her til lands..

Skrevet

Faen så genialt..... :lol:

Fyren med turbanen som bytter rattet og luftfilteret ;D ahe

"Fart er viktig så derfor bruker vi konfiltere" :lol:

"Highspeed 800 profil dekk"

Genialt program. Flere episoder?

Skrevet

Kjørte i går BMW for første gang siden jeg solgte min egen. Min søsters 118d med full utvendig og innvendig M-tech.

Var deilig å kjøre bil av riktig merke igjen. Kjenner og ser kvalitetsforskjellene rimelig fort!

M-techrattet er helt fantastisk! Bedre enn rattet jeg hadde i Z4en også.

Girspaken har MYE kortere vandring enn på Touranen. Digg!

Mindre støy i kupeen.

Presis og god styring.

Sportssetene i skinn er jo også helt nydelige.

Nå kjørte jeg bare en kort tur, men jeg savnet fortsatt godlyden fra en 6-er, og litt mer drag, men det er absolutt en fin bil å kjøre. Må si jeg liker 1-serieinteriøret!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...