Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilekn motoe osv er det i den saus?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

520d 184 hk versjon :P standard utstyr utenom ryggekamera :( M- sport som er det positive og litt negativ må være den fargen, carbonsort, liker den ikke så mye menmen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjøpt bil til 500k hadde jeg i det minste valgt en farge jeg likte. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

enig der,jeg liker egentlig ikke svart i det hele tatt, men jeg gikk tom for tålmodighet, kan forliere den i rødt farge. Da vil den se veldig grov ut, og den trenger noen bra felger, de standard greiene er ikke så pene. vet ikke helt med foliering, kan bli veldig dyrt og kanskje unødvendig.

 

betalte ikke så mye for bilen heller, litt over 400, noe jeg syns var en bra pris for en 2012mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[…] ingen 18-åring har 500 000 kr å bruke på førstebil, med mindre man er skikkelig pappagutt, har arva ei gammel tante, eller vunnet i Lotto.

 

Jeg skjønner ikke. Ingen 18-åringer har en halv million kroner å bruke på førstegangsbilen, men noen har råd til det allikevel? Jeg tror jeg må ha misforstått betydningen av ordet "ingen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry saus. Jeg skal ikke henge meg på toget og si at jeg ikke tror på deg, for det gjør jeg gjerne (eller, bryr meg ikke er vel mer korrekt å si). Men hvordan kan det være et problem å melde seg inn i VACN, 525ia til 69000 være tidenes bil, ikke har råd til å reparere nåværende bil, for så å kjøpe f10? Ok, pappapenger. Men hva da med foliering og felger? Det er _litt_ dyrere enn båda vacn medlemskap og forsikring..

Så moralen er, jeg bryr meg ikke om "sant ikke sant" diskusjonen, men du gjøre kanskje lurt i å tenke deg om litt før du skriver fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Ingen 18-åringer har en halv million kroner å bruke på førstegangsbilen, men noen har råd til det allikevel? Jeg tror jeg må ha misforstått betydningen av ordet "ingen".

jeg har personlig ikke råd til så dyr bil, men alt jeg har fått er takket være foreldrene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry saus. Jeg skal ikke henge meg på toget og si at jeg ikke tror på deg, for det gjør jeg gjerne (eller, bryr meg ikke er vel mer korrekt å si). Men hvordan kan det være et problem å melde seg inn i VACN, 525ia til 69000 være tidenes bil, ikke har råd til å reparere nåværende bil, for så å kjøpe f10? Ok, pappapenger. Men hva da med foliering og felger? Det er _litt_ dyrere enn båda vacn medlemskap og forsikring..

Så moralen er, jeg bryr meg ikke om "sant ikke sant" diskusjonen, men du gjøre kanskje lurt i å tenke deg om litt før du skriver fremover.

jeg meldte meg inn i VACN, har brukt det bare en gang. helt unødvendig å kjøpe medlemskap der. og bilen har jeg vraket så mista pengene der, de 40 lappene var det jeg som hadde spart opp. 525i synes jeg var en bra deal, men det viste seg at saltkjelene hadde en annen opplevelse med den. 

 

vurderte mange biler de siste månedene, var bare forsikringen som var et problem og det ble faren min enig om å sette på seg selv, men jeg  må betale for alle utgiftene til bilen. feks hvis alle utgiftene hadde gått på meg hadde jeg endt opp med e39 eller e60 :P men nå som forsikringen ikke er noe problem så kan ha en f10.

 

Noe helt sykt var at forsikringen på f10 koster 16 tusen i året, men hadde jeg forsikret den på meg selv så ville det kostet over 100k i året. noe jeg aldri er villig til å betale. 

Er nå glad for at jeg har en bil igjen og kan nyte sommeren nå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke. Ingen 18-åringer har en halv million kroner å bruke på førstegangsbilen, men noen har råd til det allikevel? Jeg tror jeg må ha misforstått betydningen av ordet "ingen".

jeg har personlig ikke råd til så dyr bil, men alt jeg har fått er takket være foreldrene mine.

Som sagt, man har ikke råd til så dyr bil som 18-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte hva du mente, men jeg synes det var motstridende å påstå at ingen 18-åringer har råd til en slik bil, for deretter å komme med en rekke unntak. Enten har man råd eller så har man det ikke. Ellers vil jeg tilføye at en bil i denne alderen ikke er å anse som "helt unikt". Har man jobb med god inntekt og litt egenkapital har man jo per definisjon råd til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, man har ikke råd til så dyr bil som 18-åring.

 

Jo noen kan det, skjønner ikke hvorfor alle skal være så skråsikre på det der. Det kommer helt ann på hva man velger å prioritere.

En bil til 500 er ikke uoppnåelig i dag om man har litt egenkapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...