Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

21"... Hvor mye ville et dekksett kostet til den dimensjonen?

Lever fortsatt i tro om at 19" er svært og 18" er stort. At jeg fyller 30 i år merkes ved små ting som dette :P

Jeg kjøpte min første E39 touring i 2003. Finfine style 33 i 16" på sommer og 15" på vinter. På våren så skulle jeg til ligningsføreren min for å fikse selvangivelsen min, å da tipset han meg om at han hadde et sett 8,5 og 9,5x19" rial lemans med dårlige bakdekk. Kjøpte de for 3500,- å smikket de på touringen.

Jeg var nesten en legende i bygda jeg bor i. (Da under 2400 innbyggere.) selvfølgelig uten senk også, som jeg ikke hadde mye viten om på den tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det finnes en sjel som har kjøpt et produkt for å få dette ræva spillet. På eBay har de samme problem som på finn, men de har begynt å slette alle annonser som har Flappy Bird som tittel der! :P

Hva er flappy bird ? Er det noe som kan lastes ned. ? Den til 25000,- må være tull ! :)

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det med Audi og VAG biler og den lysende motorlampa.....?

Haha. Den har ikke jeg, men har et varselslys, abs lys og 3 pip ved oppstart. Alle skyldes at abs hjernen er defekt. Kn heldigvis loddes sammen igjen, men det er finlodding og ikke for hvem som helst :P

Dette er også en kjent svakhet på audi og passat som deler disse hjernene. Blir ikke styrt av motorstyring, men har en egen modul/hjerne som sitter på pumpen.

Så er det gåen tempsensor på motoren. Muligens bensinpumpe også. Dette blir tilsammen 2800,- diy.

Bortsett fra det, har jeg fikset kabelbrudd i dører, et par av vinduene. Et trenger ny heis eller klips.

Så må det byttes to foringer og bremser foran (skiver og klosser). Oljelekkasjen er jeg nesten kvitt. Veivhusvent.systemet er i hardplast, så alt var knekt over alt og spyttet olje ned på eksos. Ene toppdekselpakningen lekker også litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle hva flappy bird er for noe?

Kort fortalt er det et enkelt, men håpløst vanskelig app-spill med en flagrende fugl som du skal få gjennom noen barrierer (disse så ut som de grønne "kumlokkene" fra Mario Bro's, men den kopieringen er en annen historie - nevner den fordi spillet fikk oppmerksomhet pga. det også). Den ble slaktet av så og si alle spillkritikere og av den grunn ble den vanvittig populær. Så populær at skaperen tjente 300.000 kr. dagen på reklameinntekter, men trakk tilbake spillet fra nedlastningsmarkedene pga. han følte press og mas fra anmelderne.

Så nå prøver idioter å selge sine telefoner og nettbrett med spillet, for de som evt ikke fikk lastet det ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink med blinklys, vikeplikt og avstander til forankjørende. Bortsett fra det kjører jeg som en rass. Rivstart etter hver stopp, pedalen i bånn og 10-20 over fartsgrensen. Hehe. Begynner fint, irriterer meg over sinker, så er det gjort. Får investere i blodtrykkspiller :P

Var det den "kontroller i Bergensområdet" du tenkte på? Det er eneste jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du vet eller tror? 

noe jeg vet :)  

 

det at bieber er mer berømt enn han her som singer 1000000x bedre, det gjør meg trist. stemmen til Somo er fantastisk allikevel er det få som vet om han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Aldri falt meg inn å sjekke pris på sånt.

 

 

Veiledende pris på yokohama advan sport 1 (mener jeg det var??) i 265/30-22 var 7800kr PER dekk...  Men når man kjøper 4stk og pruter og smisker så betalte jeg vel ca 15k eller no til sjuern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er flappy bird ? Er det noe som kan lastes ned. ? Den til 25000,- må være tull ! :)

Sent from space using Tapatalk -

 

 

Dette er flappybird:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qln2OrRTbTE

 

Man trykker på skjermen..da går fuglen opp...and...thats it... Og nei..de som selger disse ipadene etc til syke priser er faktisk seriøse folk...Ebay har som skrevet lenger opp begynt å slette alt som inkluderer flappybird.. der har flere lagt ut sine ipader/telefoner etc for 5-600tusen kroner...

 

Han som lagde spilelt lagde det fordi han kjeda seg..så ble spillet populært...og han tjente 300tusen kr pr dag...så ble han dritt lei av all oppmerksomhet han fikk og han likte ikke spillet sitt...så han sletta hele shiten...  Og nå mottar han drapstrusler og hatmail hver dag av folk som vil laste ned flappybird igjen...

 

Mennesker...huff...hva skjedde med oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min første E39 touring i 2003. Finfine style 33 i 16" på sommer og 15" på vinter. På våren så skulle jeg til ligningsføreren min for å fikse selvangivelsen min, å da tipset han meg om at han hadde et sett 8,5 og 9,5x19" rial lemans med dårlige bakdekk. Kjøpte de for 3500,- å smikket de på touringen.

Jeg var nesten en legende i bygda jeg bor i. (Da under 2400 innbyggere.) selvfølgelig uten senk også, som jeg ikke hadde mye viten om på den tiden. :D

 

 

Jeg var superkjendis i 2001 da jeg hadde 8/9 x 17 toms felger med senk på E klassen min.... selv da var det wow å ha så store felger...

 

Og 2400 innbyggere i en bygd? Er flere innbyggere i de 3 nærmeste blokkene våre på stovner...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 16" felger i 1986 og da snakket folk om at felgene virket for store selv på en Porsche 928 S med 300 HK. Dette var på en tid da BMW solgte biler som hadde 175/70-14 dekk/felger som standard. Det er verdt å minne om at svært få alminnelige biler på den billige siden av M3/M5 selv idag har større bremser enn at de også kan bruke 16" felger. Man får faktisk kjøpt dekk til 16" felger som har hastighetsindeks Y... altså over 300 Km/t. Selv McLaren F1 (391 Km/t i topphastighet) kom som standard med 17" felger og det var så sent som på midten av 90-tallet... altså før blingeling tullballet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...