Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Største årsaken til hjernekreft er å ha en hjerne xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Største årsaken til hjernekreft er å ha en hjerne xD Nope... det er en betingelse å ha en hjerne for å kunne få/ha hjernekreft... Diiesel, thbrekke og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Mye trolling og vas om dagen synes jeg.. Nesten så jeg savner den faste kjeklinga mellom diverse medlemmer her, det var ihvertfall tidvis underholdende. TIDVIS. Thundercoil og Mattae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Beste hverdagsbil ( A til B bil) som: -er økonomisk -gir mye for penga -nyest mulig -pålitelig -maks 40 000. Første som kommer i hodet mitt er Toyota Corolla Golf 4 1.6 eller tdi Hvilken bil eller biler mener du det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Beste hverdagsbil ( A til B bil) som: -er økonomisk -gir mye for penga -nyest mulig -pålitelig -maks 40 000. Første som kommer i hodet mitt er Toyota Corolla Golf 4 1.6 eller tdi Hvilken bil eller biler mener du det er? ferrari f12 volkswagen polo er det jeg hadde valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Du nevner de kriteriene der uten å legge til en eller annen Honda? Jaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Heller en dåne Johan! Hehe, det er jeg jo...eh har vært blir vel mer riktig siden jeg har dame nå Og hun er den eneste jeg har lurt inn i baksetet på E34en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Noen som vet hvordan jeg kan ved hjelp av motor nummer finne ut hvilken bil/understells nr motoren har sittet i ? PÅ forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Mener f.eks. Bavaria kan finne ut sånn. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Noen som vet hvordan jeg kan ved hjelp av motor nummer finne ut hvilken bil/understells nr motoren har sittet i ? PÅ forhånd takk! bør klare det jeg!Ferdig med egen bursdag idag, i morgen er det guttungens 1.års dag ;D Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 bør klare det jeg! Ferdig med egen bursdag idag, i morgen er det guttungens 1.års dag ;D Sent from my Ifaun using Tapatalk Gratulerer med dagen Vegar Også sa du ingenting om at du hadde bursdag tidligere i dag da vi pratet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 For de som spiller poker her, hva er sjangsen for å få royal flush? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 For de som spiller poker her, hva er sjangsen for å få royal flush? 0.000154% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 For de som spiller poker her, hva er sjangsen for å få royal flush? http://lmgtfy.com/?q=chance+for+a+royal+flush Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Vet noen tilfeldigvis om delenummer for plastikkruta på en E30 cabriolet sin kalesje? Fikk en sprekk på min i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg