Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er den ekte da? Kan jo være replica. Hør med en fiolin sjappe. Finnes sikkert i oslo.

Apropos gamle ting. Hang ikke med på auksjonen av en 50' panerai, ble for dyrt. . :(

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte Stradivarius går for flere millioner dollar, tror du kan ta det helt med ro, for kopier av originalene finnes det tusenvis av! Som instrument er den verdt en liten sum, dessverre er sannsynligheten meget liten for at den faktisk er ekte..

Mener det finnes rundt 500 fioliner som er originale.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos små motorer: jeg har skikkelig sansen for Ford Focus Ecoboost med 125 hk fra 1 liter :) De koster rett under 200.000 kr for en nesten ny bil. Kunne tenkt meg en sånn faktisk. Positivt at Ford pleier å falle som en stein i pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos små motorer: jeg har skikkelig sansen for Ford Focus Ecoboost med 125 hk fra 1 liter :) De koster rett under 200.000 kr for en nesten ny bil. Kunne tenkt meg en sånn faktisk. Positivt at Ford pleier å falle som en stein i pris!

Dagens nye motorer overrasker faktisk, lånte en 2014 skoda octavia stv med 1,2 tsi motor, til å være en stor og tung statsjonsvogn gikk den ganske greit i sport modus med litt høyt turtall :) ikke at jeg hadde kjøpt den da haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor beg kan taksere ei fele. ? Har ei fele laget i 1721.

Står antonio stradivarius cremonenfis faciebat anno 1721.

Eneste jeg vet er han som har laget den går for å være en av verdens beste intrument makere og at ting laget av han signeres med stradivarious.

Så og en fra 1713 gikk for 42000$ i 1993

Sent from space using Tapatalk -

Kan kjøpe den for 1000 kroner av deg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og bruker 4 ganger så mer bensin... mest upraktiske motoren det går ann og bruke på denne jord! skjønner ikke hva folk ser i dessa v8'era

låter også som en gurglende nelandertaner... 

Ja, for frisørbilen din høres sååå mykje bedre ut!! :P ingenting slår da en V8 med skikkelig eksos, hør på e39 M5 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor beg kan taksere ei fele. ? Har ei fele laget i 1721.

Står antonio stradivarius cremonenfis faciebat anno 1721.

Eneste jeg vet er han som har laget den går for å være en av verdens beste intrument makere og at ting laget av han signeres med stradivarious.

Så og en fra 1713 gikk for 42000$ i 1993

Sent from space using Tapatalk -

 

Dette går sånne kopier for

 

http://www.ebay.com/csc/i.html?_nkw=Antonius+Stradivarius+Cremonensis&_in_kw=1&_ex_kw=&_sacat=See-All-Categories&_okw=Antonius+Stradivarius+Cremonensis&_oexkw=&_adv=1&LH_Complete=1&_udlo=&_udhi=&_samilow=&_samihi=&_sadis=200&_fpos=Zip+code&_fsct=&LH_SALE_CURRENCY=0&_sop=3&_dmd=1&_ipg=50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...