Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det eneste vi har til felles er interessen for biler (som vi deler med de fleste her inne) samt, som en konsekvens av dette, at vi begge har skrevet mange innlegg i forumet. Jeg forsøker i motsetning til Wicky å skrive innlegg i forumet uten å bli personlig eller sjikanere/trakassere/mobbe den/de jeg diskuterer med. Dette er en viktig del av å delta i et diskusjonsforum og det står også i forumreglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... du er ikke akkurat noen ungsau du heller med dine 31-32 år, men det skulle man ikke tro på noen av innleggene dine... :) Resten av innlegget ditt er selvfølgelig rapportert.

 

 

oioioi så tøffe vi er! Sladrer til rektor når gutten i klassen kommer borti deg i friminuttet... haha :P Du vil aldri skjønne noenting du fredrik :) Folk er ikke ute etter å lage kvalme når de tar opp ett tema, de er ikke ute etter å sverte deg eller mobbe deg...det er faktisk du selv som vinkler ALT inn til å bli negativt...samt å få alt til å handle om deg...vi har ikke krangla på flere mnd... men så klarer du med ETT innlegg å skape drama igjen...

 

Huff...gi deg nå :)

post-42422-0-10160100-1394785282_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du får det til å høres ut som du tar på deg æren for at vi har fått en off topic del ;) Du vet, når man griner og maser lenge nok så får man viljen sin til slutt. Dette fenomenet er blant annet veldig vanlig hos barn i femårs alderen :P

tar ikke på meg æren men tror jeg hjalp til, ved og komme med innspill og konstruktiv kritikk:) så var det jo litt grining innimellom;)

Folk som lager kvalme på forum er foreks. Og gå innpå stance tråden som er en bildetråd. og skrive at senka biler er teit. Osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å lese gjennom alt, men hva er det NÅ dere krangler om?

 

 

Litt usikker...men tror det starta med at jeg lurte på hvorfor bimmers.no eierne hadde kjøpt e30meet.no domenet..så sa fredrik at jeg skrev det for å lage kvalme og dårlig stemning her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet har selvsagt opprettet sak. Vi vil se nærmere på kjøringen i seg selv. Det er indikasjoner på at det har gått veldig fort. Vi snakker jo om en bil med veldig kraftig motor. Vi vil også se på det faktum at føreren ikke hadde noe førerkort, sier Vole." Dette er i forbindelse med ulykken der 458´n var innblandet. Nå er det vel liten tvil om at sjåføren har kjørt for fort, men det faktum at politiet her baserer seg på at det er en bil med kraftig motor har svært lite med saken å gjøre, dette er så forbaska typisk Politiet. Du kan fint dra av veien med en 1-liters motor med 40 hk, du trenger ingen Ferrari for å gjøre det. Også har man den dama i samme artikkelen som "hørte at bilen kom i høy fart", det er heller ikke verst, greit nok at en Ferrari med litt pådrag lager mye lyd, men at hun faktisk hørte at det her gikk altfor fort - uten å se noe finner jeg bra. Denne dama må UP få tak, for da kan mange syndere taes.. Uansett er det helt talentløst av denne personen som kjørte, og når du i tillegg klarer å drite deg ut så loddrett uten å ha lappen, da er det bare å gratulere... Skulle likt å hørt hva forsikringsselskapet til vedkommende hadde å si, og ikke minst om han skulle truffet et par unger også.. Ukas kaktus går herved til føreren av 458´n.

 

Så lenge det blir kjørt i en 50-sone så er du over fartsgrensa uansett gir når du gir pudding med en 458. Jeg tenker du bikker 50 på 3-4000 rpm i førstegiret på den. Så jeg tror faktisk at det holder å "høre at han kjørte fort" når det er en 458 i en 50-sone :P

 

oioioi så tøffe vi er! Sladrer til rektor når gutten i klassen kommer borti deg i friminuttet... haha :P Du vil aldri skjønne noenting du fredrik :) Folk er ikke ute etter å lage kvalme når de tar opp ett tema, de er ikke ute etter å sverte deg eller mobbe deg...det er faktisk du selv som vinkler ALT inn til å bli negativt...samt å få alt til å handle om deg...vi har ikke krangla på flere mnd... men så klarer du med ETT innlegg å skape drama igjen...

 

Huff...gi deg nå :)

 

Jeg skjønner ikke at Fredrik orker å argumentere i din retning i det hele tatt. Når det kommer til konversering er dere ikke bare i forskjellig divisjon, dere er faktisk på forskjellige planeter.

 

En kompis av meg hadde det beste sitatet jeg har lest på russekortet sitt i 1998:

 

Ikke diskuter med en idiot - han drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard bimmers det her :P

Vært på nattskift i natt og fant ut det var lurt å ta bussen rett til Stavanger etter jobb.. begynner å revurdere hvor lurt det var for er rimelig bra trøtt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det avgjort at det danske vejdirektoratet ikke er ansvarlig for evt. skader på biler/bilutstyr som en følge av dårlig vedlikeholdte motorveier (inkl. påkjøringsfelter). Det har landsretten (lagmannsretten) avgjort idag. Dette betyr faktisk at ingen er erstatningsansvarlig hvis du eller jeg skulle være så uheldige å f.eks kjøre ned i et hull på de danske motorveiene. You Have Been Warned!... :(

 

http://jyllands-posten.dk/indland/trafik/ECE6560801/vejdirektoratet-skal-ikke-erstatte-hul-skader/

 

Forenede Danske Motorejere (FDM) i den aktuelle artikkelen er danskene pendant til NAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard bimmers det her :P

Vært på nattskift i natt og fant ut det var lurt å ta bussen rett til Stavanger etter jobb.. begynner å revurdere hvor lurt det var for er rimelig bra trøtt nå :P

Heftig ja... Neste mandag skal jeg i lønnsforhandlinger og forhandle for mine 30 medlemmer. Kommer da rett fra nattskift som slutter 06.00 og lønnsforhandlingene starter 08.30. Noe sier meg at det blir tungt :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med dårlig rygg her? Som kanskje har operert eller vært gjennom endel?

Sliter så sykt mye med korsryggen... smerter som hindrer meg i å trene/sitte lenge, kjøre bil osv.... har tatt MR, men ingen prolaps eller isjias, men ting var trangt/i bøy,. og trening skulle hjelpe. Men har gjort masse av den treningen, men nada, blææææ :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...