Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

rEvhrlt.jpg?1

 

 

Omtrent slik så mine foreldre sin bil ut da vi kjørte gjennom Nord-Norge for noen år siden!

 

-På grunn av all myggen...

 

(Bortsett fra at de da hadde enhvit E90, og ikke hvit F30 som i dag).

 

Minnet nesten om Norwegian sin flydekor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan kulde/snø forholdene er fra sørlandet inn mot oslo om dagen ? Trygt å fare innover på sommersko?

 

Det snødde i oslo tidligere idag, har stoppet nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan kulde/snø forholdene er fra sørlandet inn mot oslo om dagen ? Trygt å fare innover på sommersko?

 

I dag er det litt kjølig (+1-3), men det er tørt og fint på veiene. Jeg kjører selv på sommerhjul nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har ikke vært lett. Noe interesse har det riktignok vært, litt innbyttetilbud og dårlige bud i tillegg til de som graver og spør en del før man plutselig aldri hører fra de igjen.. Det var noe annet når jeg solgte godkjent ombygd e39 M5 til 199.000,- Der tror jeg det var 18-19 forskjellige interessenter... Første dagen :headbang:

 

Har heldigvis elektriste sportsseter med minne allerede. Har som nevnt over her også lyst på m-sport, men det koster det og..

Har også fått noen bytteforslag, ene var en Audi S8 hvor meg måtte betale hundretusener i mellom og så har det vært noen halvgamle Volvoer og Mercedeser. Ennå jeg har skrevet at innbytte ikke er aktuelt, blir vel å lage helt ny annonse med nye bilder og alt nå når denne går ut :)

Forstår ikkje hvorfor det er så tungt å selge den! Den ser jo utrolig ryddig ut! Trur det må være manuell giret som ødlegger.. Med en gang vi får inn en 3 serie pleier vi å selge dei ganske fort..

Ja det kan du si, den er jo godt holdt også tør jeg påstå men slikt kommer jo ikke så lett fram på bilder. Det er manuell og kilometerstanden på 132 000 km som skremmer folk har jeg forstått, selv om det er en dieselbil så er denne utrolig artig med manuell og tross Kilometerstanden så føles den forsatt tigth og fin å kjøre :)

Fikk kontrakt på ein til 14 mod Jeep Cherokee igår, denne gangen med bensin motor ;) 

Begynner å like dei bilene meir og meir eg!

  

Nye Cherokee? Åssen motorisering er det da? :) Jeg nå si jeg liker de nye Jeepene veldig godt, særlig etter å ha kjørt litt i 2014 Grand Cherokee som var en herlig bil :)

Den 325D'n med lci front på i blått som lå til 215k, så jeg hadde en biloppretter som eier :P Så har sikkert vært krølla uten å ha snakka med selger.

  

Den har vært skadet tror jeg ja, en som ringte på min fortalte dette etter å ha kikket på den blå som ligger ute. Finnes nesten ikke utstyr på den heller....

Pre facelift ser ut som ei bøtte møkk, så det har nok noe å si. :)

Tja...heller en bil som er ut som ei bøtte drit enn en 318d som både går og høres ut som ei bøtte drit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...heller en bil som er ut som ei bøtte drit enn en 318d som både går og høres ut som ei bøtte drit :P

 

Det får være ditt valg. Jeg orket ikke å kjøpe meg en bil til så mye penger, og bare ende opp med å misunne alle som kjørte LCI. :)

Ser ikke helt poenget med argumentasjonen din uansett. Jeg statuerer fakta som du virker til å være enig i, og så begynner du å rakke ned på min bil fordi jeg ikke har kjøpt bil med stor motor.

 

Men seff, som tidligere poster har vist, så er ikke argumentering din sterke side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, skal man se objektivt på det, så ser jeg for meg dette som problemstillingen:

 

1. Man får en mye nyere bil med litt mindre motor

2. Det er et mye mindre marked for biler med så mye motor, siden man må ha interessen for å være villig til å betale prisen

3. Det er en prisklasse hvor man har stort utvalg, og de som har interessen har gjerne et noe snauere budsjett eller sikter i en annen retning. (Konkurransen er stor i dette segmentet)

4. Du har sedan. 3% av nybilsalget i Norge er sedan, og det sier egentlig alt. Folk vil ikke ha det.

 

Min er nok mye mer lettsolgt, selv om det er liten motor. Og at du mangler sportsseter teller nok veldig negativt - å ha så stor motor, så høy pris, og så flate seter er veldig spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...