Kvasi Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Noen som har greie på kalenderen til google? Bruker den på jobb til vaktliste bla, men får ikke delt innholdet i den med folk. haybimmsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=en Dele med epost eller innad firma om du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 :;lol: Noen som ser hvilken bil det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=en Dele med epost eller innad firma om du har det! Ja, men greia er at de kalenderen blir delt med ser bare "rubrikker" der det står opptatt. Jeg vil at de skal få se hva som faktisk står der. Møkkagoogle bør forstå at dette er feil strategi for verdensherredømmet de prøver seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ja, men greia er at de kalenderen blir delt med ser bare "rubrikker" der det står opptatt. Jeg vil at de skal få se hva som faktisk står der. Møkkagoogle bør forstå at dette er feil strategi for verdensherredømmet de prøver seg på Bruker google-kalender jeg,pg både deler og abbonerer på andre kalendere. Funker fint her,ser alt mine kollegaer skal gjøre fremover for eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 1013874_759114144099638_115545338_n.jpg :;lol: Noen som ser hvilken bil det er? E30 med E60 M5 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Koster bare etpar tusen å sende bil fra Bodø til Drammen med autotransport, men den siste bilen jeg sendte nedover mosa de bigtime på tomta der nede.. Ja, er billigere å sende sørover enn nordover siden det er bedre plass da de kjører mye nybiler nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Broom tester 2010 modell 730d på zebra akkurat nå, faen for en bil, og for ett verditap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ligger på finn.no den bilen... Er man ikke rik, så skal man aldri kjøpe 7/S modellene med mindre de er 3 år gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Hella + BMW + oled, og vi får dette er en proto av baklykt! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Hella + BMW + oled, og vi får dette er en proto av baklykt! Har du sett Adaptive LED Headlights fra BMW? Finnes på F10 LCI, 4-serien, 6-serien og 7-serien. Noe av det kuleste jeg har sett på lyktfronten! Koster ca. 20-25.000 som tilvalg, men det hadde jeg absolutt investert i om jeg kjøpte meg en ny bil i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Ja har det på min e82 Modda litt på lykta bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Idag er dagen! Girkassa på Mercedesen skal skrus ut av bilen.. Hurra for meg...! Lekkasje, det mekaniske er som vanlig like bra Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Lykke til Ikke ødelegg noe annet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Da blir det fallskjermhopping hele neste helg, gleder meg som en liten unge! Bare komme meg gjennom legesjekk og teoretisk eksamen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg