Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tok faktisk den på mandag, og filmet det hele. :)

 

Det er heller ikke et krav om å kunne svømme.

 

 

Omgitt av vann vil jeg helst kunne svømme ja... og på sånn test hadde jeg sikkert klart å drukne med flyteklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart noen kulturelle forskjeller her, men tror du ikke at din kone klarer å holde skansen med familien noen dager uten din hjelp? Ingen er fullstendig uunnværlige selv om vi liker å tro at vi er det... :)

 

 

Kona er vel den som holder familien igang.. jeg er en rotekopp og hun rydder opp... hun har styr på økonomien, regninger, husholdningen, hva som skal kjøpes, hva som skal fikses etc... men likevel... jeg klarer ikke meg lenge uten dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har originalt lys i dashbordet, er dette oransje.

 

Og, nei, det er alt annet enn "kult". :)

 

:lol: Tja, ser temmelig lyserødt ut synes nå jeg :P Men ser jo at cd-spiller osv lyser oransj. Samme det, vil ha noe alle ikke har ;)

 

Edit: Vurderer faktisk å kjøpe disse (ser mer stødig ut enn originale)

http://www.ebay.com/itm/1997-2000-BMW-528i-540i-M5-E39-FRONT-CUP-HOLDER-BRAND-NEW-ADD-ON-DRINK-HOLDER-/151021572752?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item2329965290&vxp=mtr

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker rødt lys, må du få deg Audi :P

Eneste problemet er at alle de røde varsellampene som hører med i en Audi gjerne kamuflerer seg med den øvrige dasjbord belysingen, slik at man etterhvert kjører på seg havari av ett eller annet slag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...