Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ser det som pur latskap, men det er meg :wink:

 

Bilparken min er så langt fra strøken, men å bruke bilen med demontert dørside, manglende dørlås og 0 vifte når jeg faktisk har delene liggende? Nei! 

Bare det å feste dørside, bytte dørlås og viftemotstand hadde nok hjulpet endel.

Synes kanskje at prisen er noe høy mtp risikoen man tar ved å kjøre ulovlig ombygd bil, dette er jo en typisk familiebil og jeg ser ikke helt for meg at kjerringa i huset setter pris på å skysse ungene rundt i et prosjekt på hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som pur latskap, men det er meg ;-)

 

Bilparken min er så langt fra strøken, men å bruke bilen med demontert dørside, manglende dørlås og 0 vifte når jeg faktisk har delene liggende? Nei! 

Bare det å feste dørside, bytte dørlås og viftemotstand hadde nok hjulpet endel.

Synes kanskje at prisen er noe høy mtp risikoen man tar ved å kjøre ulovlig ombygd bil, dette er jo en typisk familiebil og jeg ser ikke helt for meg at kjerringa i huset setter pris på å skysse ungene rundt i et prosjekt på hjul.

 

raccoon9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har man handla seg en ok sykkel (600kr på finn) og sjekket hvor lang tid det tar å kjøre til treningssenteret jeg meldte meg inn på

 

35min til og 33min tilbake

 

så tirsdag er det sykle dit, så trene 1,5t, så sykle hjem igjen

 

sterk mistanke om at det tar noget lenger tid enn 33min hjem da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som pur latskap, men det er meg ;-)

 

Bilparken min er så langt fra strøken, men å bruke bilen med demontert dørside, manglende dørlås og 0 vifte når jeg faktisk har delene liggende? Nei! 

Bare det å feste dørside, bytte dørlås og viftemotstand hadde nok hjulpet endel.

Synes kanskje at prisen er noe høy mtp risikoen man tar ved å kjøre ulovlig ombygd bil, dette er jo en typisk familiebil og jeg ser ikke helt for meg at kjerringa i huset setter pris på å skysse ungene rundt i et prosjekt på hjul.

Tja bilen står parkert hos en kompis og jeg fikk lappen tilbake for først 1,5 uke siden, så kan si den andre bilen min har vært smule mer prioritert å få reparert :) Ikke hatt mulighet til å gjøre noe med bilen før.

 

Døra virker helt topp den, men låser man bilen er det nokså god sjangs får den ikke går opp uten bruk at flattjern, derfor er trekket av ennå.

 

Vifta fungerer og helt topp den, men er heller det at den kan leve sitt eget liv litt selv om bilen er avslått(virker ikke som det er feilen men).

 

Vet og dette er typisk familiebil, men er fin brukis for en som kanskje har en kosebil utenom, og vil ha en sprek økonomisk bil, med hengerfeste, bra utstyr til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har man handla seg en ok sykkel (600kr på finn) og sjekket hvor lang tid det tar å kjøre til treningssenteret jeg meldte meg inn på

 

35min til og 33min tilbake

 

så tirsdag er det sykle dit, så trene 1,5t, så sykle hjem igjen

 

sterk mistanke om at det tar noget lenger tid enn 33min hjem da :P

Stå på :) Gåtur til treninga fra meg er ca. 20-25 minutter. Jeg har vært fryktelig lat de siste 4-5 åra (siden jeg ble ferdig på skolen) og det virket som et ork å gå dit hver gang (bilkjøring gjør en så utrolig lat!). Etter 4-5 turer syns jeg allerede begynner å gå fort og det føles godt å ha fått litt aktivitet for bena samtidig.

 

Syns faktisk det er utrolig deilig å gå sakte hjem igjen, med en godt brukt kropp som underbevisst takker for at jeg har fått riktig prioritering igjen :) Litt som å cruise rolig hjemover med favorittmusikken på etter en aktiv kjøretur i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo hatt gooood tid på deg ;-)

 

Du får sikkert solgt den, men det hjelper nok å fikse småtteriene ihvertfall :)

Lett å si det når bilen står over 1 time med buss vekke og jeg bor delt i annen by :D

 

Får nok bare smøre meg med litt tålmodighet med bilen, trenger heldigvis bare en kjøper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der starta vi med treningsprat igjen... ouff...blir rett sliten av å lese sånt...Jeg har faktisk ikke tid til å trene..tro det eller ei... Utenom pappaperm perioden min har jeg jobb til 17... hjemme 1730, middag og slappe av med ungen til ca 20. Så sovner hun.. jeg og kona har husarbeid eller jeg har bilgreier må gjøre..så er klokka plutselig 22... har man ikkeno å gjøre, så er det digg å bare slappe av i sofaen etter en lang dag... 23-ish sovner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der starta vi med treningsprat igjen... ouff...blir rett sliten av å lese sånt...Jeg har faktisk ikke tid til å trene..

Hehe, det er som på Facebook, folk synes selv de er så flinke til å trene at de må fortelle omverdenen det for å dekke behovet for anerkjennelse fra andre ;) Litt sånn som at behovet for medlindenhet når de er syke, har fylleangs eller gruer seg for noe. Dette er det faktisk forsket på til og med :)

Er en grunn til at jeg nesten har kuttet ut Facebook helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er shitloads med snakk jeg heller ikke liker her inne, men det som faktisk er enda verre er klaging på snakk man ikke liker. Da er det bedre å skru opp viljestyrken et halvt hakk og ignorere postene enn å lage unødvendige poster som enda flere helst vil slippe.

 

Men helt klart mer spennende å lese om hverdagsvanene til andre, når man legger seg og sånne ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er som på Facebook, folk synes selv de er så flinke til å trene at de må fortelle omverdenen det for å dekke behovet for anerkjennelse fra andre ;) Litt sånn som at behovet for medlindenhet når de er syke, har fylleangs eller gruer seg for noe. Dette er det faktisk forsket på til og med :)

Er en grunn til at jeg nesten har kuttet ut Facebook helt...

 

Sukk, jeg kunne ikke sagt det bedre selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det dere har som Facebook-venner egentlig? Jeg har ca 150 kontakter på Face og det er bare en kar som har totalt hekta på moutainbiking og jeg ser ingen repetitiv treningssnakk. Igjen, slik det er med absolutt hele internett; liker man ikke noe så er det bare å scrolle videre. Litt ironisk at jeg snakker om å scrolle videre når jeg gidder å svare på dette selv - tar mitt eget hint og avslutter her; mer treningsprat blir det definitivt og det er ingenting dere kan gjøre med det. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...