Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad for at han i T4en ikke stoppet eller skulle samme vei som meg, da hadde jeg sittet i arresten hos Politeit nå! Noen folk skulle bare vært skamslått..

Men hva om han karen var sterkere enn deg? Da ville vel aknskje du vert skamslått nå? Så kanskje like greit han ikke stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om han karen var sterkere enn deg? Da ville vel aknskje du vert skamslått nå? Så kanskje like greit han ikke stoppet?

Kokte såpass i toppen på meg akkurat da at det tviler jeg faktisk på, men jeg er aldri langsint og episoden var igrunnen glemt etter 10 minutter :P Men å drive å være bajas å stoppe folk i trafikken kan få følger ja, er ikke helt min stil for å si det slik...

Skal si du igrunnen har blitt oppesen i det siste, hva er årsaken til det?

  

Løper han fortere enn sin egen bil?

Ingenting, og da mener jeg ingenting er raskere en min bil :P 520I Automat 8)

(Skrevet med en enorm mengde irioni til de av dere som sliter med å oppfatte det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokte såpass i toppen på meg akkurat da at det tviler jeg faktisk på, men jeg er aldri langsint og episoden var igrunnen glemt etter 10 minutter :P Men å drive å være bajas å stoppe folk i trafikken kan få følger ja, er ikke helt min stil for å si det slik...

Skal si du igrunnen har blitt oppesen i det siste, hva er årsaken til det?

  

Ingenting, og da mener jeg ingenting er raskere en min bil :P 520I Automat :cool:

(Skrevet med en enorm mengde irioni til de av dere som sliter med å oppfatte det)

Der sparte du deg selv for masse pes  :drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå bak en PIKK (jeg måtte bare prøve å si det) i en AS-regga A3 i ca 16mil i dag. Han kjørte aldri forbi noen, men han lå typ noen få meter unna fangeren på bilen foran og pressa. Ved jevne mellomrom trådde han flatt jern og kjørte opp på skrå bak bilen han tailgata før han la seg inn igjen. Han skremte livskiten av sikkert 100 bilister på disse milene, for ikke å snakke om de han forfulgte. De hadde ikke sjans til å svinge av veien heller da han lå så syykt nærme. De fleste endte opp med å kjøre forbi bilen foran seg. Etter at IDIOTEN nesten fronta i møtende 3 ganger på ett knapt minutt valgte jeg å ringe politiet. De hadde selvfølgelig ingen patruljer tilgjengelig, men lovde å ringe'n. Vips, 20 laange minutter (og utrolig mye fjernlysblinking fra meg mot møtende for å varsle om at de stod i fare for å fronte med en ustabil/rusa? IDIOOOT) så slakka'n plutselig ned. Supert at politiet ringte, men de kunne godt gjort det sporenstreks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...