Sveinsag Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Plantet følger bil, ikke låntakere. Så betaler ikke du, så vil banken hente tilbake bilen(ikke positivt, men de som svindler mister bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Noen som kan anbefale bra hjulbolter for E82 i sort. Jeg har lyst på de fra macht schnell som jeg har på spacerne bak. Men koster for eksempel 4 ganger prisen kun i frakt. Grunnen er at de har litt lenger hode og slites nesten ikke kontra de org jeg handla fra BMW. Påsketips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Min bank ville ikke gi meg pengene når jeg kjøpte en bil der selger hadde lån. Da insisterte de på å betale resterende lånebeløp direkte til BMW Finans hvor selger hadde sitt lån, og så overførte de resten til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Er det mulig og sende spillelister på spotify uten at man har facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Ja. Du kan velge kun html eller hva det nå het. Høyre museknapp over lista og kopier. Hvordan det gjøres på mobil aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 I slalombakken bruker jeg et par gamle Atomic ski, de er dritlange, og uten carving(innsving). De prydes av neonaktige farger, signalgrønn, signalrosa og signaloransj. På kroppen har jeg 90 tallets store hit Ski-Bum bukse og jakke, eller Ski-bum bukse og en slitt FjällReven dunjakke jakke med en stor lapp på ryggen siden den tok fyr en gang Bruker heller ikke hjelm.. Så kan vel si at alt er 20 år gammelt + litt til, samt at jeg er dum som ikke bruker hjelm i bakken til tross for en ulykke med en danske en gang i tiden hvor jeg faktisk slo hodet og besvimte noen minutter Dunjakka er så diger og varm at dersom man på After-ski kommer bortfor noen(to) kvinner som fryser får de fint plass inni jakka med lukket glidelås. Det blir både varmt for de, samt at man blir kjent med nye mennesker Er stadig på jakt etter noen gamle Koflach støvler av rette årgangen og en 80-talls dress, men har ikke lyktes helt med det Mine venner som jeg står med, har det siste innen både ski, støvler, hjelmer, GoPro og musikkanlegg i hjelmene sine. De sulter alltid etter siste skrik, mens jeg koser meg med arvegodset Sålenge det var det beste man kunne få for 20-30 år siden, så holder det for meg. Akkurat slik er mitt forhold til biler også Disse befinner seg ca. 15 minutters kjøring fra meg, skal få de for en hundrings Ganske så fristende Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Etter et trafikkuhell på E6 ved strandlykkja er det i ferd med å danne seg en god kø. Politiet opplyser til Veitrafikkensentralen at køen nå er tre kilometer lang. Stakkars hyttefolk på tur! Og får håpe det ikke var en alvorlig ulykke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Ligger til kai i Fosnavåg nå, mangen snasne Bmw'r oppe lukter rike redersønner lang vei.. Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Jepp.. Også kan du kombinere det med at "alle" unge i distriktet jobber i olja/på båter og har ganske god økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Hehe jepp, rekner med dei fleste her har båt relaterte jobber ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Ligger til kai i Fosnavåg nå, mangen snasne Bmw'r oppe lukter rike redersønner lang vei.. Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Står Fosnavåg i ræva på båten jeg er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Nytern i sitt ess? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Jepp.. Også kan du kombinere det med at "alle" unge i distriktet jobber i olja/på båter og har ganske god økonomi Synes generelt sett norske ungdommer kjører feite biler, nyere BMWer, Audier, Golfer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Står Fosnavåg i ræva på båten jeg er på Havila du er i? Ligger rett utfor Havila sine kontor "Diamanten" Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Havila du er i? Ligger rett utfor Havila sine kontor "Diamanten" Sent from my iPhone using Tapatalk Nix, mjølstadneset du er på. Jobber for rem, ligger nedi selve Fosnavåg Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg