Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale bra hjulbolter for E82 i sort. Jeg har lyst på de fra macht schnell som jeg har på spacerne bak. Men koster for eksempel 4 ganger prisen kun i frakt. Grunnen er at de har litt lenger hode og slites nesten ikke kontra de org jeg handla fra BMW.

Påsketips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bank ville ikke gi meg pengene når jeg kjøpte en bil der selger hadde lån. Da insisterte de på å betale resterende lånebeløp direkte til BMW Finans hvor selger hadde sitt lån, og så overførte de resten til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slalombakken bruker jeg et par gamle Atomic ski, de er dritlange, og uten carving(innsving). De prydes av neonaktige farger, signalgrønn, signalrosa og signaloransj. På kroppen har jeg 90 tallets store hit Ski-Bum bukse og jakke, eller Ski-bum bukse og en slitt FjällReven dunjakke jakke med en stor lapp på ryggen siden den tok fyr en gang :P Bruker heller ikke hjelm.. Så kan vel si at alt er 20 år gammelt + litt til, samt at jeg er dum som ikke bruker hjelm i bakken til tross for en ulykke med en danske en gang i tiden hvor jeg faktisk slo hodet og besvimte noen minutter :)

 

Dunjakka er så diger og varm at dersom man på After-ski kommer bortfor noen(to) kvinner som fryser får de fint plass inni jakka med lukket glidelås. Det blir både varmt for de, samt at man blir kjent med nye mennesker :)

 

Er stadig på jakt etter noen gamle Koflach støvler av rette årgangen og en 80-talls dress, men har ikke lyktes helt med det :P Mine venner som jeg står med, har det siste innen både ski, støvler, hjelmer, GoPro og musikkanlegg i hjelmene sine. De sulter alltid etter siste skrik, mens jeg koser meg med arvegodset :) Sålenge det var det beste man kunne få for 20-30 år siden, så holder det for meg. Akkurat slik er mitt forhold til biler også :P

 

Disse befinner seg ca. 15 minutters kjøring fra meg, skal få de for en hundrings :P Ganske så fristende :P

 

56_905595500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...