Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Når det snakkes om roadrage over her så har jeg en liten apell til deg som kjørte mørk, sliten, PP regga E34 (520I etter eksos stussen å dømme) med gule tåkelys i mellom Arendal og Grimstad nå i kveld (mellom kl 00:00 og kl 01:00)

Jævla feskalle! Du kommer i en helsikkenes fart bakfra og legger deg så oppi ræva på meg at jeg ikke se lysene dine en gang, der ligger du og presser og skur ennå jeg fra før kjører over 10 km/t mer enn hva fartsgrensen er. Når folk ligger å dytter bak meg for å få meg til å kjøre fortere så slår trassalderen inn for fullt og jeg legger meg pinlig nøyaktig på fartsgrensen. Nei! Det nytter ikke å blinke med langlysa for jeg har ikke interesse av å kappkjøre med deg heller, å kappkjøre med 520er er omtrent like spennende som å se maling tørke så det gidder ikke jeg.... Men du gir deg ikke og ligger fortsatt nesten inni skiltplata mi bak, da kan du få vite at du skal være glad jeg kjørte av på Fevik. Ølflaska kompisen min satt med i hånden var farlig nære ved å havne i frontruta di...

Blir så flau over å kjøre E34 på grunn av sånne tullpikker som deg :(

Apell slutt og utblåsning ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Det nytter ikke å blinke med langlysa for jeg har ikke interesse av å kappkjøre med deg heller, å kappkjøre med 520er er omtrent like spennende som å se maling tørke så det gidder ikke jeg.... Men du gir deg ikke og ligger fortsatt nesten inni skiltplata mi bak, da kan du få vite at du skal være glad jeg kjørte av på Fevik. Ølflaska kompisen min satt med i hånden var farlig nære ved å havne i frontruta di...

 

 

Må si meg uenig der. Kappkjøring er grisemoro uansett hva man kjører. Det er morsommere å kjøre en treig bil aggressivt, enn en rask bil defensivt.

Og må si jeg setter lite pris på knuste ølflasker i veibanen. Hærverk er lavmål - da stopper man heller opp og går ut og snakker med vedkommende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du inne på noe, Werther! Jeg har aldri hatt det så moro i bil som da jeg har kjørt "effektivt" i late biler. Det gir en helt ny dimensjon til bilkjøring da man må planlegge bakker o.l. Ladaen var kjempegøyal sånn sett, ble målt til 31hk på hjula og hadde fjæringsvei som en middels rå offroadbil. Perfekt for norske veier sånn egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge om runflats uten hjelpearm går fint det, men du må være minst 2 personer. Stivt og jævelig men ikke noe problem hvis man skjønner hvor man skal legge presset.

Synes faktisk de nesten er verre å legge på felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Strömstad i denne anledningen en gang før, husker det bare som kulde og max flauhet :P Ene gangen holdt lenge. Handler absolutt ikke om biler hvertfall (jeg dro dit med muligens feil forventinger :P).

Kaldt i dag også. Var i kanon kjørehumør liksom, tenkte å bytte felger på CRXen og vaske den, også kose meg litt med soltak og tunneler og sånt men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...