Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mine uoriginale viser nivået på samme måte som de originale.Dette forklarer ikke hvorfor folk må vente både uker og måneder på tingene sine, som gjerne er originale BMW-deler med originale delenummer.Jeg ser absolutt ingen grunn til å handle hos Schmiedmann når konkurrentene både er billigere og (mye!) raskere.

Var innom schmiedmann forrige uke, skulle ha meg et sett nyrer. Tok vel 4telefoner og 20min med beklagelse til kunder før det var min tur... Kom inn to kunder iløpet av den tida jeg var der som også klagde på drøye leveringstider. Når det endelig var min tur sjekka han opp i butikken om nyrene var på lager. Det var de ikke så det måtte bestilles fra Danmark, takket pent for meg og dro avgårde på jobb igjen.

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kjekk funksjon på Spotify, spiller musikk med tab'n på anlegget i garasjen, kan bytte sang med tlf da, kjekt ;-)

Sikkert hatt funksjonen lenge hehe. Men fant den først nå ;-)

Jeg kommer ikke inn på Spotify på den stasjonære pc'en her i huset. Samme nettverk på laptop pc telefon, kommer rett inn :P

 

Tjent 5000 kr rett i handa i dag. Fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med 1. året nå. Skal utdanne meg til å bli en Siviløkonom. Så har 4 år igjen ...... :o

Heftig!! Trodde du var på siste året på videregående (vet ikke hvorfor jeg trodde det). Lykke til, har en smålig Bachelor som var tung nok å bestå (må jo bare elske statistikk og metodefag!), så den utdanninga som er mange ganger tøffere står det enorm respekt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig!! Trodde du var på siste året på videregående (vet ikke hvorfor jeg trodde det). Lykke til, har en smålig Bachelor som var tung nok å bestå (må jo bare elske statistikk og metodefag!), så den utdanninga som er mange ganger tøffere står det enorm respekt av!

Hvis man er født i 90 og går siste året på vgs, sammen med 95'ere har man enten droppa ut X antall ganger, eller begynt på yrkesfaglig etter 3årig vgs.

 

hermanoo90, on 21 Apr 2014 - 14:24, said:

    Snart ferdig med 1. året nå. Skal utdanne meg til å bli en Siviløkonom. Så har 4 år igjen ...... [:o]

 

 

 

Kult, det er vel mye skolearbeid da? Jeg kjenner en som holder på med siste året nå, han jobber hardt og brutalt med skolen (skal bli siviløkonom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er født i 90 og går siste året på vgs, sammen med 95'ere har man enten droppa ut X antall ganger, eller begynt på yrkesfaglig etter 3årig vgs.

 

 

Kult, det er vel mye skolearbeid da? Jeg kjenner en som holder på med siste året nå, han jobber hardt og brutalt med skolen (skal bli siviløkonom).

Det er rett og slett hardkjøring hele veien, man blir utslitt og man må finne metoder man trives best med, gleder meg til å fullføre 1. året, og til høsten skal jeg jobbe med fagene enda bedre og mer slik at jeg kanskje kan karve ut litt fritid samtidig, er tøft studie uten tvil...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde en jobb jeg haddet gledet meg til å komme på...Men etter snart 5år på samme plass, samme oppgaver og samme lønn så er jeg mildt sagt dritt lei...Har begynt å skrive en ålreit søknad, samt justere litt på CV min..og sikter meg inn mot bilbransjen..Alt fra deleselger til bilselger er interessant for min del faktisk... vil bare ikke jobbe der jeg jobber nå...  Er ålreit med tanke på at det er lite å gjøre på jobben, løs tone og ålreite folk...Men jeg er bare lei..rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager over at det er kjedelig på jobb, men synes det er helt topp at det er lite å gjøre på jobben. Her har du igrunn fasitsvaret på hvorfor du er lei jobben din. Skal du begynne å bilbransjen bør du hvertfall innstille deg til jobb og tidvis stress.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde en jobb jeg haddet gledet meg til å komme på...Men etter snart 5år på samme plass, samme oppgaver og samme lønn så er jeg mildt sagt dritt lei...Har begynt å skrive en ålreit søknad, samt justere litt på CV min..og sikter meg inn mot bilbransjen..Alt fra deleselger til bilselger er interessant for min del faktisk... vil bare ikke jobbe der jeg jobber nå...  Er ålreit med tanke på at det er lite å gjøre på jobben, løs tone og ålreite folk...Men jeg er bare lei..rett og slett...

Ja da høres det ut som om du bør finne noe du vil trives med. =) Bilbransjen kan da ikke være feil da nei? :)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klager over at det er kjedelig på jobb, men synes det er helt topp at det er lite å gjøre på jobben. Her har du igrunn fasitsvaret på hvorfor du er lei jobben din. Skal du begynne å bilbransjen bør du hvertfall innstille deg til jobb og tidvis stress.  ;)

 

 

Er jo det jeg vil..ha noe action i hverdagen... vanskeligste jeg står overfor i en arbeidsdag er å forklare kurdern som ikke kan norsk forskjellen på tjuesju og søttisju... Og hvordan han kommer seg inn til trelast gata uten å få parkeringsbot....

 

Vil heller jobbe med noe jeg liker...slikt som biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo mange års praktisk erfaring med biler og kjenner såvidt jeg forstår mange som holder på med biler til daglig. Er det ikke noen av disse som kan gi deg et tips eller to slik at du kan komme deg videre i arbeidslivet med noe du liker å jobbe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...