hsd Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 sveise i bensintank ekke bare bare viste seg å ikke være så lett å få helt tett den første måten jeg prøvde, men da ble det den enkleværste måten heller (enklest å sveise, værst i forhold til andre planene ) lakk som ei sil å få det tett er somregel greit, det jeg er mest bekymra over er somregel eksplosjonsfaren. er det veldig små hull er jo alltids muligheten for å gå over med litt sølvlodd alltids der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 sveise i bensintank ekke bare bare viste seg å ikke være så lett å få helt tett den første måten jeg prøvde, men da ble det den enkleværste måten heller (enklest å sveise, værst i forhold til andre planene ) lakk som ei sil Finnes faktisk ett stoff som du heller i tanken, som tetter den. Du må ta ut tanken, tømme den helt for bensin, tette åpningene, helle på denne veska, tette påfyllingshullet. Så snurrer du tanken rundt i alle mulige retninger. Da legger stoffet seg som en tett hinne i hele tanken, og det skal bli tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Bytte til plasttank går vel også an. Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Finnes faktisk ett stoff som du heller i tanken, som tetter den. Du må ta ut tanken, tømme den helt for bensin, tette åpningene, helle på denne veska, tette påfyllingshullet. Så snurrer du tanken rundt i alle mulige retninger. Da legger stoffet seg som en tett hinne i hele tanken, og det skal bli tett. gidder ikke sånt lurium poenget her nå var å dele tanken i 2 for å ha plass til større bensinpumper og catch tank. ble greit når jeg tok å kappa dne i 2 istedet for å fjerne bånn av halve (sjekk prosjekttråden min om noen lurer på hva jeg gjorde) majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Nåkken som he brukt E39 touring calipere på sedan før? Ser at dei har forskjellige bremseslanger, er det nåkke anna som er forskjellig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Bremseskjold er vel også forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 torbjørn, din e34 m5 som sto på amanda idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 torbjørn, din e34 m5 som sto på amanda idag? Stemmer det Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Dette synes jeg er den desidert feteste Ferrarien: Foto: Bjarne Reistad Det er en annerledes Ferrari, ikke bare en Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Bjarne har en seriøs bilsamling han også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Dette er så meg når jeg prøver å løse et problem på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 I dag er en dag jeg helst skulle ligget på dekk i oslofjorden, istedetfor å sitte bak en pc på jobben Gleder meg til å få ut båten på onsdag! Saltkjelen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 ... og på torsdag og over helgen er det varslet rundt 10 varmegrader i Oslo. Kong Vinter gjør de siste krampetrekningene for i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 F... Vianor har ikke fått somlet seg til å legge dekkene på felgene mine enda. Skulle komme tilbake klokken 17 så kanskje de hadde fått gjort det... Nedtuur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg