Fredrik 90 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Synes det er greit her jeg, sol fra skyfri himmel og 20 varmegrader pautomagi og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 why....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Because fuck logic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Nydelig med sommervær i sør nå 18 grader allerede på vei til jobb klokken halv 8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Synes det er greit her jeg, sol fra skyfri himmel og 20 varmegrader Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen... men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha Her er noe for å roe ned nervene: Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen... men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha Her er noe for å roe ned nervene: Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før... Utlendinger løper ofte etter noen, eller blir jaget av overmakten VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hehehe... den mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen... men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha Her er noe for å roe ned nervene: Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før... Hehehe... den scenen fikk meg til å tenke på denne klassikeren med/av Charlie Chaplin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen... men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha Her er noe for å roe ned nervene: Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før... Challenge! prøv å finne hvor den er loopet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig. Ja det er litt merkelig, men Arendal er jo ganske langt sør i Norge og nesten på høyde med Skagen i Danmark så det er jo ikke sånn fryktelig langt unna. Dessuten så ligger både Århus og Arendal i le for Nordsjøen Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hva er forskjellen på e61 msport facelift og pre facelift? Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Det er ingen forskjell på fangerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 6 grader og pissregn, da er det helt greit å ha en hifibutikk og snookervm på tv tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 http://www.liveleak.com/view?i=b94_1398574819http://www.liveleak.com/view?i=b7b_1398629199http://www.liveleak.com/view?i=2bc_1398549623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen Det er dessverre for mye kalk i vannet til at vi bare kan spyle bilen ren her i DK. Jeg må bruke litt tid på å tørke den med en klut etter spylingen hvis jeg skal unngå kalkflekker på lakken. Kalk er vanskelig å fjerne når det først har satt seg fast på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg