Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det er greit her jeg, sol fra skyfri himmel og 20 varmegrader :)

 

Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :)

 

Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

 

men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha :P

 

Her er noe for å roe ned nervene:

 

68773.gif

 

 

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

 

men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha :P

 

Her er noe for å roe ned nervene:

 

68773.gif

 

 

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

Utlendinger løper ofte etter noen, eller blir jaget av overmakten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... den

 

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

 

men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha :P

 

Her er noe for å roe ned nervene:

 

68773.gif

 

 

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

 

Hehehe... den scenen fikk meg til å tenke på denne klassikeren med/av Charlie Chaplin... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

 

men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha :P

 

Her er noe for å roe ned nervene:

 

68773.gif

 

 

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

 

 

Challenge! prøv å finne hvor den er loopet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :)

 

Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig.

Ja det er litt merkelig, men Arendal er jo ganske langt sør i Norge og nesten på høyde med Skagen i Danmark så det er jo ikke sånn fryktelig langt unna. Dessuten så ligger både Århus og Arendal i le for Nordsjøen :)

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :) Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :) Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen ;)

 

Det er dessverre for mye kalk i vannet til at vi bare kan spyle bilen ren her i DK. Jeg må bruke litt tid på å tørke den med en klut etter spylingen hvis jeg skal unngå kalkflekker på lakken. Kalk er vanskelig å fjerne når det først har satt seg fast på lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...