Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er greit her jeg, sol fra skyfri himmel og 20 varmegrader :)

Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :)

Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig.

Skrevet

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

men nok løpeprat..føler jeg ble sliten...haha :P

Her er noe for å roe ned nervene:

68773.gif

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

Skrevet

mange...mange MAAAANGE år siden jeg løp frivillig...sist jeg løp så skulle jeg ta tak i noen...

68773.gif

Når er denne berømte vårmønstringa på Valle? Tror jeg har spurt par ganger før...

Utlendinger løper ofte etter noen, eller blir jaget av overmakten :P

Skrevet

Hehehe... den

68773.gif

Hehehe... den scenen fikk meg til å tenke på denne klassikeren med/av Charlie Chaplin... :)

Skrevet

68773.gif

Challenge! prøv å finne hvor den er loopet :P

Skrevet

Jepp... det er 20 varme og skyfri himmel her i Århus også. Vanskelig å jobbe så jeg løp 10 Km istedenfor (akkurat kommet tilbake)... utrolig deilig... :)

Jeg har lagt merke til at vi ofte har det samme været i Arendal og Århus med nogenlunde den samme temperaturen også. Det er ikke mer enn 250 Km i luftlinje mellom byene, men allikevel er det litt merkelig.

Ja det er litt merkelig, men Arendal er jo ganske langt sør i Norge og nesten på høyde med Skagen i Danmark så det er jo ikke sånn fryktelig langt unna. Dessuten så ligger både Århus og Arendal i le for Nordsjøen :)

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :) Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen ;)

Skrevet

Jeg har beiset siste biten av verandaen i dag jeg, absolutt greit å pusle litt ute når været er så fint som det er :) Greit med bilhold også da det bare er å spyle med rent vann siden det kun er støv på bilen ;)

Det er dessverre for mye kalk i vannet til at vi bare kan spyle bilen ren her i DK. Jeg må bruke litt tid på å tørke den med en klut etter spylingen hvis jeg skal unngå kalkflekker på lakken. Kalk er vanskelig å fjerne når det først har satt seg fast på lakken.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...